نرم افزار گرامرلی

Category: خبرهای جهان

همانطور که می دانید ، امروزه محتوا نرم افزار گرامرلی و دانش زیادی به زبان انگلیسی تولید می شود و ما به عنوان برنامه نویس حتماً باید انگلیسی بخوانیم و بنویسیم. در درس قبل شما را با روشی عالی برای ترجمه متون انگلیسی آشنا کردم. و در این آموزش ، من می خواهم در مورد ابزار فوق العاده Grammarly صحبت کنم و به شما بگویم Grammarly چیست و سایت گرامرلی چگونه می تواند به گرامرلی ما در نوشتن زبان انگلیسی با کمترین غلط های املایی و دستوری کمک کند. پس با من بمان

این فیلم آموزشی با حجم 10 میلی گرم را بارگیری کنید

چرا خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی بسیار مهم است؟
قبل از پاسخ به این س gramال که گرامر چیست و صحبت در مورد این سرویس فوق العاده ، خوب است کمی در مورد اهمیت تسلط نسبی به زبان انگلیسی صحبت کنیم. همانطور که می دانید ، امروزه دانش و اطلاعات زیادی به زبان انگلیسی تولید می شود و نرم افزار گرامرلی ما به عنوان برنامه نویس باید بتوانیم انگلیسی را به میزان متوسط ​​بخوانیم و بنویسیم.

در مقاله ارائه دهنده افزونه Google Translate ، نحوه خواندن متون به زبان انگلیسی را یاد گرفتیم. اما ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهم چند خط به انگلیسی بنویسم. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهیم در سایت Stackoverflow س askالی بپرسیم یا به شخص / شرکت انگلیسی زبان ایمیل ارسال کنیم. اگر نمی دانید Stackoverflow چیست ، این مقاله را بخوانید.

باید مراقب باشیم که متنی که می نویسیم دارای غلط های املایی و دستوری نباشد. اما اگر ما آنقدر خوب به این زبان صحبت نکنیم که نتوانیم متن را بدون اشتباه بنویسیم ، چطور؟ آیا باید دور این همه خط بکشیم؟ قطعا نه. در این آموزش من شما را با ابزار منحصر به فرد Grammarly آشنا می کنم و هنگامی که بفهمید Grammarly چیست ، قدرت و معنای آن را درک خواهید کرد.

گرامرلی چیست؟
گرامر چیست نام یک ابزار / سایت / برنامه است که به شما در نوشتن متن به زبان انگلیسی کمک می کند.

در واقع ، Grammarly می تواند متون انگلیسی شما را تجزیه و تحلیل کرده و خطاهای املایی و دستوری گرامرلی را برای شما شناسایی کرده و به شما هشدار دهد. درصد اشتباهات املایی بسیار زیاد و نزدیک به 100٪ است و متوجه تمام اشتباهات املایی شما می شود. او همچنین تشخیص خطاهای دستوری بسیار بالایی دارد.

اگر بخواهیم دقیقاً بگوییم گرامر چیست ، می توانیم بگوییم ابزاری است که سایت گرامرلی به شما کمک می کند انگلیسی را با حداقل خطاهای دستوری و تقریباً بدون غلط املایی بنویسید.

مقاله مرتبط: اهمیت بازی و سرگرمی در برنامه نویسی!

افزونه ها و نرم افزارهای گرامری
روش های متفاوتی برای استفاده از دستور زبان وجود دارد که می توانید به روش های مختلف از طریق گرامرلی پیوندهای زیر استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار کامل با این ابزار را بیاموزید ، ویدئو را در ابتدای این آموزش ببینید.

افزونه Grammarli یک افزونه کاملاً رایگان است که متون نوشته شده شما در Gmail ، Facebook ، Twitter و تقریباً همه قسمتهای مرورگر Chrome را بررسی می کند و خطاهای تایپ یا تایپ شما را مشخص می کند ، و همچنین پیشنهادات عملی برای اصلاح این خطاها ارائه می دهد. دادن. ویژگی منحصر به فرد دستور زبان در تصحیح اشتباهات این است که در هر صورت نه تنها گزینه صحیح را معرفی می کند ، بلکه دلیل تشخیص اشتباه را نیز توضیح می دهد ، بنابراین به شما کمک می کند تا این اشتباه و نقش معلم را تکرار نکنید. او برای شما دانلود grammarly بازی می کند.

با توجه به Grammarly ، این افزونه متن ورودی را با بیش از 250 قانون گرامری بررسی می کند ، بخش های مختلف را که به اشتباه تشخیص می دهد دوباره ترسیم می کند و با حرکت دادن مکان نما ماوس بر روی ناحیه مشخص ، اصلاحات پیشنهادی را نمایش می دهد. نصب این افزونه رایگان است و با عضویت در وب سایت و ایجاد حساب کاربری ، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

شما می توانید یک فایل متنی کامل را در وب سایت حساب بارگذاری کنید و دستور زبان به سرعت تعداد خطاهای ذکر شده را نشان می دهد و به صورت گرافیکی کفایت آنها را نشان می دهد و نحوه اصلاح آنها را پیشنهاد می دهد. علاوه بر این ، این حساب دانلود grammarly این مزیت را دارد که می توانید متون را ذخیره کرده و در صورت نیاز دوباره به آن دسترسی پیدا کنید.

دستور زبان چیست؟
Gramerly یک پلتفرم انگلیسی زبان است که توسط Gramerly در سال 2009 توسعه یافته است. یکی از امکانات این پلت فرم اصلاح گرامر انگلیسی ، بررسی سرقت ادبی و یافتن منابع مقاله ها و متون ، بررسی اشتباهات املایی و نرم افزار تصحیح گرامر انگلیسی کلمات متنی است. افزونه دستور زبان بیش از 450 نقطه دستور زبان و بسیاری از نکات را که مایکروسافت ورد نمی تواند ورلد نیوز آنها را پیدا کند ، بررسی می کند. پلت فرم Gramerley اکنون می تواند در مرورگرهای Mozilla ، Safari و Chrome نصب شود و Gramerly برای نرم افزارهای Windows و Office در دسترس است.

افزونه grammarli می تواند به شما در نوشتن متون و تصحیح اشتباهات املایی کمک کند و به تدریج مهارت های نوشتاری خود را افزایش دهد. به عبارت دیگر ، دستور زبان می تواند به عنوان معلم زبان یا موسسه آموزشی برای شما عمل کند.

افزونه Grammarli یک افزونه رایگان است که متون نوشته شده شما را در هر نقطه از اینترنت دانلود grammarly، از جمله Gmail ، Facebook و هر جای دیگر اسکن می کند و پیشنهادات عملی برای اصلاح این خطاها را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین نرم افزار تصحیح گرامر انگلیسی می تواند آموزنده باشد و ویژگی منحصر به فرد افزونه دستور زبان این است که در هر صورت نه تنها معرفی می کند.