منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش

Category: خبرهای جهان

سلفهای با هسته فرومغناطیس، سلفی با قدرت بالا هستند، اما در فرکانسهای بالاتر به دلیل پسماند مغناطیسی و هدر رفتن جریان مخالف، این قدرت کم میشود. به طور کلی دو هادی یا رسانا متصل شده توسط القای الکترومغناطیسی به عنوان سلفهای کوپل شده شناخته میشوند. این نوع سلف به طور معمول برای کاربردهای RF که سطح القای مغناطیسی مورد نیاز آن کمتر است، استفاده میشود. البته برای آزمون های استخدامی چون سر کار میرم نمیتونم به اون صورت این روش رو پیاده کنم ولی اگر شما کار خاصی ندارین یقینا براتون مفید خواهد بود. من خودم برای ازمون ۹۴ ک خود وزارت نیرو مجریش بود کتاب ۳۳۰۰ نکته و سوال ازمونهای استخدامی رو خوندم.که شامل ۸۰ صفحه متن راجب کشورمون و دولت و برنامه هاش و سازمان ملل و سه قوه مقننه و مجریه و قضاییه و وظایف و تبصره هاشون بود..الان فکر کنم ۲۵ تومن باشه.ک شامل تست دروس ادبیات و کامپیوتر و زبان و ریاضی و معارف و اطلاعات ایران و جهان بود… یه دسته دیگم اطلاعات سیاسی و نطام، تو ویکی پدیا درباره ساختار نظام جمهوری اسلامی کلی اطلاعات هست. یه دسته دیگه از سوالات اینطوره چندتا شکل میده میگه بعدی کدومه. سوالات هوش چند دسته ان.

زبان هم کمی پایم خوبه اما کتاب۵۰۴ را کمی خونده بودم ولغات دبیرستان که باز انتشارات لقمه(مهروماه کتاب خوبی در این زمینه داره)استفاده کردم.اطلاعات عمومی و هوش هم که اصلا هیچ کتابی نخونده بودم و بخاطر همین برا اطلاعات عمومی فقط یک سوال جواب دادم. خلاصه هوش «کتابچه استخدامی هوش و استعداد. برای خوندن زیاد استرس نگیرین.در مورد آزمون استخدامی ۸۰ درصد شرکت کنندگان سیاهی لشگر هستن و بدون یک ساعت خوندن میان برای آزمون و همون یک ساعت اول جلسه رو ترک میکنن. برای طراحی هم شما زمانی که به تست های درک عمومی و مبانی و خلاقیت تصویری مسلط باشید برای پاسخ به تست های طراحی هم مشکل زیادی نخواهید داشت. با هنرمندان و آثا هنرمندان آشنا بشید و تکنیک های طراحی و نقاشی مطالعه کنید، کتاب های طراحی هنرستان و مبانی تصویر سازی، خط در گرافیک و کتاب پایه و اصول صفحه آرایی که همگی برای رشته گرافیک هنرستان هستند برای پاسخ به تست های خلاقیت تصویری و طراحی خوب هستن. در هر سلف، با یک شعاع سیم پیچ معین و با تعداد چرخشها مشخص، هسته هوا منجر به کمترین القا میشود. مواد فرو مغناطیسی مانند آهن، آهن لمینت شده و آهن پودری باعث افزایش القا بدست آمده با یک سیم پیچ دارای تعداد معین دور میشوند.

سبک تره و با توضیحات خوب و برا استخدامی جواب میده. الناز- امور بیمه ای :باسلام منظور از کتابای اصول و تئوریهای مدیریت دوکتاب مبانی سازمان مدیریت دکتر علی رضاییان و مدیریت عمومی مهدی الوانی بخونید کافی تمامی استخدامی ها مرجع سوالات اصول و تئوریهای مدیریت همین دومنبع می باشند.برای منابع انسانی کتاب اسفندیار سعادت و رفتارسازمان ها کتاب رفتاراستیفن رابینز و یا علی رضاییان بخونین عالی. رشتم مدیریت صنعتیه برای حسابداری فقط اصول حسابداری بخونم یا حسابداری صنعتی هم بخوم ؟ اگه بخواین اصول یک و دو سه رو جدا بخونید اصلا وقت نمیکنید و مجبوریم که بر همین کتاب اکتفا کنیم .چون زمانمون کمه و هفت تا درس سخت عمومی هم داریم . چون وقت کم بود برا خوندن و من قبلا هم امتحان داده بودم برای درسنامه خلاصه نوشته بودم و فقط اونا رو مرور کردم و فقط تست های ارشدرشته ریاصی یا آمار را حل میکردم. اینم دو تا کتابه اما خب با هم اومده مث ریاضی و آمار. یک. لغت: لغات دبیرستان رو فول بشید، پیش زمینه خوبی هم اکثر ماها داریم، راحت میشه همه لغات دبیرستان رو فول شد، کتاب شهاب اناری نشر مبتکران رو تهیه کنید هم برای تست و هم یک کتابچه ضمیمه کوچیک داره که همه لغات دبیرستان با مثال آورده.

من اقلیم را زیاد نخونده بودم چون ارشد اقلیم بودم و سوالات راحت بود مبانی و ایران علیجانی و جعفرپور را بخونید خوبه. مجموعه ی دوم:برا آنالیز پردازش خوندم برا عددی و جبر مدرسان البته خوندن تستهای ارشد خیلی مهمه من خودم تمام تستهای ارشد این ۳ مجموعه رو کامل خونده بودم ولی وقت کم اوردم و ۴۶ درصد زدم به عددی که رسیدم یه سوالشو حل کردم و وقتم تموم شد وگرنه میتونستم بقیه ی سوالات عددی رو هم حل کنم پس خیلی حواست به زمان باشه تا خدای نکرده بلای من سرت نیاد. به هیچ وجه سوال نمیاد اینا واسه کنکور ارشد و دکترا کاربرد دارن.من خودم ارشدم ولی هیچی ازشون نخوندم. قبل از هر بحثی راجع به این درس مهم ترین نکته درس رو بگم : آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای تهران کار عملی. و اینکه تستهای سالهای قبل کنکور سراسری انسانی نظام قدیم رو بزنید . من قرابت معنایی زیاد تست نزدم .فقط تستهای اون کتاب هیچ رو همشو زدم .عینا سوالهای کنکور انسانی رو داره در کنابش . سه. نگارش: تو کتاب لقمه زبان فارسی مهروماه ، در حد بیست ، سی صفحه نگارش رو درس داده ، همون رو مسلط بشید کافیه. در همین حد لغت کفایت میکنه، خودم همین حد خوندم(البته خیلی کمتر، ۵۰۴ رو بیست درصدشو.رسیدم بخونم) ، اما اگه واقعا میخواید درصد بالا زبان بزنید میتونید لغات ضروری تافل رو هم تهیه کنید بخونید.