CFL جمع آوری پول برای تیم ها ، بازیکنان با فروش فضای موجود در پایه نمایش خاکستری

Category: خبرهای جهان

جام خاکستری در این فصل ارائه نمی شود ، اما هواداران فرصتی پیدا می کنند تا نام خود را با این جایزه برجسته همراه کنند.

CFL به هواداران اجازه می دهد نام خود را در پایگاه جدید دائمی جام خاکستری ثبت کنند. پایه 1.23 متری از افرا و آلومینیوم کانادایی ساخته خواهد شد که جام در تمام حضورهای عمومی بر روی آن قرار خواهد گرفت.

هفته گذشته ، CFL به دلیل همه گیری COVID-19 ، کمپین 2020 را لغو کرد. این اولین بار از سال 1919 است که جام خاکستری ارائه نمی شود.

دارندگان بلیط فصلی CFL ابتدا با افزودن نام خود به پایگاه 349 دلار تلاش خواهند کرد. پنجره اختصاصی از روز دوشنبه آغاز شده و تا ساعت 11:59 بعد از ظهر روز یکشنبه ادامه دارد.

پس از آن ، طرفداران دیگر نیز با 399 دلار فرصت مشابه را دریافت می کنند.

عواید حاصل به 9 تیم و بازیکن CFL تعلق می گیرد.

رندی آمبروزی ، کمیسر CFL ، در بیانیه ای گفت: “پایگاه هواداران گری کور راهی است که ما تشخیص می دهیم هواداران ما از بسیاری جهات پایه و اساسی هستند که این لیگ بزرگ و افسانه جام خاکستری بر آن ایستاده اند.” “وقتی COVID-19 ما را مجبور به لغو فصل 2020 کرد ، ما گفتیم که کاملاً متعهد هستیم که 2021 را به بزرگترین بازگشت تاریخ CFL تبدیل کنیم.

“پایگاه هواداران گری کاپ راهی عالی برای کمک به لیگ ما است و تیم شما از هر زمان دیگری قدرتمندتر بازگردد. این یک فرصت باورنکردنی برای نشان دادن افتخار خود به تاریخ ما و ایمان خود به آینده روشن ما است.”

انجمن بازیکنان CFL نیز از این ایده حمایت می کند.

تماشا کنید | تأثیر فصل لغو شده CFL:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

سلیمان الییمیان ، رئیس CFLPA گفت: “Gray Cup Fan Base” یک ایده ابتکاری عالی است که توسط بازیکنان به عنوان راهی برای اتصال طرفداران پرشور ما حتی به بازی ما پشتیبانی می شود. “این نه تنها هواداران ما را می شناسد و از آنها تجلیل می کند ، بلکه بازیکنان ، هواداران و تیم های سراسر لیگ را به روشی معنی دار به هم متصل می کند.

“این ابتکار حمایت هواداران به ما کمک خواهد کرد تا سال 2020 و تا سال 2021 زیرا ما امیدواریم که قویتر از گذشته برگردیم.”

این پایگاه از 10 ستون در هر طرف ، به رسمیت شناختن 9 امتیاز CFL و باشگاه گسترش پیشنهادی در Halfax ، تشکیل شده است. هر ستون روشن می شود.

آمبروزی گفت: “این طراحی به منظور برانگیختن این ایده است که طرفداران ما در حال بالا بردن جام خاکستری هستند که متعلق به همه است و CFL و کانادا به همراه آن.” “در این سال بی سابقه و چالش برانگیز ، ما می خواستیم راهی پیدا کنیم تا نشان دهیم چقدر از ایمان و فداکاری هواداران خود قدردانی می کنیم.

“و ما می خواستیم این کار را به روشی انجام دهیم که به هواداران نشان دهد که آنها عمیقا به معنای CFL و خاکستری جام برای کانادا اعتقاد دارند ، که هیچ چیز مانع از حضور دوباره ما نیست و ما همچنان به افسانه و میراث جام خاکستری. طرفداران تیم Grey Cup نشان دهنده امید و اعتماد به نفس است. این یک ایده عالی و یک کار هنری زیبا است. “