لیست عطاری های تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

Category: خبرهای جهان

۵- طبق ماده ۱۸ قانون نظام صنفی نگهداری، تهیه و فروش فرآورده های دست ساز از هر نوع، بدون مجوز وزارت بهداشت در عطاری ها غیر قانونی می باشد. یکی از مراکز معتبر جهت تهیه داروهای طبیعی و درمانی، عطاری آنلاین محلول است. دم نوش های این پکیج از درون با تقویت اعصاب مرکزی، تقویت کلیه ها و پاکسازی کبد و یک دم نوش مخصوص آنتی پیسی باعث تقویت بیشتر سیستم دفاعی بدن و توقف حمله آن به رنگدانه های پوستی می شوند و همچنین با پماد گیاهی، به صورت “استعمالی” هم از بیرون باعث بهبود کار رنگ دانه های پوست، و ترمیم آنها می شود.ضمنا رژیم غذایی همراه پکیج باعث تثبیت این رنگدانه سازی و اصلاح ریشه ای بدن و سم زدایی تدریجی آن است.

بازار چهلتن و بازار آهنگران تا حوالی سیداسماعیل از نقاطی است که عطاریها در آن متمرکزتر هستند. همچنین او می گوید: کار عطاری از طرفی بسیار دشوار است و از طرف دیگر کار بدون دردسر و کم ریسکی به شمار می آید. در بخش درآمدزایی و پیشرفت ما تمام موارد مهم بعد از راه اندازی که شما را به درآمدزایی پیوسته و دوام در بازار عطاری هدایت می کند را در عطاری دکتر یوسفی کرمان اختیارتان قرار میدهیم. در این گام سعی دارم مسیر همواری برای راه اندازی عطاری را برایتان مهیا کنم و تمام نکاتی که برای راه اندازی و تاسیس یک عطاری موفق نیاز دارید را با شما به اشتراک بگذارم.

یک عطار باسابقه معتقد است: فروش روزانه شما بین 30 تا40 درصد سود است و مابقی آن سرمایه شماست. در برخی مواقع پیش میآید که شما نیاز فوری به یک محصول یا گیاه دارویی خاصی دارید و در آن ساعت نمیتوانید به عطاری مراجعه کنید. برای اتباع خارجی باید تصویر گذرنامه و یا پروانه اقامت دارای اعتبار ارائه گردد.

در صورتی که درخواست متقاضی پذیرفته شده باشد، حداکثر ظرف سه ماه باید مدارک و مستندات مورد نیاز برای اخذ پروانه کسب را که در ادامه به آن ها اشاره می شود را به اتحادیه تحویل دهد. برای استفاده از این بخش می توانید وارد بخش مدل کسب و کار ما شوید و ویدئو رایگان آن را مشاهده عطاری کیمیا کنید.