مایکل اروین، اسطوره کابوی ها، پس از ادعای سوء رفتار، شکایتی را برای درخواست 100 میلیون دلار آمریکا تنظیم کرد.

Category: خبرهای جهان

مایکل اروین، گیرنده گسترده دالاس کابوی و تالار مشاهیر حرفه‌ای فوتبال دالاس، شکایتی را برای تهمت شکایت کرده و خواستار غرامت 100 میلیون دلاری شده است و ادعا می‌کند که به دروغ توسط یک کارمند زن در هتل فینیکس به بدرفتاری متهم شده است.

اروین، 56 ساله، پس از شکایت در مورد رفتار خود در هتلی در روز یکشنبه، بقیه پوشش هفته سوپر بول شبکه NFL را متوقف کرد. او از سال 2009 در این شبکه کار کرده است.

شکایت علیه یک “جین دو” و شرکت ماریوت اینترنشنال، روز پنجشنبه در شهرستان کالی، تگزاس ثبت شد. ماریوت اینترنشنال از اظهار نظر خودداری کرد.

ایروین در مصاحبه این هفته با دالاس 105.3 The Fan و Dallas Morning News گفت که با زنی در هتل Renaissance Phoenix Downtown مکالمه ای داشت که بین 45 ثانیه تا یک دقیقه طول کشید. اروین گفت که او را نمی‌شناسد و “هیچ تخلف جنسی وجود ندارد.”

اروین همچنین گفت که در ابتدا این ملاقات را به خاطر نمی آورد زیرا “راستش را بگویم چند نوشیدنی خوردم.”

اروین در دادخواست خود گفت که به هتل بازگشته است، قبل از اینکه به تنهایی به اتاقش برود، به طور خلاصه احوالپرسی کرد، دست داد و چند دقیقه با چند طرفدار از جمله آن زن صحبت کرد.

این دادخواست ادعا می کند که یک مدیر هتل “اطلاعات نادرست” را به NFL گزارش کرده و اروین را به رفتار نامناسب با یک کارمند هتل متهم کرده است. در این دادخواست آمده است که اروین سپس “به طرز تکان دهنده ای توسط خدمه امنیتی از خواب بیدار شد” و “بدون هیچ توضیح یا سوالی” از هتل خارج شد.

لوی مک کاترن، وکیل اروین، گفت که شاهدان در دفاع از اروین آمده اند.

“معلوم است که مایکل آخرین قربانی فرهنگ لغو ما است، جایی که تنها چیزی که لازم است اتهامی برای ویران کردن زندگی یک فرد است. مایکل مشتاق است نام خود را در دادگاه پاک کند و امیدوار است دادگاه افکار عمومی نیز شاهد آشکار شدن حقیقت باشد. مک کاترن گفت.