Broncos بدون هیچ خط حمله ای چون COVID-19 باعث ویرانی در NFL شد

Category: خبرهای جهان

دنور برونکوس فاقد خط دفاع است. سانفرانسیسکو 49ers فاقد استادیوم خانگی یا مرکز تمرین است. و ممکن است Baltimore Ravens بازیکنان کافی برای بازی بعدی خود نداشته باشد ، بازی که قبلاً دو بار به عقب رانده شده است.

بیماری همه گیر COVID-19 روز شنبه باعث ایجاد اختلالات بزرگی در اطراف NFL شد ، و دوباره برنامه لیگ برای بازی یک برنامه کامل بعد از چندین هفته که نسبتاً نرم انجام شد را زیر سوال برد.

افراد متعددی که با تحقیقات NFL آشنا بودند به آسوشیتدپرس گفتند که هر چهار بازیکن خط حمله دنور واجد شرایط بازی روز یکشنبه برابر نیو اورلئانز نیستند.

یک نفر به AP گفت که شروع کننده درو لاک ، برت ریپین پشتیبان و بلیک بورتلز ، کهنه سرباز تمرین ، تماس نزدیک با خطرناک شماره 3 جف دریسکل در روز چهارشنبه ، یک روز قبل از آزمایش مثبت Driskel برای COVID-19 تلقی می شود

یک نفر دیگر گفت که چهار بازیکن خط حمله ظاهراً در تمام مدت حضور در کنار هم ، مطابق با پروتکل های همه گیر لیگ ، ماسک خود را به دست ندارند.

مردم پس از دستور لاک ، ریپین و بورتلز در روز شنبه و در انزوا ، به شرط ناشناس ماندن با AP صحبت کردند زیرا NFL و Broncos هیچ اطلاعیه ای ندادند. Broncos در تلاش بودند تا کندال هینتون و شماره 3 گیرنده تازه کار تیم تازه کار را آماده کنند و رویس فریمن را برای بازی QB در برابر مقدسین پشت سر می گذارند.

ریونز-استیلرز در تردید است

در همین حال ، Ravens شش بازیکن دیگر را در لیست COVID-19 قرار داده است ، که برای بازیکنانی است که یا آزمایش ویروس مثبت داشته اند یا با فرد آلوده تماس نزدیک داشته اند. بالتیمور قبلاً یک عضو کارمند ناشناس را به دلیل نقض پروتکل های COVID-19 تنبیه کرده بود و شیوع این بیماری – بدترین تیم در این فصل در تیم – باعث شد کلاغ ها سه خط دفاع و یک بازیکن خط دفاع در اختیار داشته باشند.

تنیس های تنسی قبلاً بازی هفته 4 خود را مقابل پیتسبورگ استیلرز به دلیل شیوع COVID-19 به تعویق انداخته بودند ، و یک هفته خداحافظی غیر منتظره به هر دو تیم داده بود و بازی بعدی آنها مقابل بوفالو به یک سه شنبه عقب افتاد.

بازی راونز در رقیب پیتسبورگ ابتدا برای شب قدر برگزار می شد و به روز یکشنبه منتقل شد تا دوباره برای روز سه شنبه موکول شود. برخی از بازیکنان استیلرز از به هم خوردن برنامه خود به دلیل عدم موفقیت یک تیم دیگر در مهار شکایت ، شکایت داشتند. اما فولادی ها شنبه و با پیوستن به سه هم تیمی دیگر ، جیمز کانر را در لیست COVID-19 قرار دادند.

راجر گودل ، کمیساریای NFL ، به همه 32 تیم هشدار داده است که تغییر اجباری برنامه می تواند منجر به محرومیت از انتخاب پیش نویس یا حتی بازی های ناموفق شود. این لیگ تاکنون از هرگونه جبرانی اجتناب کرده و در مسیر به اتمام رساندن فصل عادی خود در موعد مقرر بود.

اما در صورت نیاز به تأخیر بیشتر در بازی بالتیمور – پیتسبورگ ، لیگ گزینه های کمی دارد. این لیگ همچنین دیدار پنجشنبه شب بین بالتیمور و دالاس را به 7 دسامبر منتقل کرد.

Broncos بدون محور

Broncos همچنین تحت تأثیر شیوع سایر تیم ها قرار گرفته است. بازی آنها در ماه گذشته در نیو انگلیس ، ابتدا یک روز و سپس یک هفته عقب رانده شد ، در نتیجه یک اثر دومینو در برنامه آنها ایجاد کرد و در واقع هفته گذشته آنها را هزینه کرد.

بازیکنان Broncos در آخرین اخبار باورنکردنی ظاهر شدند.

“من کسی نیستم که شکایت کند ، اما [NFL] “شما نمی توانید بدون QB ما را به یک بازی بفرستید ،” نوح فانت در پایان توییت کرد. “مهمترین موقعیت برای یک تخلف. حتی پشتیبان هم نگرفتیم …. “

ون میلر با خطبه ، داوطلبانه وارد عمل شد و در توئیتی نوشت: “تمام عمر من منتظر این لحظه بوده ام.” Von ELWAY “.

برای 49ers ، آخرین عارضه ناشی از تلاش دولت محلی برای مهار شیوع ویروس در شهرستان محل تمرین و بازی های خانگی خود بود. شهرستان سانتا کلارا طی سه هفته آینده از برگزاری بازیها و تمرینات ، کلیه ورزشهای تماسی را ممنوع کرد.

این ممنوعیت پس از بازگشت 49ers از بازی خود در Los Angeles Rams قرار بود از روز دوشنبه اجرا شود. قرار است تا 21 دسامبر ادامه داشته باشد.

49ers باید در 7 دسامبر در خانه با بوفالو و 13 دسامبر مقابل واشنگتن در ورزشگاه Levi’s Santa Clara بازی های خانگی انجام دهند. تیم همچنین در آن سایت تمرین می کند.

تیم در بیانیه ای گفت: “ما با NFL و شرکای خود در حال برنامه ریزی برای کار هستیم و در صورت تایید جزئیات را به اشتراک خواهیم گذاشت.”

NFL از اظهار نظر در مورد اینکه لیگ با 49ers تماس داشته است خودداری کرد. اگر این شهرها ممنوعیت های مشابهی را اتخاذ نکنند ، سانفرانسیسکو می تواند به دنبال بازی در Oakland Coliseum – خانه قدیمی Raiders – یا احتمالاً استادیوم بیس بال Giants در سانفرانسیسکو باشد.

شنبه در جای دیگر لیگ:

  • بازیکنان فعال Ravens که در لیست COVID-19 قرار گرفتند ، خارج از خط دفاع Jaylon Ferguson ، دفاع راست DJ Fluker ، خط دفاع دفاعی Broderick Washington و خط حمله Will Willen بودند. دو نفر دیگر – مدافعان دفاع خلیل دورسی و تاون یانگ – در مصدومیت مصدوم بودند تا اینکه شنبه نیز به لیست اضافه شوند. از دیگر افرادی که در لیست بالتیمور قرار دارند می توان به لامار جکسون خط حمله و مدافع اصلی مارک اینگرام و جی کی دوبینز اشاره کرد.
  • Saints تکل چپ را با Terron Armstead در لیست COVID-19 خود قرار دادند و او را برای بازی روز یکشنبه در Denver واجد شرایط نکرد.
  • کلت های ایندیاناپولیس روز یکشنبه جاناتان تیلور را فراری نمی دهند. هنگامی که ایندیاناپولیس میزبان تنسی برای برتری AFC جنوب است ، او یکی از سه شروع کننده ایندی است که به دلیل COVID-19 بیرون نشسته است.
  • به گفته دلالان لاس وگاس ، کربی ویلسون به دلیل دلایل مربوط به COVID-19 ، مربی در حال اجرا در این هفته مربی نخواهد شد. دستیار ارشد حمله جان مورتون روز یکشنبه در برابر شاهین وظایف ویلسون را انجام می دهد. Raiders در حال حاضر سه بازیکن در لیست COVID-19 دارند.