همه چیز درباره کوچکترین ردیاب شخصی دنیا – ترنجی

Category: خبرهای جهان

ردیاب شخص مدل MT90 دارای قابلیت ارسال هشدار کم بودن باتری و ردیابی آنلاین و آفلاین می باشد. ردیاب شخص مدل MT90 دارای باتری قدرتمند و در سایز کوچک و زیبا طراحی شده است که مناسب سالمندان و کودکان و چمدان مسافر بری و .. می باشد. این دستگاه کوچک به شما در نگهداری کودکان و والدین پیر خود کمک کرده و همچنین در کار و یا تجارت شما نیز میتواند تاثیرگذار باشد. ردیاب شخصی وسیلهای بسیار کاربردی است که عملکرد آن نیز بسیار ساده است. یکی از قابلیت های خلیی کاربردی و خوبی که این دستگاه ها دارن امکان تعریف کردن محدوده مجاز برای تردد هست، بدین صورت که شما محدوده مدرسه و خیابان رو مشخص میکنید و اگه کودکتون از اون محدوده خارج شد دستگاه سریعا به شما پیامکی ارسال میکنه تا شما از آن با خبر و مطلع شوید.

خرید GPS شخصی هم مثل خیلی از وسایل الکترونیکی نیازمند داشتن اطلاعات پیش زمینه ای داره، شما باید یکسری اطلاعات در خصوص جی پی اس ها داشته باشید و بر اساس مشخصات دستگاه و کاربردی و عملکردی که از اون میخواهید داشته باشید بتوانید یک دستگاه مناسب برای خودتون تهیه بکنید، اما ما براتون چند تا نکته میگیم که به شما کمک میکنه که بتونید آگاهانه ردیاب خودتون رو تهیه و خریداری بکنید.

شما میتوانید بسته به نیاز و بودجهای که دارید، یکی از این دو مدل را خریداری کنید. هنگام خرید ردیاب – GPS شخصی و خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟ جی پی اس های شخصی میتونند از 48 ساعت تا 3 ماه شارژ نگه دارن، بستگی به توان باطری داخلی داره، شما اگه ردیابی رو تهیه بکنید که باطری قوی داشته باشه میتونید انتظار داشته باشید که مدت زیادی براتون شارژ دهی داشته باشه. شرکت ما یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت های ارائه کننده انواع مدل های جی پی اس و ردیاب در ایران است که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد، کلیه ردیاب های ارائه شده توسط ما دارای گارانتی و پشتیبانی ویژه بوده و کاملا بصورت قانونی وارد کشور شده اند و کد رجیستری داشته و میتونید با خیال آسوده از ردیاب شخصی ساعت مچی آنها استفاده بکنید.

این را نیز در نظر بگیرید که شما از شرکت تولید کننده خرید میکنید و بدون هیچ واسطه ای گارانتی و خدمات پس از فروش را دریافت میکنید پس میتوانید به راحتی خرید خود را با کمک کارشناسان ما انجام دهید. امنیت واژه ای است که همیشه مهم بوده و هست لذا باپیشرفت روزافزون تکنولوژی ما با پشتوانه ی محصولات باکیفیت و بروز، نیروی کارآمد و متخصص تلاش داریم که محصولی را به مشتریان عزیز معرفی نماییم که تاحدود بسیاری نیاز آن ها روپوشش دهد. توجه داشته باشید که برخی از مدل های ردیاب امکان اتصال باطری خارجی هم دارن، یعنی شرکت ما یه باطری دوم هم به شما میده که از بیرون به دستگاه متصل مبشه و میتونه شارژ دهی دستگاه رو 2 برابر بکنه!