لبخند دیجیتال خودتو طراحی کن

Category: خبرهای جهان

با طرح لبخند دیجیتالی، شما در مسیر خلق طرح درمانی قرار خواهید گرفت که برای نیازهای دندانی شما منحصر بفرد است و به شما لبخندی خواهد بخشید که لیاقت طراحی لبخند دیجیتالی آن را دارید. درمانهای متداول جهت سفید کردن دندان بلیچینگ یا استفاده از روکش های دندانی می باشد. زیبایی دندان و طراحی لبخند استفاده از روشهای زیبایی دندان نظیر ارتودنسی و روکش کردن دندان و…

ابتدا دندانپزشک ابزاری را روی لب های شما قرار می دهد تا آنها به طور کامل از روی دندان ها کنار بروند سپس از شما می خواهد که این ابزار را برای چند دقیقه ثابت سر جای خود نگه دارید تا تمام دندانهای شما به وضوح نشان داده شوند. در عکس تمام رخ طرح لبخند شما باید کاملاً به دیوار تکیه دهید و سر خود را ثابت طراحی لبخند دیجیتالی نگه دارید. برایاینکه متقاضی صلاحیت انجام اصلاح طرح لبخند را داشته باشد باید از سلامت دهانی خوبی برخوردار باشد و نباید هیچ گونه پوسیدگی و بیماری لثه در دهان وی وجود داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوزی و بهبود شرایط آموزشی و بهداشتی در کشور و تکیه به روش های نوین درمانی و زیبایی هر روزه شاهد ارتقاء بخش سلامت و خوشنودی و رضایت بیماران بیشتردر حوزه دندانپزشکی و همچنین کثرت طرح لبخندهای زیباتری نسبت به سال های قبل تر در آلبوم های ژورنالی دندانپزشکان باشیم. درنتیجه قبل از انجام هر نوع درمان، نتیجه نهایی کار به شخص متقاضی طراحی لبخند نشان داده میشود. در طول هر مرحله، دندانپزشک با شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که در تمام طول مدت درمان، از روند آن مطلع هستید. دندانپزشک با کمک تصاویر دیجیتالی که به درستی و با کیفیت بالا گرفته شده اند می تواند هر مورد را مطالعه کند و درمان و نتایج تقریبی آن را طراحی کند.

استفاده از روش های نوینی که با پیشرفت فناوری های مدرن روز به روز گسترده تر می شوند، به افراد کمک کرده است تا طرح لبخند خود را به خوبی اصلاح نمایند. نرم افزارهای خاصی در اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک زیبایی و بیمار کمک می کنند که با دقت بالا آنالیز صورت فرد را انجام داده که بنا بر این اطلاعات دستورات پزشکی و روند درمانی برای درمان لحاظ می شود. مورد درمان قرار می گیرند. مثلا حتی در صورتی که دندان های جلویی نیاز به ترمیم می داشتند آنها را با استفاده از مواد غیر همرنگ دندان (آمالگام) ترمیم می کردند و فقط اینکه دندان حفظ شده باشد کافی بود.