«هنری راگز» مهاجم سابق، در یک سقوط مرگبار DUI به زندان می‌پردازد.

Category: خبرهای جهان

هنری راگز، بازیکن سابق لاس وگاس ریدرز، روز سه‌شنبه به قاضی گفت که اعتراف می‌کند که در حالت مستی با سرعتی تا 156 مایل در ساعت (تقریباً 251 کیلومتر در ساعت) رانندگی کرده و باعث تصادف آتشین شده که یک زن را کشته است. انتظار می رود که توافق نامه او باعث شود که منتخب 24 ساله دور اول NFL به مدت 3 تا 10 سال به زندان ایالتی بفرستد.

وکلای او گفتند که راگز از یک جلسه استماع مقدماتی طولانی مدت که به تعویق افتاده بود با توافق اعتراف کرد که تحت تأثیر الکل رانندگی کرده است که باعث مرگ شده است، یک جنایت. شش ماه حبس برای اقرار به قتل عمد با مجموع آن جمع می شود.

راگز تنها به این دلیل صحبت کرد که برای عدالت صلح لتیزیا اذعان کند که شرایط توافق را درک می کند. قاضی درخواست خود را برای 10 می برنامه ریزی کرد. دادستان اریک باومن به قاضی گفت که دفتر دادستان منطقه کلارک این معامله را تایید کرده است.

دیوید چسنوف و ریچارد شونفلد، وکلای راگس، در بیانیه ای که در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، گفتند: «این اولین گام به سوی یک راه حل عادلانه برای این موضوع است و ما مشتاقانه منتظر بسته شدن همه طرف های درگیر هستیم». آنها و موکلشان و چند نفر همراهشان از اظهارنظر بیشتر در راهروی دادگاه خودداری کردند.

وکلای راگز تلاش خود را برای ممانعت از ارائه شواهدی مبنی بر اینکه راگز دارای الکل خونی 0.16 درصد – دو برابر حد مجاز در نوادا – پس از سانحه در قسمت عقب که منجر به کشته شدن تینا تینتور 23 ساله و او شد، از دست دادند. سگ خانگی، مکس.

حد مجاز سرعتی که در آن تصادف رخ داد 45 مایل در ساعت (72 کیلومتر در ساعت) بود که کسری از آنچه پلیس گفته بود راگز در حال رانندگی بود. بازرسان سوابق کامپیوتری کیسه هوا را پیدا کردند که نشان می‌دهد شورولت کوروت 220 او قبل از برخورد با تویوتا راو 4 از سرعت 156 مایل در ساعت (251 کیلومتر در ساعت) به 127 مایل در ساعت (204 کیلومتر در ساعت) بر ثانیه می‌رسد.

وکیلی که وکالت اعضای خانواده تینتور را در جلسات قبلی دادگاه داشته است، به ایمیل و پیام های تلفنی او و نماینده رسانه اش در مورد درخواست راگز پاسخ نداد.

سایر اتهامات رد شود

محکومیت راگز در تاریخ دیگری در دادگاه ایالتی در لاس وگاس دنبال خواهد شد. سایر اتهامات، از جمله رانندگی بی احتیاطی، رانندگی تحت تأثیر که باعث آسیب جدی به دوست دختر راگز، Je’nai Kilgo-Washington، و اتهام ارتکاب اسلحه می شود، رد خواهد شد. پلیس گفت پس از تصادف یک اسلحه پر شده را در کوروت تخریب شده راگز پیدا کرده است.

Ruggs اندکی پس از سقوط در 2 نوامبر 2021 توسط Raiders منتشر شد. استیو وولفسون، دادستان منطقه گفته بود که اگر در دادگاه متهم به اتهامات متهم می شد، ممکن بود با بیش از 50 سال زندان روبرو شود.

ولفسون از اظهار نظر در روز سه شنبه، پیش از درخواست برنامه ریزی شده راگز، خودداری کرد. دادستان منطقه گفت که در پی این تصادف، بازرسان متوجه شدند که راگز عصر قبل از تصادف قبل از سپیده دم، چندین ساعت را در یک مکان تفریحی ورزشی گلف در لاس وگاس گذرانده است و ممکن است چندین ساعت دیگر در خانه یکی از دوستانش بوده باشد تا او و کیلگو-واشنگتون به خانه بروند. .

راگز پس از خروج از بیمارستان وثیقه 150000 دلاری برای آزادی از زندان پرداخت و به مدت 18 ماه در حبس خانگی با شرایط سخت از جمله کنترل الکل باقی مانده است.

باومن در خارج از دادگاه گفت که راگز تا زمان صدور حکم در حبس خانگی باقی خواهد ماند و حداقل مدت سه سال محکومیت او را نمی توان با تبدیل آن به مدتی که قبلاً گذرانده است کاهش داد.

کیلگو-واشنگتن و راگز با هم یک دختر دارند، و کیلگو-واشنگتن با دادستان ها به عنوان قربانی در اتهام جراحت قابل توجه همکاری نکرد. وکیل او، پیتر کریستینسن، تلاش برای جلوگیری از دریافت سوابق پزشکی کیلگو-واشنگتون توسط دادستان به دلایل حفظ حریم خصوصی را از دست داد.

دادستان ها گفتند که راگز از ناحیه پا آسیب دید و کیلگو-واشنگتن به دلیل آسیب دیدگی بازو تحت عمل جراحی قرار گرفت.

راگز قبل از سقوط به عنوان یک گیرنده بزرگ برای Raiders ظاهر می شد و سوابق نشان می داد که او یک خانه 1.1 میلیون دلاری در فاصله کمی از صحنه تصادف داشت. او قراردادی چهار ساله برای تازه کار امضا کرده بود که ارزش آن بیش از 16 میلیون دلار بود.