لوایح توافقنامه ای را در مورد استادیوم پیش بینی شده 1.5 میلیارد دلاری ایالات متحده با ایالت، شهرستان نهایی می کند

Category: خبرهای جهان

بوفالو بیلز پس از ارائه رسمی قراردادهای قراردادی نهایی – از جمله اجاره نامه 30 ساله – در روز سه شنبه، یک گام بزرگ به ساختن زمین در استادیوم جدید خود تا 1 ژوئن نزدیک شد.

قانونگذار شهرستان ایری اکنون 30 روز فرصت دارد تا اسناد را بررسی کرده و توافقنامه را تصویب کند. تصویب این شهرستان راه را برای ساخت و ساز تاسیسات 1.5 میلیارد دلاری ایالات متحده و 60000 صندلی به اضافه پیش بینی شده برای شروع در آن سوی خیابان از استادیوم فعلی بیلز در پارک اورچارد، نیویورک باز می کند. هزینه این تسهیلات از برآورد اولیه 1.4 میلیارد دلار افزایش یافته است.

انتظار می رود اکثر ساخت و سازهای استادیوم روباز به موقع برای فصل 2026 تکمیل شود.

توافقات نهایی شده توسط لوایح، ایالت و شهرستان مورد مذاکره قرار گرفت و در وب سایت شهرستان قرار گرفت. جزئیات این توافق کمی بیش از یک سال پس از دستیابی سه طرف به یک توافق آزمایشی در مورد پروژه تکمیل شد که شامل تعهد مالیات دهندگان به مبلغ 850 میلیون دلار – بزرگترین قیمت عمومی برای یک تأسیسات NFL بود.

NFL، از طریق برنامه وام G4 خود، و Bills موافقت کردند که 550 میلیون دلار برای تامین مالی اختصاص دهند، با سهم مالکان تیم، تری و کیم پگولا، 350 میلیون دلار، که بیشتر آن توسط تیم ارائه مجوزهای صندلی برای دارندگان بلیط فصلی تشکیل شده است. . لوایح همچنین مسئول پوشش هر گونه مازاد بر ساخت و ساز بیش از 1.4 میلیارد دلار هستند.

بیلز، ایالت و شهرستان در بیانیه ای اعلام کردند: «امروز یک گام مهم دیگر برداشته شده است زیرا به مراسم افتتاحیه در اواخر بهار امسال نزدیک می شویم.

جزئیات قابل توجه در قراردادهای نهایی شامل یک اجاره 30 ساله است که دارای بند عدم جابجایی است که در آن لوایح باید تمام بودجه عمومی را در 14 سال اول قرارداد بازپرداخت کنند. مبلغ بازپرداخت طی 16 سال پایانی توافق کاهش می یابد.

این معامله شامل یک توافقنامه مزایای اجتماعی است که در آن لوایح سالانه 3 میلیون دلار برای اهداف اجتماعی، آموزشی و سلامت اقتصادی منطقه اختصاص می‌دهد. لوایح همچنین موافقت کردند که یک مرکز حمل و نقل عمومی و همچنین پیاده روها و مسیرهایی برای دسترسی هواداران و کارکنان به این تسهیلات در نظر گرفته شود.

این قرارداد همچنین اجاره ورزشگاه فعلی را تا 31 جولای 2028 تمدید می کند.

ایالت 600 میلیون دلار برای هزینه های ساخت و ساز و همچنین 280 میلیون دلار دیگر برای پوشش هزینه های نگهداری و عملیاتی در دوره 30 ساله اختصاص داده است. ایالت کنترل ورزشگاه جدید را پس از اینکه قبلاً اجاره نامه را با شهرستان به اشتراک گذاشته بود، در دست می گیرد.

تاسیسات جدید جایگزین استادیوم فعلی بیلز خواهد شد که در سال 1973 افتتاح شد و بازسازی آن بسیار گران به نظر می رسید. یک مطالعه ایالتی در نوامبر 2021 هزینه نوسازی را 862 میلیون دلار تعیین کرد.