2020 سالی است که ورزشکاران شاهد قدرت واقعی خود هستند

Category: خبرهای جهان

این ستونی از مورگان کمپبل است که برای CBC Sports نظر می نویسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بخش نظرات CBC ، لطفاً به س theالات متداول مراجعه کنید.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور لنگ اردک لنگ ، هر چقدر هم که بازشماری کند ، هرگز جورجیا را برنده نخواهد شد. او در صندوق های رأی ادامه خواهد داد، جایی که رئیس جمهور منتخب جو بایدن 49.5 درصد آرا را به دست آورد ، در حالی که ترامپ 49.3 درصد بود. و او در دادگاه که قضاوت می کند برنده نخواهد شد چالش های حقوقی تیم ترامپ را رد کرده اند با شور و شوق یک دیکیمبه موتومبوی برتر.

ما می توانیم حاشیه پیروزی بایدن را به چندین شهرداری جورجیا نسبت دهیم ، جزایر آبی پرجمعیت در یک ایالت کاملاً قرمز ، اما بیایید تمرکز خود را بر شهرستان فولتون بگذاریم که مرکز شهر آتلانتا را شامل می شود و محلی ها می توانند زودتر در ایالت مزرعه آرنا ، خانه آتلانتا NBA رای دهند. شاهین طبق گزارش های منتشر شده ، 40000 گرجی رأی دادند در سایت نظرسنجی ایمن COVID در State Farm Arena.

شهرستان فولتون همچنین کشور بایدن است که رئیس جمهور منتخب نزدیک به 73 درصد آرا را به دست آورد. اگر افرادی که در ایالت مزرعه آرنا رای می آورند از نظر آماری متناسب باشد ، بایدن در این کشور تقریباً 29000 رأی جمع کرده است – در ایالتی که کمتر از 12000 رأی کسب کرده است.

پاک کردن این آرا – رویای سریع ترامپ و جانشینانش – احتمالاً نتیجه را تغییر داده و 16 رأی کالج انتخابی گرجستان را به سمت ترامپ معطوف می کند. اما این آرا به دلایل مختلف به بایدن تعلق گرفت ، از جمله افرادی مانند استیسی آبرامز ، کمپین ثبت نام بی وقفه و چندین ساله آنها یک محصول سپر از رای دهندگان آفریقایی-آمریکایی به دست آورد.

و همچنین بازیکنان NBA ، که در ماه آگوست کار خود را برای اعتراض به تیراندازی به یک مرد سیاه پوست ، یعقوب بلیک ، توسط یک افسر پلیس سفیدپوست در کنوشا ، ویسک ترک کردند. آنها به کار خود برنخواهند گشت تا زمانی که NBA متعهد شد از عرصه های خود به عنوان مکان های رای گیری در انتخابات نوامبر استفاده کند و زمینه را برای بایدن فراهم کند تا در طی یک بیماری همه گیر تعداد زیادی را در مقابل ترامپ در مرکز شهر آتلانتا بدست آورد.

حرکاتی از این دست باعث شد Sports Illustrated نام The Activist-Athlete را به عنوان بهترین بازیکن سال خود در نظر بگیرد. این مجله پنج نفر را از جمله Laurent Duvernay-Tardif ، سرپرست کانزاس سیتی رئیس ، قهرمان Super Bowl و یک پزشک پزشکی که فصل 2020 را برای مراقبت از بیماران COVID-19 در مادری خود مونترال انتخاب کرد ، جدا کرد.

بنابراین اگر کسی س questionsال کند که آیا فعالیت در میان ورزشکاران برجسته می تواند نتایج مشخصی به همراه داشته باشد ، می توان به نقشه انتخاباتی ایالات متحده اشاره کرد ، جایی که بایدن اولین دموکرات برنده جورجیا از زمان بیل کلینتون در سال 1992 بود.

یا به WNBA ، جایی که از تابستان بازیکنان از رافائل وارنوک نامزد دموکرات ها در رقابت های مجلس سنا در جورجیا حمایت کردند حتی اگر حریف وی ، کلی لوفلر ، رئیس جمهوری فعلی جمهوری اسلامی ، صاحب امتیاز حقوقی آتلانتا در لیگ باشد. WNBA همچنین خانه مایا مور بود تا زمانی که ستاره مهاجم حرفه ای خود را متوقف کرد تا به کمک جاناتان آیرونز ، که اکنون شوهرش است ، از یک زندان میسوری آزاد شود.

تماشا کنید | با مورگان کمپبل آن را بیاورید:

در قسمت آزمایشی سریال Bring It In with Morgan Campbell ، اعضای هیئت مدیره مگان مک پیک و دیو زیرین در مورد تاریخچه ساخته شده توسط سارا فولر بحث می کنند ، درباره نیاز به رویدادهای جدید در ورزش بحث می کنند و در یک بازی سریع In یا Out از بزرگترین داستانهای این هفته شرکت می کنند. 34:24

از Kaepernick تا Dumba

یا می توانیم شاهد پذیرش سریع و گرم لیگ های معتبر طرفداری از پیام های ضد نژادپرستی باشیم که زمانی از نظر سیاسی برای همزیستی با محصول داخلی خود بسیار پر از فشار بود.

در سال 17-2016 ، کالین کاپرنیک ، مهاجم NFL به دلیل اعتراض به سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی سیستمی ، اساساً مورد تهدید قرار گرفت. تابستان گذشته NHL یک میکروفون به مت دومبا تحویل داد تا بازیکن مینه سوتا وایلد بتواند یک سخنرانی قبل از بازی یادآور شود و به طرفداران یادآوری کند که زندگی سیاه اهمیت دارد.

آنچه کمتر مشخص است این است که آیا برای بازرسان صنعت ورزش و تصمیم گیرندگان ، عزم فعلی برای مبارزه با ضد سیاهی ویژگی دائمی است یا فقط یک روند است. ما نمی دانیم مثل خط سه امتیازی NBA دور هم جمع می شود یا وقتی که غیرت ارتجاعی فروکش می کند مثل کد لباس NBA از بین می رود.

مت دومبا از مینه سوتا وایلد هنگام سرود ملی که توسط پرستار دارنل ادمونتون اویلرز و مالکوم سوببان از شیکاگو بلک هاوکس برگزار می شود ، پس از سخنرانی ضد نژادپرستی قبل از بازی پلی آف در ادمونتون در 1 آگوست ، زانو می گیرد. (جیسون فرانسون / مطبوعات کانادایی)

پیام های لیگ ها ریاکارانه است

نمادهای مبارزه با نژادپرستی در ورزش های بی شمار فراوان است. زانو زدن و مشت بالا بردن قبل از بازی های NBA اکنون چنان گسترده شده است که به بخشی از این تماشا تبدیل شده است ، مانند All-Blacks نیوزیلند انجام یک هاکا قبل از یک مسابقه بین المللی.

و شعارهایی مانند “End Racism” را که در مناطق انتهایی NFL قرار دارند ، می بینیم یا بازیکنانی که نام قربانیان تیراندازی پلیس در پشت کلاه ایمنی آنها چاپ شده است. استقبال از فعالان سیاه پوست در این فصل یک عزیمت شدید برای لیگی است که تلاش قبلی آن برای مبارزه با نژادپرستی بود شامل استخدام جی ز به عنوان مشاور بود، و ترویج شعار خنثی نژاد خودآگاهانه “الهام از تغییر”.

اما اگر فکر می کنید پیام رسانی ریاکارانه است ، اشتباه نمی کنید. بین آزمایشات مثبت و انزوای تماس های نزدیک ، همه گیری COVID-19 فهرست های NFL را به طور کامل نابود کرده است به طوری که Denver Broncos دو هفته پیش مجبور بود یک گیرنده گسترده را برای تیم تمرین کند – اما هنوز به نظر نمی رسد تیم های NFL شماره تلفن Kaepernick را پیدا کنید.

تماشا کنید | سالی که ورزشکاران به طور دسته جمعی از سکوت و بازی خودداری کردند:

ورزشکاران در سراسر جهان در یک نمایش قدرت بی سابقه صدای جمعی را بلند کردند. 5:03

راحتی با نژادپرستی

صاحبان تیم NFL ، بیاد داشته باشیم ، اکثراً از ترامپ و دیگر جمهوری خواهان حمایت می کنند. طبق OpenSecrets.org ، 85 درصد پول اهدا شده توسط دارندگان NFL به مبارزات سیاسی در سال 2020 به کاندیداهای جمهوری خواه رفت. حتی دارندگان تیم ها در NBA نسبتاً مترقی تمایل دارند پول بیشتری به جمهوری خواهان بدهند – 53.4 درصد از کمک های مالی از سال 2015 ، طبق The Ringer – نسبت به دموکراتها.

این اعداد به تنهایی صاحبان تیم را نژادپرستانه نشان نمی دهد ، اما قطعاً نشانگر راحتی با نژادپرستی و یک حزب سیاسی است که رهبر آن ، ترامپ ، سابقه فعالیت های نژادپرستانه ای برجسته دارد.

در اوایل دهه 1990 او برای اعدام پنج نوجوان سیاه پوست و لاتین به جرم تجاوز به عنف دونده سفید در پارک مرکزی نیویورک محکوم شد. در این سال ، ترامپ به جای رد تأیید یک گروه برتری طلب سفیدپوست ، پسران مغرور ، به آنها گفت “عقب بایستید و بایستید”. و از زمان انتخابات ، تیم حقوقی ترامپ تلاش کرده است ، بدون موفقیت ، رد صلاحیت در مکان هایی مانند دیترویت و آتلانتا ، جایی که NBA به عنوان مکان های رای گیری انجام می شود ، و توده ای مهم از سیاه پوستان با رای اکثریت به بایدن رأی دهند.

ما تا چرخه انتخابات بعدی نخواهیم دانست که آیا فعالیت تابستان گذشته و نتیجه انتخابات پاییز باعث خواهد شد که صاحبان تیم های ورزشی ، که در ملا public عام اعلام می کنند که به مبارزه با نژادپرستی متعهد هستند ، رابطه خود را با حزب جمهوری خواه دوباره ارزیابی کنند.

نژادپرستی که در ساختار ورزشهای انتفاعی نهفته است ، طی یک هفته ، یک فصل یا یک سال از بین نخواهد رفت. این پاییز طول کشید تا NFL پذیرفت که کلمات “پایان نژادپرستی” باعث خروج طرفداران قدیمی نمی شود. و احتمالاً هنوز سال ها طول می کشد تا تیم های NFL به همان راحتی که مدافعان دفاع سیاه را آماده می کنند ، سرمربی سیاه را استخدام کنند.

این سال به ما یادآوری کرده است که حذف نژادپرستی از صنعت ورزش و جامعه ، یک رویداد نیست – این یک روند ، غیرخطی و پر از مشکلات و ناکامی در کنار موفقیت است. بنابراین ، رانندگی کنشگرانه می تواند به شکل کارهای بزرگ ، یا یک رشته اعمال کوچک ، تشکیل یک کارزار در حال انجام باشد.

به هر صورت ، سال 2020 به ما آموخته است که ورزشکاران فقط قصد ندارند از تغییر عادات نژادپرستانه صنعت ورزش بهره مند شوند. فعالان ورزشکار قصد دارند این تحول را تحریک کنند.