کلیپول کانادایی در حالی که استیلرز جگوارز را شکست داد ، TD دیگری به ثمر رساند

Category: خبرهای جهان

بن روتلیسبرگر روز یکشنبه 267 یاردی و دو مسابقه را پشت سر گذاشت ، زیرا دیدار رفت پیتسبورگ استیلرز با یک پیروزی 27-3 برابر جکسونویل جاگوارس یک شکست آرام را پشت سر گذاشت تا بدون شکست باقی بماند.

پیتزبورگ (10-0) تنها تیم NFL بدون باخت است.

روتلیسبرگر 32 از 46 بود که با پاس های تاچ داون به چیس کلیپول و اریک ابروون رسید. Diontae Johnson 12 جلب برای 111 یارد داشت. بنی اسنل یک اجرای تاچ داون اضافه کرد.

میسون رودولف ، بازیکن خط حمله پشتیبان ، برای دومین هفته متوالی وظیفه موتورگلی را دریافت کرد. فولادی ها یک هفته کوتاه با مسابقه AFC مقابل بالتیمور در روز شکرگذاری آمریکا دارند.

از نظر جکسون ویل (1-9) ، جیک لوتون ، مهاجم تازه کار 16 در 37 فاصله 151 متری بود ، با چهار رهگیری ، دو مورد توسط مینکا فیتزپاتریک و ترل ادموندز.

بارو در باخت بنگال به واشنگتن مصدوم شد

تیم فوتبال واشنگتن در یک بازی که منجر به آسیب دیدگی از ناحیه زانوی چپ به جو بورو ، مهاجم تازه کار بنگالس شد ، یک اسلاید دو بازیه را شکست و یکشنبه 20-9 Cincinnati Bengals مهمان را در لندوور ، مادرید اعزام کرد.

اوایل کوارتر سوم مصدومیت بارو را پس از مصدومیت از زمین خارج کرد. او پس از برخورد به زیر کمر به پایین رفت در حالی که یک مدافع دیگر روی یک پرتاب او را از سمت مقابل بالا زد.

بازیکنان هر دو تیم هنگام معالجه و اخراج بارو ، از جمله الکس اسمیت ، بازیکن خط حمله واشنگتن ، کلماتی را به او ارائه دادند. با ادامه بازی ، بارو در توئیتر خود نوشت: “با تشکر از همه عشق. نمی توان به راحتی از دست من خلاص شد. سال دیگر را ببینید.”

اسمیت ، فقط دو سال که از آسیب دیدگی وحشتناک پا خود دور بود ، 17 پاس از 25 پاس 166 متری را با یک ضربه محکم و یک رهگیری در اولین بازی خانگی خود در این سال برای واشنگتن (3-7) انجام داد ، که در یک نیمه بازی به پایان رسید از عقاب های فیلادلفیا برای کسب رتبه برتر در NFC شرق.

برد واشنگتن برای اولین بار در این بخش در 9 مسابقه رودررو مقابل AFC شمال در سال 2020 (1-8) بود.

Saints بدون بریک Falcons را شکست دادند

تیزوم هیل برای انجام دو لمس مسابقه عجله کرد و نیواورلئان سنتز میزبان هفتمین بازی متوالی خود را با شکست 24-9 آتلانتا فالکونز بعد از ظهر یکشنبه به دست آورد.

هیل اولین بازی NFL خود را در خط حمله آغاز کرد زیرا درو بریز حداقل سه بازی را به دلیل آسیب دیدگی در دنده و ریه آغاز کرد. هیل 18 بار از 23 پاس را برای 233 یارد تکمیل کرد و در میان 51 حیاط عجله تیم خود دارای 2 و 10 یارد امتیازگیری بود زیرا NBC South Saints به 8-2 رسید.

نیواورلئان سه بازی بعدی خود را در جاده برگزار می کند ، از جمله بازی برگشت با شاهین ها طی دو هفته.

آلوین کامارا یک ضربه سریع ارائه داد و مایکل توماس گیرنده All-Pro 9 پاس هیل را برای 104 یارد گرفت.

مقدسین هشت بار مت رایان را اخراج کردند ، از جمله سه مورد توسط کامرون جوردن و دو مورد توسط هم تیمی دیگر Trey هندریکسون و با دیوید اونیماتا تکل زدند ، زیرا شاهین ها با رحیم موریس سرمربی موقت به 3-7 و 3-2 سقوط کردند.

رایان 19 پاس از 37 پاس را برای 232 یارد با دو بار مهار انجام داد و آتلانتا فقط سه گل زمینه را یانگ هو کو به دست آورد. Falcons فقط با 248 یارد تمام شد و در نیمه دوم به ثمر نرسید.

تایتان ها برای پیروزی OT مقابل راونز تجمع می کنند

مسابقه برخورد 29 حیاط دریک هنری با 5:21 مانده به وقت اضافه روز یکشنبه مانع از تنیس تنسی از کسری سه ماهه سوم 21-10 شد ، زیرا آنها بالتیمور ریونز 30-24 را در ورزشگاه M&T Bank در بالتیمور متوقف کردند.

هنری ، که با 133 یارد در 28 حمل و نقل به پایان رسید ، از سمت چپ به راست در اطراف یک تکل پرش کرد و برای رسیدن به دومین امتیاز سال گذشته خود را به منطقه پایان رساند. این یک رانندگی 73 حیاطی است که پس از 3 و خارج شدن Ravens (6-4) با مالکیت اضافه وقت خود به پایان رسید.

هنگامی که جاستین تاکر سومین گل میدان خود را در روز تبدیل کرد ، یک بالگرد 29 متری بود که 16 ثانیه مانده بود به وقت قانونی ، بالتیمور وقت اضافی را تحمیل کرد.

رایان تانهیل 22 پاس از 31 پاس را برای 259 یارد با دو تاچ داون و یک رهگیری برای تنسی انجام داد که به 7-3 رسید. لامار جکسون در 17 از 29 پرتاب برای 186 یارد متصل شد با یک ضربه محکم و انتخاب برای Ravens.

این اقدام قبل از شروع بازی آغاز شد ، زیرا تیم ها درگیر یک مشاجره پیش از بازی بودند. جان هارباگ ، مربی بالتیمور ، بازیکنان تنسی را که بر روی آرم Ravens در خط میانی زمین جمع می شدند ، نادیده گرفت. هارباو ، مایک ورابل ، مربی تیتان ها و مالکوم باتلر ، بازیکن کرنر ، با یکدیگر تبادل نظر کردند.