49ers به ​​دلیل محدودیت های جدید COVID-19 ، 2 بازی خانگی را به آریزونا منتقل می کنند

Category: خبرهای جهان

بعد از اینکه مقررات جدید ویروس کرونا توسط مقامات در شمال کالیفرنیا ، تیم را مجبور به پیدا کردن یک خانه جدید موقت کرد ، سانفرانسیسکو 49ers دو بازی خانگی در آریزونا انجام خواهد داد.

49ers (5-6) در 7 دسامبر و واشنگتن در 13 دسامبر در استادیوم State Farm ، خانه کاردینال های آریزونا میزبان صورتحساب بوفالو خواهند بود ، زیرا آنها نمی توانند در خانه خود در سانتا تمرین یا بازی کنند. شهرستان کلارا به مدت سه هفته.

تیم اعلام کرد بعداً اطلاعاتی در مورد تمهیدات تمرینی در اختیار خواهد داشت اما احتمالاً باید به خارج از منطقه نگاه کند زیرا قوانین وضع شده توسط سانتا کلارا ، بازیکنان را ملزم به قرنطینه برای 14 روز در هر زمان که بیش از 150 مایل سفر کنند ، می کند.

مدیر عامل Niners ، جد یورک گفت که تیم پیشنهادهایی از سن دیگو و آریزونا داشت اما بازی در خانه کاردینالز بهترین گزینه بود. وی از مایکل بیدول مالک کاردینالز و مقامات آریزونا برای کمک در “این اوقات بی سابقه” تشکر کرد.

49ers در بیانیه ای گفت: “سازمان Cardinals ، استادیوم Farm State و مقامات لیگ حمایت می كنند و سازگار هستند زیرا ما در بسیاری از مسائل لجستیكی مربوط به جابجایی بازی های NFL مشكل داریم.”

شهرستان سانتا کلارا روز شنبه قوانینی را اعلام کرد که شامل سه هفته ممنوعیت تمرینات و بازی ها برای ورزش های تماسی از روز دوشنبه است. نینرها در هواپیمایی بودند که برای سفر به لس آنجلس آماده می شدند ، جایی که آنها یکشنبه 23-20 قوچ ها را شکست دادند ، وقتی بازیکنان و مربیان از قوانین مطلع شدند.

در حال حاضر آنها احتمالاً در حالی که سعی در یک مرحله پلی آف در اواخر فصل دارند ، به یک سفر جاده ای طولانی تر نیز می روند. سانفرانسیسکو در حال حاضر یک بازی خارج از مرحله پلی آف است.

کایل شاناهان مربی پس از بازی گفت: “بزرگترین چیز برای من این است که همه ما خانواده خود را ترک کنیم.” “همه ما دقیقاً مثل بقیه انسانها هستیم. ترک خانواده برای کل ماه دسامبر یک معضل بزرگ است. همانطور که همه می دانند معامله بزرگی است. این ویروس معامله بزرگی است.”

شیب روز بوکسینگ در آریزونا

نینرها بازی های جاده ای را در دالاس در تاریخ 20 دسامبر و سپس دوباره در تاریخ 26 دسامبر در خانه موقت خود در آریزونا مقابل کاردینالز برنامه ریزی کرده اند.

آنها فصل را با یک بازی خانگی برابر سیاتل در تاریخ 3 ژانویه به پایان می رسانند ، که در صورت لغو محرومیت طبق برنامه 21 دسامبر ، می تواند در ورزشگاه لوی برگزار شود.

رحیم مسترت ، که همسرش فرزند دوم این زوج را در طول فصل به خانه در منطقه کلیولند به دنیا آورد ، گفت: “ما فقط باید آن ذهنیت آزاد و نگرش مثبت را داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که قبل از هر چیز همه از امنیت برخوردار هستند.” “این هدف اصلی است.”

لوایح پیشتاز AFC East (8-3) پس از باخت دلخراش 32-30 به کاردینال ها ، برای اندکی بیشتر در طی سه هفته برای بار دوم به آریزونا بازگشت. تصمیم گیری این بازی با جهش سریع دی آندره هاپکینز از پاس 43 متری Kyler Murray در فاصله دو ثانیه مانده بود.

این صید بلافاصله “Hail Murray” لقب گرفت و 32 ثانیه بعد از جلو آمدن بوفالو در پذیرش تاشو 21 حیاطی Stefon Diggs صورت گرفت. بوفالو پیش از رفتن به هفته خداحافظی ، برتری 23-9 را به باد داد.

این بیل ها با پیروزی 27 بر 17 مقابل لس آنجلس شارژر همراه هستند.

این قوانین همچنین بر تیم San Jose Sharks از تیم ملی NHL و کالج در استنفورد و ایالت San Jose تأثیر می گذارد.

هنوز هیچ تاریخی برای شروع تمرینات NHL وجود ندارد اما برخی از بازیکنان کوسه در توانبخشی و آموزش داوطلبانه در یک مکان از نظر اجتماعی در محل تیم در سن خوزه شرکت کرده اند. تیم اعلام کرد که برای مطابقت با دستورالعمل های بهداشتی باید موارد اصلاح شود.

در بیانیه تیم گفت: “ما در حال بررسی گزینه هایی هستیم که ممکن است به صورت محلی وجود داشته باشد تا این بازیکنان بتوانند تحت درمان توانبخشی قرار بگیرند و تمرینات خود را برای فصل آینده ادامه دهند.”