پیستون موتور چیست ؟

Category: خبرهای جهان

پس از طی این مرحله، پیستون دوباره به سمت پایین حرکت می کند تا این مخلوط را فشرده کند و این فشرده سازی باعث انفجار می شود. برای انجام این کار هنگامی که موتور روشن است باید از تجهیزات خاص تحت فشار استفاده کنید تا حلال را مستقیما به سمت ریل سوخت هدایت کند و به این معنی است که یا باید پمپ بنزین را غیرفعال کرده و یا لوله نعلی شکلی را نصب کنید تا بنزین دوباره به سمت باک حرکت پیستون جک j5 کند. جهت قرار گیری پیستون در سیلندر را نشان می دهد، این علائم در موقع نصب پیستون باید به سمت جلوی موتور باشد. رسوبات در قسمت عقبی سوپاپ های ورودی، بنزین را همانند اسفنج جذب کرده و هنگامی که دریچه گاز ناگهان باز می شود، سبب تاخیر لحظه ای میشوند. اگر انژکتورها بعد از شست وشو کار نکردند، در این موقع باید انژکتورها را باز و آنها را با دستگاه شست وشوی انژکتور تمیز کنید یا در صورت لزوم با نمونه نو عوض کنید. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. رسوبات محفظه احتراق، تراکم و خطر آسیب رساندن به موتور هنگام احتراق را افزایش می دهند.

هنگام شستوشوی انژکتورها، سوپاپ های ورودی و اتاق های احتراق نیز باید تمیز شوند زیرا سبب افزایش آلاینده ها میشوند. دقت داشته باشید که تسمه تایم قبل از پاره شدن، صدای به خصوصی در موتور ایجاد میکند که هنگام شتابگیری ماشین بیشتر مشهود میشود. روغن تحت فشار، بار یکنواختی را به تمام سطح مقطع آن اعمال می کند، درحالی که پیستون این بار را در طرف دیگر به سطح مقطع کوچیکتر شافت در یک ناحیه بسیار کوچک دایره ای توسط شافت وارد می piston 3d print آورد. بدیهی است که شست وشوی انژکتورهای کثیف به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد، اما معمولا این امر باعث میشود تا این وسیله بنزین بیشتری را انتقال دهد. در مراحل اولیه فرسودگی حلقه های پیستونی روغن اضافی تبدیل به گاز شده و باعث ایجاد فشار بیش از حد در داخل کارتر می شود، که روغن بیشتری از طریق دریچه PCV و در نهایت به ورودی هوا می رسد، همانطور که در بالا ذکر شد.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به عنوان گرمای تابشی به محفظه احتراق ، از طریق حلقه های پیستون و پایین میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. بهترین راه شستوشوی انژکتورها این است که وقتی موتور روشن است، آنها را به صورت درجا تمیز کنید، زیرا بسیاری از رسوبات روی سوپاپ ها و داخل اتاق های احتراق برداشته میشود و ضمنا این کار در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان میبرد. پاسخ: در حالتی که از درپوش دو سوراخه استفاده می شود، هوا می تواند به راحتی از سوراخ دوم خارج شده و با آب جایگزین شود.

یکی از بهترین مواد افزودنی، پلی ترامین است زیرا افزودن این ماده سبب تمیزی انژکتورها، سوپاپ ها و اتاق های احتراق بدون نیاز به سیالات افزودنی مذکور میشود، اما با این روش هزینه آن دو برابر بیشتر از مواد افزودنی رایج است. این رینگ عمل جمع کردن روغن از دیوارهی سیلندر را برای جلوگیری از نفوذ آن به محفظهی احتراق به کمک رینگ تراکم تکمیل میکند و اگر رینگ تراکم جمع کردن روغن را ناقص انجام داده باشد رینگ روغن آن را کامل میکند. اگر هر گونه مایع بخارنشده ای وجود داشته باشد، ممکن است در الگوی پاشش انژکتور نشان داده شود. اگر صدای غیرعادی از موتور شنیده میشود یکی از دلایل آن میتواند خراب بودن شاتونها باشد. می توانند از دلایل کم شدن آب در این سیستم باشند. سوپاپ ها آب بندی نشده است، در صورتی که سوپاپ ها نو باشند و یا به علت دوده و جرم گرفتن در تکیه گاه خود جزم نشوند، کمپرس خارج می شود. توصیه بعضی از کارشناسان بر این است که بعد از شستوشوی انژکتور یا کربن زدایی، کار تعویض شمع نیز صورت گیرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون خام لطفا از صفحه ما بخواهید.