ورزش نویس قدیمی رجینا کنسرت جدیدی را با ساسکاچوان راگریدرز به ثمر رساند

Category: خبرهای جهان

پس از نزدیک به چهار دهه نوشتن در مورد ورزش در Regina Leader-Post، راب وانستون مهارت های خود را به ساسکاچوان راگریدرز می برد.

روز سه‌شنبه، Vanstone کنسرت جدیدی را به‌عنوان نویسنده و تاریخ‌دان ارشد تیم CFL آغاز کرد – موقعیتی که او گفت هرگز نمی‌توانست تصور کند وارد آن شود.

من همیشه به همسرم گفته ام، اگر 99 درصد طرفدار رفتن است [the Leader-Post] و یک درصد به نفع ماندن، یک درصد برنده خواهد شد.» او در CBC گفت نسخه صبح چهار شنبه.

اما وقتی با رافریدرها به گفتگو نشستم و آنها شرح شغل را برایم خواندند، فکر کردم، “من خودم نمی توانستم این شرح شغل را بهتر بنویسم.”

Vanstone همچنان به نوشتن ویژگی‌ها و ستون‌های آنلاین ادامه خواهد داد، اما او همچنین به طور رسمی تاریخچه Riders را در پروژه‌های نوشتاری و ویدیویی مستند می‌کند – جنبه‌ای از کنسرت که او آن را “گیلاس بالای سر” می‌نامد.

او با خنده گفت: «مثل این است که به جای یک کاسه بستنی، دو کاسه بستنی بخورم.

در طول 36 سال گذشته، وانستون در مورد ورزش های نوجوانان، دانشگاهی و حرفه ای در ساسکاچوان و فراتر از آن برای روزنامه گزارش داده است – این پوشش باعث شهرت او شد و علاقه تیم را برای استخدام او برانگیخت.

کریگ رینولدز، رئیس و مدیر عامل Roughriders گفت: “راب وانستون یک صدای نسلی در چشم انداز ورزشی ساسکاچوان است و توانایی های داستان سرایی او با دانش او از باشگاه فوتبال ما و تاریخ آن بی نظیر است.”

ما نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که او به Roughriders بپیوندد.»

گوش کن | ساسک. ورزش‌نویس شغلی رویایی با ساسکاچوان راگریدرز پیدا می‌کند:

نسخه صبح – ساسک8:49ساسک. نویسنده ورزشی با ساسکاچوان راگریدرز شغل رویایی پیدا می کند

پس از حدود چهار دهه نوشتن در مورد ورزش در روزنامه محلی رجینا، راب وانستون شغل جدیدی پیدا کرد. او به عنوان روزنامه نگار ارشد و مورخ برای «سواران» درباره تیم فوتبال استان خواهد نوشت.

وانستون گفت که یکی از اولین کارهای او در نقش مورخ، تهیه فهرستی از همه کسانی است که تا به حال برای رایدرها بازی کرده اند.

در قسمت داستان سرایی، او گفت که نمی داند از کجا شروع کند.

او گفت: “من در حال حاضر اساساً کارت سفید دارم. فقط داستان های زیادی وجود دارد که من فقط می خواهم به سال 1910 بگویم.”

“من همیشه تاثیر کلماتم را در نظر گرفته ام. می دانم که کلمات مهم هستند – آنها زندگی من هستند – و این تغییر نخواهد کرد.”