,خبرهای جهان" />



Category: خبرهای جهان

ما به جای استفاده از صد تا فرمول برای یک مبحث ، از موسسه حرف آخر الگو استفاده میکنیم. ما هم به فکر داوطلبان بوده ایم و 20 روز را اضافه در نظر گرفته ایم و روزهایی که حس درس خواندن ندارند یا کلا مشکلی برایشان پیش می آید و نمی توانند بخوانند بیست روز را برای جبران گذاشتیم و به آن می گوییم برنامه 4 ماهه حرف آخر. فرض کنید شما روزی 10 ساعت درس میخوانید ، اگر فقط روزانه 10 ساعت درس بخوانید در 100 روز میشود هزار ساعت؛ بازهم احساس میکنید زیاد است؟ اما صبر کنید. در بازه کنونی زمان بسیار کمی تا کنکور باقی مانده است و مطمئنا استرس وجود داوطلبان را فرا گرفته. لینک دانلود برنامه 4 ماهه حرف آخر کنکور 1400 نیز اضافه شد. برای دانلود برنامه 1000 ساعته نظام قدیم حرف آخر از طریق لینک زیر اقدام کنید. امکان دانلود برنامه 6040 حرف آخر برای داوطلبان نظام جدید نیز فراهم شد و میتوانید از طریق لینک بالا این برنامه را دانلود کنید و در 2 ماه پرونده کل آموزش خود را ببندید.

برای دانلود برنامه 1000 ساعته حرف آخر نظام جدید از طریق لینک زیر اقدام کنید. در این بین داوطلبان نظام قدیم نیز بی بهره نماندند و برای آن ها لینک دانلود برنامه 6040 حرف اخر را نیز قرار داده ایم که میتوانند به صورت رایگان دانلود کنند. حال این موضوع را وارد برنامه هزار ساعته حرف اخر کنیم. یعنی داوطلبی که روزانه میانگین 10 ساعت مطالعه داشته باشد (که اگر به دنبال رسیدن به هدف های بالا باشد 100 درصد این ساعت مطالعه را خواهد داشت و حتی بیشتر از آن) می تواند در سه ماه و 10 روز پرونده کنکور خود را ببندد. تست کنکور و تالیفی فقط با همان یک الگو . در یک روز شما 6 ساعت مطالعه میکنید پس قطار با سرعت کمتری و آهسته تر حرکت میکند. پس مدت زمانی که شما لازم دارید تا آن یک ساعت را کامل ببینید رعایت شده است و برای مبحث دنباله ی حسابی که تدریس دی وی دی آن یک ساعت است در باکس مربوطه 1 ساعت و نیم زمان گذاشته شده است. پس زمان تدریس هر مبحث با درجه سختی آن در باکس ها رعایت شده و قرار نیست کل سال شما فقط هرروز 3 ساعت زیست یا درس دیگری بخوانید.

این مبحث کلا در حدود یک ساعت با حل تست تدریس شده است. از این رو به برنامه 1000 ساعته حرف آخر برنامه قطاری حرف آخر بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور هم میگویند. آیا در برنامه ی قطاری حرف آخر یا برنامه 1000 ساعته حرف اخر زمان مطالعه ی هر درس ثابت است؟ اما امروز می خواهم شما را با برنامه 1000 ساعته حرف اخر آشنا کنم. برنامه هزار ساعته حرف اخر فقط آموزش است؟ خب برادر من خواهر من بهتون حق میدم از بس کتاب و منابع بی ربط استفاده کرده اید که فقط وقت شما را تلف کرده اند این باور را پیدا کرده اید. اما بیاید برایتان این موضوع را حل کنم. منظور از بررسی این است که هر کدام از مباحث چند اسلاید است ، در چه مدت زمانی تدریس شده است ، چند تست در این مبحث حل میشود و شماره ی اسلاید ها را هم برای شما خواهند نوشت. بسیار خب دوستان خوبم این هم از معرفی برنامه 1000 ساعته حرف آخر امیدوارم که لذت برده باشید.

این باکس ها برای هر درس جداگانه آماده شده است و بهم گره خورده اند و چیزی شبیه یک قطار را به وجود می آورند. بله. مخصوص همه درس ها هست و به صورت تکی هم مورد استفاده قرار می گیرد. بله رفقا . حتما میپرسید چگونه چنین چیزی امکان پذیر است؟ همه ما از منابع متعددی تا الان استفاده کرده ایم ولی کدام موسسه کنار منبع به شما نحوه استفاده از آن را یاد می دهد و برنامه را در اختیار داوطلبان قرار میدهد؟ به شما یک الگو آموزش میدهیم و با استفاده از همان الگو کل تست های آن مبحث را بدون هیچ نکته ی دیگری برای بسته های هدیه اجی مجی شما حل میکنیم. بدون حاشیه به سراغ برنامه 1000 ساعته حرف آخر می رویم و ویژگی های آن را بررسی می کنیم تا با نسل جدیدی از آموزش آشنا شوید که هر چیزی برای رتبه شدن لازم دارید در اختیار شما قرار میدهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش پایه سوم ابتدایی لطفا به بازدید از وب سایت ما.