لیرم هاجرالله ، کیکاردر کانادایی با NFL’s Panthers قرارداد امضا کرد

Category: خبرهای جهان

لیرم هاجرالله ، کیکارد کانادایی با کارولینا پانترز قرارداد امضا کرده و به تیم تمرین تیم NFL خواهد پیوست.

این شهروند 29 ساله ساکن اوکویل در انتها بود که پس از گذراندن فصل گذشته با همیلتون گربه های گربه از CFL ، امسال در اردوی آموزشی توسط قوچهای لس آنجلس بریده شد.

هاجراللهو همچنین در شش فصل CFL در تیمهای بمب افکن آبی وینیپگ و آرگوناوت تورنتو بازی کرده است.

جوی اسلی ، بازیکن پاکار ، امسال تلاش زیادی کرده است و 24 گل برای 31 (77.4 درصد) برای اهداف زمینی به ثمر رسانده است ، که باعث می شود او از 20 تیم برتر لیگ NFL خارج شود. اسلی در آخرین بازی کارولینا در یک باخت به مینه سوتا وایکینگ ها یک برنده بالقوه از 54 یارد را از دست داد و رکورد پلنگ ها را به 4-8 کاهش داد.

پلنگ ها هفته گذشته هاجراللهو و سایر همتایان خود ، چندلر کاتان زارو و لوئی زرووس را برای تمرین وارد زمین کردند.

مت Rhule ، مربی تیم Panthers روز چهارشنبه گفت: “جوی بازیکن ما است. لیریم واقعاً همه را تحت تأثیر تمرین قرار داد و امروز در تمرین کار خوبی انجام داد.” “او می تواند لگد بزند و پانچ کند. او در دسترس خواهد بود ، اما جوی این هفته بازیکن ما است.”

هاجرالله ، 5 فوت 11 و 205 پوندی ، ستاره سابق موستانگ های غربی ، در فصل گذشته 47.5 از 55 گل (85.5 درصد) را به ثمر رساند در حالی که میانگین 43.1 حیاط را در فصل گذشته ثبت می کرد. او به همیلتون کمک کرد تا بهترین رکورد 15-3 در لیگ را ثبت کند و یک رکورد باشگاهی در یک فصل را برای پیروزی های فصل منظم ایجاد کند.

فصل تیکاتز با باخت 33 بر 12 به بمب افکن های آبی وینیپگ در جام خاکستری پایان یافت.

در سال 2017 ، گل زمینی 32 متری هاجرالاهو در 53 ثانیه مانده به پایان ، تورنتو را با پیروزی 27-24 برابر کلگری در بازی عنوان CFL به دست آورد.

همیلتون هاجرالله را زودتر آزاد کرد تا به او اجازه دهد فرصت های NFL را دنبال کند. در طول دوران حرفه ای CFL ، هاجراللهو 239 از 287 گل در میدان (83.3 درصد) به ثمر رسانده است در حالی که میانگین دفاعی 44.1 حیاط را داشته است.