کلاه نگهبان، یک پوشش کلاه نرم، از جمله ابتکارات جدید CFL برای ایمنی بازیکن

Category: خبرهای جهان

برخی از بازیکنان CFL در طول اردوی تمرینی ظاهر جدیدی خواهند داشت.

خط‌های تهاجمی و دفاعی، دونده‌ها و مدافعان خط دفاعی از کلاه محافظ استفاده می‌کنند، یک کلاه کلاه نرم که برای کاهش ضربه حداقل تا 10 درصد برای هر بازیکن و حداقل 20 درصد در صورت استفاده توسط هر دو شرکت‌کننده طراحی شده است.

CFL استفاده از روسری را توسط بازیکنان در چهار گروه موقعیت اجباری کرده است، اما دیگران می توانند از آن استفاده کنند، اگرچه آنها اجباری به این کار ندارند.

رندی امبروزی، کمیسر CFL گفت: “بازیکنان ما بزرگترین سفیران بازی ما هستند، چه در داخل و چه خارج از زمین.” ما باید به کشف تجهیزات جدید، فناوری و بهترین شیوه‌ها ادامه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها از نظر فیزیکی و احساسی قادر به داشتن مشاغل طولانی و موفق هستند.

همانطور که ورزشکاران از طریق تغذیه بهتر، رژیم‌های تمرینی و درک واضح‌تر از بدن انسان تکامل می‌یابند، بازی ما نیز پیشرفت می‌کند. محیط.”

تیم‌ها پس از دریافت، پوشیدن کلاه‌های نگهبان را در طول کمپ تمرینی آغاز خواهند کرد. بازیکنان به پوشیدن لباس‌های محافظ در طول فصل عادی در طول تمرین‌های بالشتکی ادامه خواهند داد.

اجرای کلاهک نگهبان یکی از چندین اقدام بهداشتی و ایمنی است که CFL با مشورت کمیته پزشکی خود در این فصل معرفی خواهد کرد.

جلسات پزشکی قبل از بازی افزایش یافته است

باشگاه ها در طول بازی ها برای ارزیابی های پزشکی و/یا معاینات، چادرهای تاشو روی نیمکت خود خواهند داشت. آنها روی هر دو نیمکت قابل مشاهده خواهند بود و فقط در صورت لزوم بالا می روند.

لیگ جلسات پزشکی قبل از بازی را تقویت کرده است. علاوه بر پرسنل پزشکی، این گردهمایی ها شامل امنیت و کارکنان بخش های عملیات محل برگزاری و نمایش بازی نیز می شود.

کارکنان هر نه تیم نه تنها به آموزش‌هایی نیاز دارند که نیازهای حرفه‌ای را برآورده کند، بلکه دوره‌های توسعه پیشرفته را در زمینه‌هایی مانند واکنش‌های فوری پزشکی – آموزش ورزشی و همچنین آموزش آمادگی اضطراری در هوا تکمیل می‌کنند.

همچنین، پرسنل تیمی که با بازیکنان در توانایی‌های قدرتی و آمادگی جسمانی یا عملکرد فیزیکی کار می‌کنند باید از طریق انجمن ملی قدرت و آماده‌سازی گواهینامه دریافت کنند.

CFL همچنین در تحقیقات علمی متعددی با دانشگاه دالهوزی، دانشگاه کنکوردیا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه مانیتوبا، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه ویکتوریا و دانشگاه بریتیش کلمبیا مشارکت دارد.