وینیپگ بلو بمبرز سرجیو کاستیلو را بازگرداند

Category: خبرهای جهان

بمب افکن های آبی وینیپگ، سرجیو کاستیلو، یکی از قهرمانان باشگاه در جام خاکستری 2021 را بازگرداندند.

باشگاه فوتبال وینیپگ روز پنجشنبه از امضای قراردادی یک ساله با کاستیو خبر داد که سومین حضور این بازیکن آمریکایی در آبی و طلایی خواهد بود.

کاستیلو، 32 ساله، فوتبال خود را در لیگ فوتبال کانادا در سال 2015 در وینیپگ آغاز کرد، زمانی که 10 بار از 13 تلاش خود را به گل زد.

او در آخرین مهلت تجاری در سال 2021 به وینیپگ بازگشت و در پیروزی 33-25 بمب افکن ها در جام خاکستری مقابل همیلتون تایگر-کتز، 18 امتیاز کسب کرد.

اگرچه کاستیلو بیش از هر بازیکن دیگری در آن بازی امتیاز کسب کرد، اما بمب افکن ها تصمیم گرفتند در سال 2022 با مارک لیگیو کانادایی در کیکر شرکت کنند.

کاستیو سال گذشته در ادمونتون بازی کرد، جایی که 37 تلاش از 44 تلاش خود را برای گلزنی انجام داد و 26 تلاش از 29 امتیاز اضافی را به گل تبدیل کرد.

کاستیلو در طول دوران حرفه‌ای خود در CFL با بمب‌گذاران، الکس، تایگر-کتز، بی‌سی لاینز و ردبلکس اتاوا، 85.5 درصد از گل‌های زمینی و 90.4 درصد از گل‌های خود را به ثبت رسانده است.

الکس اوایل پنجشنبه کاستیلو را منتشر کرد. در وینیپگ، انتظار می رود که او با لیگیو و همچنین مارک اوروزکو و چندلر استاتون، کیکرهای آمریکایی رقابت کند.

لیگیو در باخت 24-23 وینیپگ در جام خاکستری مقابل تورنتو آرگونوتس در سال 2022 با مشکل مواجه شد، که طی آن یک تبدیل را از دست داد و یک گل دیرهنگام و احتمالاً برنده بازی مسدود شد.