منبع AP: جت ها بر سر خرید ۴ بار MVP آرون راجرز از Packers توافق کردند.

Category: خبرهای جهان

پس از شش هفته انتظار، آرون راجرز میراث درخشان خود را در خلیج سبز به جا می گذارد و به سمت چراغ های روشن – و انتظارات عظیم – از اپل بزرگ می رود.

به گفته یکی از افراد مطلع، نیویورک جت روز دوشنبه با قراردادی به توافق رسید که چهار بار MVP NFL را از Packers به ​​دست آورد.

این شخص به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد زیرا تیم ها به طور رسمی این معامله را اعلام نکرده اند.

به گفته یکی دیگر از افراد مطلع، جت‌ها راجرز، انتخاب شماره 15 کلی و پنجمین راندر امسال را از پکرز دریافت خواهند کرد. در عوض، گرین بی سیزدهمین منتخب کلی، یک نفر ششم و یک انتخاب دور دوم مشروط در سال 2024 را به دست خواهد آورد که اگر راجرز در فصل آینده 65 درصد بازی ها را برای نیویورک انجام دهد، می تواند در دور اول بازی کند.

راجرز 39 ساله چند روزی را در ماه فوریه به فکر زندگی و آینده خود در خلال یک خلوتگاه انزوا در اورگان گذراند – در حالی که طرفداران و رسانه ها در مورد اینکه او چه تصمیمی خواهد گرفت حدس می زدند.

او ظاهر شد و قبل از تصمیم گیری در 10 مارس که قصد دارد دوباره بازی کند – و برای جت ها، کمی بیشتر به فکر فرو رفت.

و سپس او و دنیای ورزش منتظر ماندند – و منتظر بودند – تا Packers و Jets بالاخره یک معامله را به پایان برسانند.

راجرز در جریان حضور در نمایش «پت مک‌آفی» در یوتیوب و سیریوس ایکس‌ام در 15 مارس گفت: «من روشن کرده‌ام که قصد من بازی کردن بود و قصدم بازی برای نیویورک جتس بود.

جت ها گروهی شامل وودی جانسون مالک، مربی رابرت صالح و مدیر کل جو داگلاس را در اوایل ماه مارس به خانه راجرز در جنوب کالیفرنیا فرستادند. چند روز بعد، راجرز تصمیم گرفت که می خواهد با پیوستن به جت ها به حرفه بازی خود ادامه دهد.

به نظر می رسید مذاکرات چند هفته ای در برخی مواقع به بن بست خورده است و هواداران – و تیم ها – متعجب بودند که این معامله چه زمانی تکمیل می شود یا نه.

جانسون در نشست‌های سالانه لیگ در 28 مارس به خبرنگاران گفت: “ما مضطرب هستیم. من حدس می‌زنم، همانطور که به جلو نگاه می‌کنیم، خوش‌بین هستیم. اما ما یک برنامه داریم، بنابراین مایلیم به برنامه خود پایبند باشیم. و من فکر نمی‌کنم در این مرحله کسی بیش از حد تهویه کند.”

یک کوارتربک فوتبال در حالی که توسط یک بازیکن حریف تکل می‌خورد، توپ را در اختیار دارد.
آرون راجرز 39 ساله اکنون وظیفه رهبری فرنچایزی را بر عهده خواهد داشت که از زمانی که جو نامات در ژانویه 1969 این فرنچایز را به پیروزی رساند، در Super Bowl حضور نداشته است. (بیل استرایچر-USA TODAY Sports از طریق رویترز)

مدتی طول کشید، اما در نهایت طرفین توانستند در مورد غرامت به توافق برسند. و این قرارداد پس از اینکه زک ویلسون، منتخب شماره 2 درفت کلی در سال 2021، در دو فصل اول خود به شدت درگیر شد، قهرمان یک بار سوپربول در نیویورک را به او می دهد.

نیویورک فصل گذشته 7 بر 10 بود و در یک 6 بازی شکست خورده بود که طولانی ترین خشکسالی فعال NFL را به رکورد 12 سال متوالی رساند.

با جت‌ها، راجرز با ناتانیل هکت، هماهنگ‌کننده تهاجمی، دوباره متحد می‌شود تا تلاش کند تا حمله‌ای را آغاز کند که یکی از بدترین حملات NFL زیر نظر مایک لافلور، برادر کوچک‌تر مت، مربی راجرز در گرین بی در چهار سال گذشته بود. راجرز به برخی از بازیکنان جوان امیدوار کننده در حمله می پیوندد، مانند دریافت کننده گسترده گرت ویلسون، تازه کار تهاجمی سال AP، و دویدن به عقب بریس هال.

راجرز در جریان حضورش در «نمایش پت مک‌آفی» گفت: «دلایل زیادی برای جذابیت جت‌ها وجود دارد». “اما یک مربی وجود دارد که به اندازه هر مربی دیگری که تا به حال داشته ام برای من مهم بوده است. و اتفاقا او هماهنگ کننده آنجاست.”

صالح چند بار در این فصل اذعان کرد که جت ها به دنبال یک مدافع کهنه کار برای اضافه کردن به تیمی بودند که دارای پنج خط دفاعی برتر است. و جانسون گفت که اگر داگلاس بتواند او را دریافت کند، “کاملا” با پرداخت یک تماس گیرنده سیگنال – “قطعه گم شده” – او آن را می خواند.

آنها در نهایت یکی از بهترین مدافعان NFL را به دست آوردند.

راجرز مدت کوتاهی پس از پایان فصل گفت که در حال تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهد برای فصل نوزدهم به پکرز بازگردد، بازنشسته شود یا درخواست معامله کند. در همین حال، جت ها چند گزینه کوارتربک را بررسی کردند، از جمله ملاقات با بازیکن آزاد درک کار در مرکز خود و سپس دوباره در ترکیب NFL در ایندیاناپولیس.

اما پس از اینکه کار با شرایط قرارداد با نیواورلئان موافقت کرد، آشکارتر شد که نیویورک همه چیز راجرز را در اختیار خواهد داشت – تا زمانی که او بخواهد در آنجا بازی کند.

این یادآور تجارت خیره کننده ای است که جت ها در سال 2008 انجام دادند، زمانی که آنها برت فاور را – که چند ماه بعد نیز 39 ساله شد – از پکرز خریدند. و اتفاقاً راه راجرز را برای شروع در گرین بی باز کرد.

راجرز MVP لیگ در سال‌های 2020 و 2021 بود، اما در فصل گذشته در حالی که با شست شکسته دست راست بازی می‌کرد و با غیبت داوانته آدامز که به لاس وگاس مبادله شده بود، به خوبی عمل نکرد. او کمترین امتیاز پاسور خود را به عنوان بازیکن شروع کرد (91.1) و 12 توپ زد که بالاترین آمار او از سال 2008 است. پکرز 8-9 پیش رفت و پلی آف را از دست داد تا به یک رشته از سه عنوان متوالی NFC North پایان دهد.

عنوان Super Bowl 2010، بدون ادامه

راجرز در فصل 2010 پکرز را به آخرین عنوان قهرمانی خود در سوپربول رساند. راجرز هرگز پکرها را به سوپر باول بازنگرداند، اما او به آنها کمک کرد تا مدعیان سالانه شوند. Packers در چهار بازی از نه فصل گذشته در مسابقات قهرمانی NFC شکست خورده است.

مت لافلور ماه گذشته در جریان جلسات NFL در فینیکس گفت: “من چیزی جز عشق و قدردانی از کاری که آرون برای بسیاری در سازمان ما انجام داده است ندارم.”

خروج راجرز نشان‌دهنده دریایی از تغییرات برای پکرها پس از حدود سه دهه تولید کوارتربک در سطح تالار مشاهیر در فاور و راجرز است. در ردیف بعدی، جردن لاو، انتخاب دور اول 2020 است که تنها یک شروع حرفه ای داشته است.

راجرز تصدیق کرد که این حرکت او را غافلگیر کرد. او قبل از گزارش به کمپ و تولید دومین فصل متوالی MVP، از مینی کمپ اجباری پکرز در سال 2021 صرف نظر کرد. (او همچنین این جایزه را برای سال های 2011 و 2014 دریافت کرد.) اما طرفین بعد از آن همه چیز را اصلاح کردند.

وقتی در ژوئن گذشته در مینی کمپ اجباری پکرز از او پرسیده شد که آیا انتظار دارد کار خود را در گرین بی به پایان برساند، راجرز پاسخ داد: “بله. قطعا.”

سپس فصل 2022 آمد که طبق برنامه پیش نرفت.

راجرز در حال حاضر وظیفه رهبری فرنچایزی را بر عهده خواهد داشت که از زمانی که جو نامات، فرنچایز را در تنها حضورش در ژانویه 1969 به پیروزی رساند، در Super Bowl حضور نداشته است.

و مسائل کوارتربک اغلب در میان مقصران اصلی مبارزات بوده است. این امر به‌ویژه در زمان خشکسالی فعلی جت‌های پلی‌آف صادق بوده است.

صالح گفت که جت ها به توسعه ویلسون، دومین انتخاب کلی در سال 2021 متعهد هستند. اما این بازیکن 23 ساله این کار را به عنوان پشتیبان راجرز، که بت ویلسون در دوران بزرگ شدن در یوتا بود، انجام خواهد داد.

ویلسون یک روز پس از پایان فصل به شوخی گفت که از یک استارتر کهنه کار استقبال می کند تا شغل خود را به دست آورد و گفت که قصد دارد “زندگی آن شخص را در تمرین هر روز به جهنم تبدیل کند.”

در آن زمان نمی‌دانست که «آن شخص» می‌تواند کوارتربکی باشد که در جوانی سعی کرده از او تقلید کند – که اکنون در نیویورک خواهد بود و تلاش می‌کند جت‌ها را به سوپربول دیگری که مدت‌ها در انتظارش بودیم بیاورد.