یک روز ناراحت کننده برای طرفداران CFL در حالی که یکشنبه خاکستری برای سال 2020 تاریک می شود

Category: خبرهای جهان

این بار ، در این یکشنبه در اواخر ماه نوامبر ، هیچ اسب دیگری در لابی هتل پرسه نمی زند ، سنتی که به سال 1948 بازمی گردد.

هیچ Pigskin Pete شعار “Oskee Wee Wee!” را نداده است. از گوشه و کنار خیابان یا حاشیه.

فروشگاه های مواد غذایی در شهر میزبان Gray Cup کم مصرف هندوانه نیستند ، پس از اینکه طرفداران سبز ساسکاچوان برای مهمانی حاضر شدند.

و فقط چند دقیقه قبل از زمان بازی ، بیش از استادیوم هیچ گونه پرواز و پرواز انجام نخواهد شد ، افزایش موج موتورهای جت باعث ایجاد هیجان و برق به محل برگزاری می شود.

هواداران ، بسیاری از چشمهای خونسرد از یک خم کننده یک هفته ای ، این یکشنبه از خواب بیدار نمی شوند و مجبور هستند که بیدار شوند و آخرین فشار برای شروع را جمع کنند.

برای اولین بار از سال 1919 جام خاکستری به یک تیم مستحق لیگ فوتبال کانادا اعطا نمی شود و این بدان معناست که shenanigans هایی که با یک جشن کاملاً عجیب و غریب کانادایی برگزار می شوند نیز بازی نمی کنند.

در عوض ، استادیوم موزاییک در رجینا که قرار بود میزبان بازی قهرمانی امسال باشد ، خالی ، بیش از 33000 صندلی پلاستیکی سبز و خنک در سرما نشسته است. برف از راهروهایی که منتظر هجوم هواداران برای نشستن در جای خود هستند پاک نشده است.

یک هوادار ساسکاچوان راگریدرز هنگام ورود به 97 بازی جام خاکستری در کلگری در سال 2009 ، از کلاه ایمنی هندوانه استفاده می کند. (پرونده / مطبوعات کانادایی)

چراغ و وزوز و همهمه یکشنبه خاکستری ، خاموش.

این زمان تاریکی در تاریخ لیگ است. پس از لغو رسمی لیگ در ماه آگوست ، لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 نمی تواند بازی کند ، هنوز سوالات زیادی باقی مانده است زیرا CFL سعی می کند نسبت به آینده خود خوش بین باشد ، اوایل این هفته برنامه “بازگشت” 2021 را منتشر کرد.

اما این اولین بار نیست که CFL در وضعیت نامطلوبی قرار می گیرد. در دهه های گذشته ، برخی اوقات لیگ در لبه فروپاشی به سر می برد ، تا فقط راهی برای بازی در یک فصل دیگر پیدا کند. و بسیار شبیه به خود لیگ ، جام Grey Cup نیز دوام آورده است.

لیوان نقره ای 13 اینچی با پایه چوبی قطعاً با هزینه 48 دلار در سال 1909 به بهره برداری رسیده است. این جام کوچک در طول سالها بسیار رشد کرده است ، و پس از کسب آن جایزه بزرگ ، براق ، جایزه بالای سر خود را گرفته است – گاهی اوقات نیز آن را می شکنند.

تماشا کنید | بررسی تصمیم برای لغو فصل CFL 2020:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

در حقیقت ، جام خاکستری بارها شکسته شده است تا اکنون شمارش شود – بازیکنانی که بیش از حد غیرت داشتند و سرانجام آن را بلند کردند و قسمت اصلی را از پایه جدا کردند. این جام دو بار به سرقت رفته ، یک بار باج گرفته و حتی از آتش سوزی سال 1947 که آثار بی شماری را که در همان ساختمان بودند ، از بین برد.

هرچند این یکشنبه ، جام توسط مونیتی رد نمی شود و به قهرمانان اهدا نمی شود.

و تا آنجا که این قهرمانی در مورد دو تیم بوده است که جنگ می کنند تا به امید کسب نام در کنار جام ، برای همیشه قهرمان در لیگ فوتبال کانادا ، مهمتر از همه این بوده است که مردم را جمع کند .

چه یک طرفدار Ticats ، Stamps ، Bombers ، Riders ، Edmonton ، Als ، Argos ، Lions یا Redblacks و آیا شما یک ناظر سرسخت یا معمولی CFL هستید ، میلیون ها کانادایی در این یکشنبه اواخر ماه نوامبر ، جام خاکستری نماد جامعه و جشن.

ساحل یا کشور خارجی عجیب و غریب را فراموش کنید ، مردم تعطیلات سالانه خود را در حدود هفته جام خاکستری برنامه ریزی می کنند – در هر یک از این جشن های ملی شرکت کنید و احساس می کنید که بیشتر شبیه یک جمع خانواده است ، بسیاری از چهره ها و لباس های مشابه سال ظاهر می شوند بعد از سال کشور در این یک هفته در ماه نوامبر کمی کوچکتر و بسیار متحدتر احساس می کند.

منظور این است که شانیا تواین سوار یک سگ شده و برای اجرای نمایش نیمه وقت به ورزشگاه می رود. این به معنای شکستن قلب سیزدهم است. کاسه مه در 1962 ، کاسه یخی در 1977 و کاسه برف 1996. جان کندی با کت چرمی بلند در وینیپگ ، در حالی که Argos خود را برنده می کند ، تماشا می کند. تام هنکس و مارتین شورت در رجینا.

شانیا تواین در حین نمایش نیمه وقت در طول 105مین جام خاکستری در نوامبر 2017 در اوتاوا به اجرای برنامه می پردازد. (پرونده / مطبوعات کانادایی)

این به معنای اهداف دومین ثانیه میدان است ، جلب توجه بدن و چرخش نقشه در دقایق پایانی که فقط CFL می تواند تولید کند. هیچ سربی هرگز ایمن نیست.

این قهرمانان از وارن مون گرفته تا تونی گابریل ، راکت تا پین بال و ریدگوی تا فلوتی تولید شده است. این لیست ادامه دارد.

وزن بازی نکردن در یک فصل CFL امروز بیش از هر زمان دیگر در طول هفت ماه گذشته احساس می شود زیرا در این یکشنبه اواخر ماه نوامبر ، میلیون ها کانادایی قرار است در خانه های خود جمع شوند ، شرط بندی کنند و از میان وعده های مورد علاقه خود لذت ببرند و نوشیدنی ها این فقط اتفاقی است که دهه ها در این روز از ماه نوامبر رخ داده است.

لیگ زنده خواهد ماند. همیشه دارد و این جایزه ارزشمند با چرخش شیرینی ها و تابش چراغ های روشن ورزشگاه به قهرمانان ، دوباره به آسمان ها برافراشته می شود.

اما در این یکشنبه در اواخر ماه نوامبر ، نوید آنچه ممکن است در بیش از 60 دقیقه فوتبال Grey Cup رخ دهد ، از بین رفته است.

و از دست رفته است.