7- تراتل را تا مینیمم آن پایین بیاورید

Category: خبرهای جهان

واتر پمپ برقی و فیلتر هوای تراتل 50 کاستوم از دیگر لوازم مصرفی در موتور این خودرو است. پس از ورود اتومبیلهای مسابقه به پیست و قرارگرفتن در مکانی که طبق مرحله تایمگیری مشخص شده برای گرم نمودن موتور و همچنین لاستیکها، ترمزها و به طور کلی اماده نمودن اتومبیل جهت مسابقه كلیه شركت کنندگان یک دور در پشت سر اتومبیل مارشال یا راهنما پیست را طی می کنند که این دور را اصطلاحا دور مارشال و یا وارم آپ می نامند. لازم به ذکر است که هزینه کلی جمع کردن این خودرو حدود 150 میلیون تومان شده است که با توجه به زمان اجرای پروژه که پیش از آغاز گرانیها بوده، عدد بسیار قابل توجهی است. بافشردن و نگه داشتن این دکمهها سرعت خودرو به صورت پیوسته افزایش یا کاهش مییابد تا به سرعت دلخواه خود برسید، پس از آن با رها کردن دکمه سرعت خودرو در همان نقطه جدید ثابت میماند. برای تعمیر و نگهداری هر ابزار یا سیستمی ابتدا باید آن وسیله را به طور دقیق بشناسید و مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید دقیقا چگونه کار می کند.

تذكر مهم: كلا سوییچ را قطع كرده و بعد این كار را انجام دهید. حتی تا اوایل دهه 70 هم مسابقات اتومبیلرانی در ایران در این 2 منطقه برگزار میشد. خوبی دو تا بودنمون این بود کاملا وضعیت تفاوت دو ماشین مشخص بود که اول اون جلو می افتاد بعد من و این نشون میداد نهایتا شتاب این ماشین بیشتر شده و خود علیرضا با گوشی تایمش رو 8 گرفت در حالی که تو 100 کیلومتر از من عقب تر بود و من 8.5 ثبت کردم که میشه نتیجه گرفت ثبت با گوشی خیلی نمیتونه دقیق باشه. موتورهای AC دارای قطب مثبت و منفی نبوده و توسط جریان متناوب کار می کنند که فرکانس کاری آنها بین ۵۰ الی ۶۰ هرتز می باشد ، البته ما در این قسمت قصد نداریم تا به توضیح مفصل در مورد موتورهای AC بپردازیم زیرا این موتورها دارای محاسبات و کارایی خاص خود هستند که در این منوال از حوصله بخش خارج خواهد بود. همانطور که گفته شد سیستم ترمز در این خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده و به اصطلاح تقویت شده است، اما به دلیل اینکه ترمز پراید در قسمت عقب به صورت کاسهای بوده و تنها چرخهای جلو از ترمز دیسکی بهره میگیرند، نباید توقع ترمزگیری قوی را از آن داشته باشید.

در پایان باید گفت که تجربه رانندگی با یک خودروی تیون شده بسیار هیجانانگیز و مهیج بوده که میزان آدرنالین خون را به سرعت بالا میبرد. ناخودآگاه پا را از روی پدال گاز برداشته و کلاچ را تا انتها فشار میدهیم تا از بروز دوباره این اتفاق جلوگیری کنیم، زیرا محلی که از آن شروع به حرکت کردیم مسکونی بوده و این کار موجب آزردگی خاطر اهالی و ساکنین میشد. همچنین به منظور بالا بردن ضریب ایمنی و کنترل بهتر خودرو، سیستم ترمز در این خودرو مورد بازنگری قرار گرفته است که به همین منظور از بوستر ترمز نیسان در آن استفاده شده است. سنسور دریچه گاز ۳RZ تویوتا و لکسوس : به طور کلی حسگر یا سنسور به معنای وسیله ای است که تغییرات فیزیکی و شیمیایی را اندازه گیری و به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. در موترونیک برای اندازه گیری حجم هوای ورودی به مانیفولد و موتور از سیستم تخمینی استفاده میشه به این صورت که با احتساب میزان زاویه دریچه گاز و دور موتور به صورت حدودی تخمین میزنیم که چه میزان هوا وارد موتور شده. اندازه ی بدنه را با توجه به وزن و اندازه ی دوربین و پروانه ای که روی آن سوار می شود، انتخاب کنید.

مشکل ماشین من به دور موتور ظاهرا برنمیگشت و انگار ای سی یو نمیفهمید من دارم گاز رو تخته میکنم. درست ميگي حميد جان ترونل شبيه قيف نشده منظور من هم لبه ورودي اون بود كه گفتم با سنگ انگشتي و سوهان شبيه شيپورك هاي وبر شده . این کارخانه خودروسازی در سال 1963 مدل ” Alfa Romeo 2300MM” را به بازار عرضه کرد که در زمان خود یکی از بهترین و همچنین زیباترین خودروهای بود. برای فعال کردن لیمیتر با روشن کردن کروز و فشردن دکمه CANCEL به صورت ممتد و شنیدن دو صدای بوق سیستم وارد حالت لیمیتر خواهد شد. با دکمه SET سرعت درلحظه فشردن دکمه بهعنوان حد بالای سرعت تعیین خواهد گشت و با فشردت دکمه CANCEL و یا دوبار فشردن ممتد پدال گاز از حالت لیمیتر خارج خواهد شد. اگر به یاد گرفتن باشه باید ظرف همین چند روزی که بهش زیاد گاز ندادم میفهمید چکار کنه. اما بار دیگر باید به این موضوع اشاره کرد که داشتن یک خودروی تیون شده نیازمند دارا بودن دانش فنی و مهارت بالا در رانندگی دارد، در غیر اینصورت ممکن است عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تراتل پراید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.