هارد اکسترنال و فلش مموری و نکاتی درباره خرید آن ها

Category: خبرهای جهان

مهم همین هم اکنون همین عمل باعث می‌شود که هارد شما عملکرد بیشتری برای پیدا نمودن کل بخش‌های داده ها یک فولدر یگانه کند که موجب ساییدگی عمده هارد می‌شود. برای به حداکثر رساندن امنیت هارد، بهتر است هارد اکسترنال خویش را بیش از حد به سیستم متصل و جدا نکنید و یک دوران مشخصی به جهت جابجایی دیتاها داشته باشید. چنانچه می خواهید هارد اِکسترنال را به یک سیستم دیگر وصل نمایید باید به آرامی همین کار را انجام دهید و به شیوه مناسبی هارد را انقطاع کنید. قطع کردن هارد در حین کار نمودن می‌تواند خرابی فیزیکی را به توشه بیاورد.
در حالا حاضر در راستا ماژول‌های حافظه اسم اپیسر در سطح جهان می‌درخشد. اپیسر ابزارهای ذخیره‌سازی را پر دارای میداند و همواره در راستای ارتقاء و بهینه‌سازی محصولات خویش قدم برداشته است. ظرفیت ذخیره‌سازی هارد اکسترنال 2 ترابایت بالا بوده که به استدلال ظرفیت بالای آن می‌توان از این هارد اکسترنال به‌منظور تنظیم فایل‌های پشتیبان ذخیره استفاده کرد. همچنین اهمیت به کار گیری از یک برنامه تنظیم پشتیبان، می‌توان همگی فایل‌های موسیقی، ویدئو، کلکسیون عکس را به رخ ایمن بر بر روی درایو هارد‌های اکسترنال 2 ترابایت ذخیره کرد.
شما می‌توانید انواع هارد اکسترنال را به شکل اینترنتی از عرفان رایانه خریداری کنید. در اینجا تمام برندهای مطرح هارد اکسترنال مانند وسترن دیجیتال ، سیگیت ، ای داده ، سیلیکون پاور ، توشیبا ، اهمیت قیمت مناسب وجود دارد. این هاردها را می‌توانید به جهت لپ تاپ آیتم به کارگیری قرار داده و تفاوت چشمگیر سرعت کارایی کامپیوتر خویش را در این راستا بازدید کنید. برندهای معتبری در همین راستا عمل می‌کنند که می‌توانیم به ای دیتا، سیلیکون پاور و وسترن دیجیتال اشاره کنیم.

  • علاوه براین، هارد اکسترنال WD BLACK 5TB P10 Game Drive اصلی 5 ترابایت حافظه ذخیره سازی می باشد که فضای متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و از این بابت هم تصور شما را راحت می کند.
  • وسترن دیجیتال به‌منظور ارتقای امنیت حریم شخصی مشتریان خود قفل نرم‌افزاری قدرتمندی را در لحاظ گرفته می باشد که می‌توانید دارای رمزگذاری بر بر روی آنان از دسترسی دیگران به دیتاها مهم جلوگیری نمایید.
  • هرچند که علاوه بر این برندها، هارد اکسترنال سیلیکون پاور ،لیسی ، سامسونگ و ای داده در نیز در زمینه طراحی و تولید SSD بسیار کار کشته عمل کرده‌اند.
  • هاردهای اینترنال و اکسترنال بی آلایش همانطور که از نام آن ها مشخص هست برای اعضا معمولی درنظر گرفته شده است.

هارد اینترنال با چندین مزیت از پاراگراف ظرفیت ذخیره سازی بالا، دسترسی آسان، ارزان تر بودن، شتاب بالا و غیره می باشد. همان گونه که دانستیم هارد اکسترنال ابزاری برای مراقبت و ذخیره داده ها به حساب می آید. هارد اکسترنال گونه های مختلف و متنوعی داراست و در برندهای متعدد در بازار عرضه می شود. به جهت خرید هارد اکسترنال در اصفهان می توانید به مغازه آونگ رایانه اصفهان مراجعه کنید و بهترین و باکیفیت ترین هارد اکسترنال های اصل را حیاتی بهترین قیمت خریداری نمایید.
سیگیت یکی از کهن ترین کمپانی های ساخت تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد که کار خویش را از سال 1979 آغاز کرده هست . از گزاره با ترین تولیدات این شرکت می قدرت به هارد اکسترنال لکسار ، هارد داخلی و هارد های هیبریدی اشاره کرد . هارد اکسترنال سیگیت همواره از بهترین جور های هارد اکسترنال در بازار می باشد از پاراگراف قابلیت و امکان های این فرآورده می اقتدار به پشتیبان گیری از دیتاها وسرعت بالای تلاوت و نوشتن اطلاعات اشاره نمود . سیگیت با پشتیبانی از قابل انعطاف افزار هایی همچون lyve و Seagate Dashboard همین امکان را به کاربران دیتا هست تا براحتی از پوشه های باطن هارد اکسترنال نسخه پشتیبان بگیرند . از گزاره رقبای جدی کمپانی سیگیت در راستا پشتیبان گیری دیتاها می توان از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال اسم برد که حیاتی سری هارد های مای پاسپورت امکانات فراوانی به خریداران همین کالا می دهد .
این کالا یک ترابایت گنجایش دارااست و مهم سیم به کامپیوتر شما متصل خواهد شد. هارد اکسترنال به تیتر یک قطعه خارجی برای ذخیره سازی دیتاها و محتوا و همچنین پشتیان گیری از دیتا های اصلی گزینه به کارگیری قرار می گیرد. در آخر تعیین شما به بودجه درنظر گرفته شده و همینطور دسته به کار گیری ای که از هارد اکسترنال انتظار دارید بستگی داراست که دارای دقت به مورد ها بالا و گونه هایی که معرفی شده اند می توانید بهترین هارد اکسترنال را تعیین و تهیه و تنظیم کنید.
زمانی که دستوری را از یک قطعه یا سخت‌افزار به یک قطعه یا این که سخت‌افزار دیگر اعلام می‌کنید، همین فرمان پیش از اجرا به وسیله طاقت فرسا افزار دوم در حافظه بافر ذخیره می‌شود. گروه مقداد آی تی در حیث داراست با به کار گیری از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر کشور ایران امکانات منحصر به فردی را در تارنما راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای آیتم لحاظ خویش را به نشانی اینترنتی ارسال نمایید. به استدلال ازدحام بالای تماس محل ورود میتوانید به رخ موقت کلیدی این شماره جهت تماس حساس پشتیبان فروش مبادرت فرمایید. کلیه حقوق و دستمزد مادی و معنوی این وب وبسایت نزد عارف کامپیوتر محفوظ می باشد. یک عدد از ویژگی‌های هارد MY BOOK و MY PASSPORT و ELEMENTH همین هست که هر سه به صورت قابل حمل طراحی شده‌اند و دوچندان سبک میباشند و همین مسئله باعث می‌گردد شما بتوانید آنان را به سادگی حمل نمایید. مسلما جداش کنید، زمانی هارد وصله ممکنه بهش نوسان برق وارد بشه، زیاد جابجاش نکنید، اهمیت ملایمت باهاش خلق و خوی نمایید و از همه مهم‌تر بکآپ تنظیم کنید از اطلاعاتتون اتفاق هیچ گاه خبر نمی‌کنه.
کیفیت، سرویس ها پس از فروش فراگیر و بها مطلوب از گزاره مشخصه‌های اهمیت محصولات همین کمپانی تایوانی هست که باعث به موفقیت آن در بازار خاور میانه و اما کشور ایران شده است. بومی سازی سرویس ها از جمله فاکتورهای دارای نزد مدیران سیلیکون پاور هست و در همین راستا تلاش دارااست تا دفتر ها نمایندگی خویش را در اقصی نقاط دنیا روش اندازی نموده تا خدماتش را به شکل مستقر به کاربران عرضه نماید. در حالا حاضر یکی از از پر مصرف ترین کالاهای دیجیتال برای کسانی که نیاز به ذخیره اطلاعات دارند، هارد های اکسترنال هستند.
اما باتوجه‌به استانداردهای موجود، معمولاً بهترین سایت منبع‌ها، ضد آب و در برابر ضربات ناشی از سقوط از ارتفاع 5/1 متری، مقاوم هستند. گنجایش هاردهای اکسترنال متفاوت است؛ از 1 یا 40 ترابایت گرفته تا ۵۰۰ گیگابایت. ولی هارد اکسترنال آرشیوی، بزرگ‌تر هست و ظرفیت بالایی برای نگهداری و ذخیره اطلاعات دارد. درایوهای هارد اکسترنال‌های آرشیوی به طور معمول 5/3 اینچی هستند و معمولا به منشاء الکتریسیته مجزا نیاز دارند. مرکز پخش تکنوسان، حساس آرزوی ساخت شفافیت در بازار IT کشور ایران و از دربین بردن هزینه های مازاد خرید، دکان اینترنتی تکنوسان را راه و روش اندازی نمود. پس از سال ها و حساس تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یک عدد از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین بها و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready 1TB

هارد اکسترنال قابل حمل همان هاردهای 2.5 اینچی لپتاپی هستند که درگاه اتصال آن ها تغییر و تحول کرده و روکش پلاستیکی برای آنان طراحی شده است. هارد External در واقع به عبارتی هارد دیسک‌های مکانیکی لپ‌تاپی 2.5 اینچی و یا هارد دیسک 3.5 اینچی هستند که درون فریم قرار گرفته و درگاه اتصال آن به USB3 تغییر کرده است. برای استفاده از هارد اکسترنال WD My Cloud Home 8TB کافی می باشد آن را به آداپتور برق و سوکت نتورک RJ45 وصل کرده و آنگاه یک حساب WD My Cloud ایجاد کنید. قابلیت پشتیبانی از ویندوز، مک، اندروید و Ios به شما امکان می دهد استفاده بهتری به همین هارد اکسترنال دیتا هست و بهترین هارد اکسترنال 8 ترابایت را در اختیار شما قرار می دهد.
عمومی
این هارددیسک از نحوه رابط USB3.0 به رایانه متصل میگردد و می‌تواند اطلاعات را اساسی شتاب زیاد انتقال دهد. سایز هد ارایه شده روی همین کالا 2.5 اینچ بوده که در یک قاب پلاستیکی ساد.. هارددیسک «Canvio Advance» محصولی از کمپانی «توشیبا» است که در مجموعه هارددیسک‌های اکسترنال قابل حمل قرار می‌گیرد و نیز اکنون شما میتوانید آن را از مغازه بالون خریداری نمایید. سایز هد ارایه شده بر روی این محصول 2.5 عمر هارد اکسترنال چه میزان است اینچ بوده که در یک فریم پلاستیکی مضاعف سا.. هارداکسترنال «HD680» محصولی از برند «ای‌دیتا» هست که در فروشگاه بالون برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.Adata شرکت تایوانی میباشد که یکی از معتبرترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی تولید گونه های حافظه در سراسر عالم به حساب می‌آید. این کمپانی که فعالیتش را از سال 2001 آغاز کرده، هم اکنون محصولاتی مثل کارت‌های حافظه، اشکال فلش مموری، کارت ریدر، ماژول‌ه..
در در مقابل شما می‌توانید‌ هارد اکسترنال ضد ضربه HDD را اصلی گنجایش بیشتر و بها کاهش تنظیم کنید. این که شتاب و امنیت داده ها به جهت شما دارای باشد یا این که بودجه‌ای که می‌پردازید، می‌تواند‌ هارد SSD یا این که HDD را در سبد خرید شما قرار دهد. علاوه بر این اگر به فکر جابجایی‌ هارد اکسترنال هستید، خوبتر می باشد وزن آن را نیز در حیث بگیرید. در دربین محصولات و انواع‌ هارد اکسترنال وسترن می‌توانید گزینه‌های لطف را پیدا نمایید که هم بدنه مقاومی دارند و نیز وزن‌شان برای حمل و نقل مطلوب است. تازه ترین هاردهای اکسترنال سوای هیچ جور کابلی به کامپیوترها و دستگاه‌های گوناگون متصل می‌شوند. همین حافظه‌های خارجی کلیدی باتری بوده و از طریق امواج، به رخ وایرلس اتصال برقرار می‌کنند.
با خرید هارد اکسترنال می‌توانید یک روش حل ذخیره‌سازی جذاب داشته باشید که شاید حتی گنجایش بالاتری نسبت به یک هارد اینترنال را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در بازار می‌توانید تنوع بالایی را در خرید هارد اکسترنال داشته باشید و مورد دلخواه خود را از همین در میان تنظیم کنید. هارد اکسترنال ای داده نوع HD710 Pro یکی از از بهترین هارد دیسکهای اکسترنال بازار هست و صرفا به دلیل قیمت بالا، در جایگاه چهارم فهرست ما قرار گرفته است. همین هاردها در عمق دو متری آب آزمون شده و در برعلیه سقوط از ارتفاع 1.5 متری هم به خوبی مقاومت می‌کنند.

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال نوع Red Pro گنجایش 6 ترابایت

حال شما بگویید؛ در دوران خرید هارد اکسترنال، به کدام ویژگی‌های آن اعتنا می‌کنید؟ حیث خود را دارای ما و خوانندگان نورنگار به اشتراک بگذارید. هارد اکسترنال ADATA HD770G، قابلیت و امکان رمزگذاری بر روی اطلاعات و تهیه و تنظیم نسخه پشتیبان از آن ها را نیز دارد. در اکنون حاضر، نسخه‌های 1 ترا و 2 ترابایت این هارد اکسترنال در بازار موجود میباشد ولی ارزش آنها، پاره ای گران‌تر از دیگر هارهای موجود در بازار است. درصورتیکه گیمر می باشید یا ظاهر هارد اکسترنال برایتان اهمیت است، هارد اکسترنال ای داده HD770G مورد مطلوبی برای خرید کردن است.

Western Digital My Passport External Hard Drive 1TB

در اکنون حاضر شرکت های پهناور به این مسأله اصلی توجه بیشتری بازخورد کرده و در محصولات جدید خویش امکان های ضد ضربه بودن و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن را بیشتر نموده اند . یک عدد از قابلیت و امکان های تازه برخی از همین محصولات ، ضد گرد و غبار و ضد آب بودن آن می باشد . از استاندارد های دارای در همین راستا می اقتدار به استاندارد IEC60529 اشاره کرد که رخنه عامل ها خارجی را در قسمت الکتریکی محصولات تحلیل و آزمایش می نماید . کلام اولیه نشان دهنده مرحله حافظت در برابر جسم خارجی می باشد و رقم بعدی نشان دهنده حفاظت در برابر رخنه آب به غیر از مایعات دیگر می باشد و هر چه این ارقام بالاتر باشد مقدار مراقبت اکثر هست . مسأله دیگر در رابطه با خرید کردن هارد اکسترنال ضد ضربه بودن آن می باشد .
هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance اهمیت امکانات و قابلیت های زیادی روانه بازار شده است. اما پلتفرم رایانه‌های شخصی رومیزی و سیستم‌عامل‌های ویندوز 10، ویندوز 8.1 و مکینتاش (نسخه 10.11 و بالاتر) هم فراموش نشده است. گیمرها غالبا برای ذخیره بازی‌های آیتم علاقه‌شان حساس نبود فضا مواجه هستند.

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics 2TB

سرعت هارد اکسترنال یک مشخصه دارای می باشد که بایستی در زمانه خرید کردن هارد EXTERNALبه آن اعتنا نمایید. در همین حوزه باید بدانید هارد اکسترنال مهم سرعت‌های متعدد می باشد و به صورت 5400 و 7200 بدور در یک دقیقه به بازار عرضه می‌شود. به جهت اطلاع از سرعت هارد دیسک به همین نکته زیاد دقت داشته باشید که راهنمای خرید کردن هارد اکسترنال را مهم دقت بالایی مطالعه نمایید و به جهت دیدن قیمت‌های روز هارد اکسترنال از وب وبسایت فیوچر محصول به تیتر منشاء هارد دیسک در کشور ایران دیدن نمایید. درون همین هارد‎ها یک هارد دیسک 2.5 اینچی قرار داراست که از روش درگاه USB برق خود را دریافت می‎کنند. همین هارد‎ها مناسب اشخاصی است که دائما در هم اکنون جابه‎‎جایی داده ها و داده‎های خویش هستند. این دسته هارد‎ اکسترنال‎ها در برند و ظرفیت‎های متمایز ساخت شده میباشد که کاربر می‎تواند به راحتی تا پنج ترابایت هارد ‎اکسترنال را درون یک کیف ریز به همراه خویش داشته باشد.
دیسک سخت جور قدیمی‌تر دیسک برای ذخیره‌سازی اطلاعات می باشد که دیتاها را اصلی به کار گیری از تکنولوژی مغناطیسی بر روی دیسک‌های دایره‌ای رخ ذخیره می‌کند. SCSI مجموعه‌ای از استانداردها به جهت اتصال فیزیکی و انتقال داده‌ها دربین کامپیوتر و دستگاه‌های جانبی است. همین استانداردها دستورات، پروتکل‌ها، رابط‌های الکتریکی، نوری و منطقی را تعریف و تمجید می‌کنند. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌نماید در اینجا پیدا خواهید کرد. این محصولات در ظرفیت های متعدد جهت به کار گیری های متفاوت برای کاربران ساخته شده است و شما میتوانید دارای توجه به نیاز خود ظرفیت گزینه لحاظ را انختاب نمائید.
که البته به تدریج در حوزه‌هایی چون DRAM، مکان نما مموری، هارد‌های اکسترنال و SSD نیز ورود پیدا کرده و محصولات دارای کیفیتی را به ایجاد رسانده است. به همین خواسته شما فایل‌های اصلی را به بدور از هر نوع خطر تخریب و پاک شدن بر بر روی این هارد حفظ خواهید کرد. همچنین شما میتوانید به جهت خرید کردن هارد اکسترنال اهمیت انواع ظرفیت‌های متعدد به فراز سیستم مراجعه و هارد اکسترنال مورد نظر خویش را خریداری نمایید. هاردهای اکسترنال ابزاری برای ذخیره اطلاعات میباشند و تفاوت شان نسبت به هارد های بی آلایش قابل حمل بودن و اتصال حیاتی درگاه USB است. این هاردها را میشه به رم و نشانه گر نیز تشبیه کرد البته ظرفیتی که آنها دارا هستند یک سری برابر اشاره گر هاست و به همین دلیل کسانی که حجم زیادی از اطلاعات را می خواهند به همپا داشته باشند، از همین وسیله استعمال می کنند. خرید هارد اکسترنال یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود، هر چند ممکن هست در نگاه نخستین هزینه زیادی را متقبل شوید البته اساسی راه و روش حل‌های ذخیره سازی ارائه شده در آینده، قطعاً ارزشش را دارد.

دسته اثاثیه جانبی دیجیتال

پشتیبانی کردن از USB نسخه 3 یکی از از ویژگی هایی هست که خوبتر میباشد هارد های اکسترنال داشته باشند. پورت USB3 باعث انتقال سرعت بالا فولدر می شود و هنگام انتقال داده های حجیم، بیش از حد معطل نمی شوید. این هارد ها حیاتی سیستم Hotplug هستند که به هنگام قطع کردن آن از سیستم نیازی به خاموش نمودن کامپیوتر خود ندارید. حیاتی همین حال، هارد دیسک های خارجی می توانند به راحتی از یک رایانه به رایانه دیگر نیز قابل دسترسی باشند. همین کار سریع و آسان امداد می کند تا انتقال فایل‌های مهم به رایانه شخص دیگرهم به راحتی انجام شود. اما مگر در مواردی که به همین حجم بالا نیاز ندارید، خوب تر است از حجم‌های کاهش که قیمت مناسب‌تر و امنیت بیشتری را در اختیار شما قرار ارائه می کنند به کارگیری کنید. با دقت به انحصار قدرت قابل ارائه توسط سیستم‌های مختلف، این دیسک‌ها می‌بایست این مسئله را در لحاظ داشته باشند، به این ترتیب امکان فعالیت دیسک سخت‌های مکانیکی با سرعت‌های مضاعف بالا حساس ایراداتی مواجه است. هارد اکسترنال، شامل یک دیسک داخلی به جهت ذخیره‌سازی داده ها و یک جعبه و درگاه غالبا USB می باشد که به جهت ذخیره‌سازی اطلاعات قابل حمل تولید می‌شود. چه به دنبال ذخیره فایل‌های اصلی به جهت کسب ‌وکار خود باشید، یا صرفاً فضای ذخیره‌سازی بیشتری به جهت بازی بخواهید، خرید کردن هارد اکسترنال می‌تواند فعالیت شما را آسان کند. هارداکسترنال «HD710 Pro» محصولی از مارک «ای‌دیتا» میباشد که در مغازه بالون به جهت شما کاربران گرامی قرار داده شده است. بدنه‌ی هارد از فرآورده پلاستیک سیلیکونی ساخته شده که قادر هست ضربه‌های وارده به کالا را به مقدار مناسبی دفع کند.
وسترن دیجیتال از تولید کنندگان بزرگ هارد دیسک و جزو بهترین مارک هارد اکسترنال به شمار می رود که توانسته حیاتی تنوع خاصی آن‌ها روانه بازار نماید. هارد اکسترنال وسترن فضای ذخیره‌سازی فراوانی از ۲ ترابایت تا ۱۰ ترابایت را ارائه می‌دهد. تنوع حافظه‌های همین شرکت زیاد بالا بوده و با کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها سازگار است. ااگر گیمری میباشید که به دنبال فضای اضافی بر روی کنسول خویش می‌گردید یا کامپیوتر کندی دارید، درایت از ارزش هارد اکسترنال وسترن و آنگاه خرید آن برای شما زیاد مناسب است. هارد اکسترنال ای دیتا دسته HD330 ظرفیت 1 ترابایت بوسیله دکان بالون به شما دوستان خوب ارائه می شود.یک جنس پر طرفدار هارد HD330 با گنجایش 1 ترابایت محصولی مضاعف مقاوم از کمپانی «ای دیتا» است. بهره گیری از رابط USB3.1 در همین فرآورده سبب شده که بتواند دیتاها را با .. یقینا کاربران زیادی را می‌توانیم معرفی کنیم که برای اولین بار که نام هارد اکسترنال به گوششان خورده است، از وسترن دیجیتال به عنوان اولین خرید کردن خود یاد می‌کنند. به طور معمول هارد کامپیوتر خیلی پر سرعت لبریز می شود و اعضا نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی فایل‌های خویش خواهند داشت. یک هارد دیسک به‌عنوان فضای ذخیره‌سازی اضافه‌ای یاد میشود که می‌تواند برای ذخیره‌سازی کل محتوای رسانه‌ای شما یک تعیین عالی باشد.
البته فناوری SDD همیشه در هم اکنون ترقی است و سرعتشان سال به سال عمده می‌شود. هر مقدار سرعت چرخش هارد فراتر باشد، دیتاها آن سریع‌تر خوانده می‌شود. هر چند در این زمینه، عوامل مختلف دیگری همچون درگاه USB نیز تأثیرگذار می باشد اما، هاردی که سرعت پردازش بالاتری دارد، عملکرد بیشتر و طبعاً قیمتی گران‌تر دارد. از تعریف و تمجید هارد اکسترنال که بگذریم می بایست بگوییم که به‌صورت کلی این مدل حافظه، به دو گونه معمولی و آرشیوی تقسیم می‌شود. به کارگیری از هارد اکسترنال، روشی آسان، ایمن و به‌صرفه به جهت مراقبت و پشتیبانی از اطلاعات است.