قیمت و خرید درمارولر ZGTS تیتانیومی – رابوطب

Category: خبرهای جهان

درمارولر تیتانیومی «ZGTS» (میکرونیدلینگ خانگی دستی) غلطکی است که روی سطح آن 192 عدد سوزن ظریف تیتانیومی وجود دارد. درمارولر از سوزن های 0.1 تا 0.2 میلی متری تشکیل شده است که سبب ایجاد مسیرهای میکرو در پوست شده و باعث نفوذ بهتر محصولات مراقبتی در آن می شود. درمارولر 6 در 1 دی.آر.اس DRS 6 in 1 dermaroller با کیفیت بالا و سوزنهایی از جنس تیتانیوم بهترین راه حل برای افزایش کلاژنسازی، جوانسازی و جلوگیری از پیری، شلی و چین و چروک پوست و سایر مشکلات پوستی مانند از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و اسکار،کشیدگیها و خطوط پوستی،از بین برنده سلولیت، کیسه و تیرگی زیر چشم، لکه های تیره، جای بخیه و …

بعد از درمان از سرم های پوستی یا مرطوب کننده های ضد چروک و کلاژن ساز بر روی پوست خود استفاده کنید. این موضوع به محکم تر و سفت تر شدن پوست کمک می کند و می تواند منجر به کاهش چین و چروک های ریز در پوست شود. هنگامی که از سوزن های بلند تر استفاده می کنید، پوست شما در معرض خشکی و زبری بیشتری قرار می گیرد و این مشکل معمولا بعد از چند روز با کمک مرطوب کننده مناسب رفع می شود. هنگامی که درمورولر روی پوست کشیده می شود و بر روی پوست حرکت می کند ، سوزن های کوچک و ریز روی غلتک بر روی پوست سوراخ های ریزی ایجاد می کنند.

بعد از استفاده از درمولر ، فرد می تواند از سرم و یا مرطوب کننده های مناسب بر روی پوست خود استفاده کند. تا چند روز پس از درمان به وسیله کرمهای نرم کننده و آبرسان پوست خود را مرطوب نگه دارید. سپس سرم هیالورونیک اسید را بزنید تا رطوبت را از بین ببرد، قرمزی را آرام کند و محل را مرطوب نگه دارد. سپس درمارولر را بر روی نواحی مورد نیاز پوست یک مرتبه به بالا و پایین ، یک بار به طرفین و یک بار به صورت مورب بکشید.

این درمان یعنی درمارولینگ و یا میکرونیدلینگ اغلب برای به حد اکثر رساندن تأثیر کرم ها و یا سرم ها بر پوست انجام می شود ، یعنی باعث نفوذ بهتر و عمیق تر و راحت تر مواد مراقبت از پوست به پوست می درمارولر چند سر شود. بعد از اینکه میکرونیدلینگ را انجام دادید، صورت خود را تنها با آب شستشو دهید. 3. صورت و گردن خود را با لوسیون ضد باکتری بشویید و خشک نمایید. درمارولر ZGTS با طیفی از سوزنها به طول 0.3 تا 1.5 میلیمتر عرضه می شود. طول سوزن این درمارولر ها متفاوت است.