CFL پس از رد درخواست کمک مالی ، فصل را لغو می کند

Category: خبرهای جهان

رندی آمبروزی ، کمیسر CFL ، مسئولیت عدم توزیع جام خاکستری برای بیش از 100 سال گذشته را بر عهده دارد.

CFL دوشنبه فصل خود را به دلیل همه گیری COVID-19 لغو کرد ، به این معنی که جام خاکستری برای اولین بار از سال 1919 ارائه نمی شود.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که CFL نتوانست کمک مالی دولت فدرال را تأمین کند. این لیگ 3 اوت درخواست اصلاح شده اوتاوا برای وام 30 میلیون دلاری بدون بهره را برای او ارسال کرد ، اما طرفین نتوانستند در مورد یک توافق به توافق برسند.

این آخرین تلاش CFL برای اجرای فصلی کوتاه در مرکز شهر وینیپگ بود. این امر پس از آن صورت گرفت که لیگ در ماه ژوئیه 44 میلیون دلار درخواست کرد.

آمبروزی در یک مصاحبه تلفنی گفت: “من احساس مسئولیت می کنم که ما امسال در زمین نیستیم.” “اما من تصمیم دارم از آنچه ما تجربه کرده ایم بیاموزم و چشم به راه آینده ای روشن هستم.

“من فکر می کنم همه ما امروز در صحنه جهانی مثالی از رهبری را می بینیم که هیچ مسئولیتی را در قبال هیچ کاری بر عهده ندارد … و هر اتفاقی هم بیفتد ، من آن پسر نخواهم بود.”

تماشا کنید | ژاکلین دوری ، دوین هروکس ، CBC Sports ، در مورد فصل از دست رفته CFL بحث می کنند:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

CFL اعلام کرده بود که برای اجرای یک فصل کوتاهتر به بودجه دولت نیاز دارد. در اواخر آوریل ، آمبروزی به مطبوعات کانادایی گفت که لیگ یک درخواست سه طبقه برای کمک مالی ارائه داده است که در ابتدا با 30 میلیون دلار شروع می شود ، بیشتر در صورت کوتاه شدن یک فصل و در صورت لغو یک رقابت تا 150 میلیون دلار.

“پشیمان هستم. … کاش ما این تعداد را نمی انداختیم [$150 million] آمبروزی گفت: “ما هرگز 150 میلیون دلار درخواست نکردیم ، حداقل احساس نمی کنم این درخواست را کرده باشیم.

“آنچه ما انجام دادیم مجموع آنچه بود كه فکر می كردیم بدترین سناریو است … و ما گفتیم ،” در پایان مشكل ما می تواند به اندازه 150 میلیون دلار باشد “، اما این تعداد شد.”

آمبروزی اظهار داشت CFL در مجموع حدود 20 میلیون دلار در فصل گذشته ضرر کرده است. در سال 2020 بدون فوتبالی ، یک منبع آگاه از این وضعیت گفت که لیگ امسال بین 60 تا 80 میلیون دلار ضرر خواهد کرد.

آمبروزی گفت که ضرر کرده است و توضیح می دهد که چرا CFL و دولت نمی توانند یک توافق مالی مناسب داشته باشند. اما دو منبع لیگ گفتند که درخواست 30 میلیون دلاری در صورت عدم کمک به لیگ تحت شرایطی که در نظر داشت ، درخواست 30 میلیون دلاری را لغو کرد.

منابع ناشناس شدند زیرا لیگ و دولت در مورد برخی ارقام مالی علنی بحث نکرده اند.

تماشا کنید | Devin Heroux از CBC Sports تصمیم CFL را نقض می کند

CFL پس از آنكه دولت فدرال درخواست 30 میلیون دلار كمك مالی خود را به دلیل همه گیری رد كرد ، برنامه های خود را برای یك فصل كوتاه سال 2020 كنار گذاشته بود. 1:55

ماه گذشته ، CFL وام از بانک توسعه تجارت کانادا را رد کرد زیرا احساس می کرد نرخ بهره بسیار زیاد است.

آمبروزی گفت: “من فکر می کنم حداقل چند بار بود که به دلایل بسیار خوبی احساس می کردیم در مسیر هستیم که بتوانیم کاری با دولت انجام دهیم.” “و این اتفاق نیفتاد.

“من احساس ناامیدی می کنم اما عصبانیت ندارم ، فقط ناراحتم که اتفاقی که فکر می کردم با هم جمع شود رخ نداد.”

توافق انجمن بازیکنان CFL و CFL در مورد توافق نامه مذاکره جمعی اصلاح شده دیگر برای یک فصل کوتاه مدت بود. وقتی CFL دوشنبه فصل را متوقف کرد ، گفت که نزدیک به یک معامله است.

این همان چیزی است که تصمیم CFL را برای روز دوشنبه برای سلیمان الییمیان ، رئیس CFLPA بسیار تعجب آور کرد.

الییمیان ، یکی از بازیکنان خط ساسکاچوان Roughriders گفت: “این قطعاً ناامیدکننده است و بله ، ما تعجب کردیم.” “ما احساس می کردیم در حال پیشرفت فوق العاده ای هستیم … همه چیز به گونه ای پیش می رفت که من را به سمت خوش بینی سوق داده و همه ما را به سمت خوش بینی سوق می دهد.

“از آن جنبه ، وقتی خبر رسید قطعاً سخت بود.”

تماشا کنید | SirVincent Rogers از ادمونتون برای بحث در مورد لغو به CBC می پیوندد:

CFL به دلیل COVID-19 فصل 2020 را لغو می کند. خط حمله متخلف ستاره SirVincent Rogers با Dianne Buckner از CBC در مورد تأثیر بر روی او .. بازیکنان دیگرش .. و طرفداران سرگرم آنها صحبت می کند. 6:01

شش تیم از 9 تیم CFL به طور خصوصی توسط افراد ثروتمند و یا سازمان ها در اختیار دارند. با این حال ، هیچ کس برای تأمین بودجه لازم برای یک فصل کوتاه پا پیش نگذاشت.

“آنها مشاغل پیچیده ای خارج از مالکیت CFL خود انجام داده اند و همه این موارد نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند [by the pandemic]، “آمبروزی گفت.” من فکر نمی کنم منصفانه باشد که وقتی آنها رک و پوست کنده می دهند و آنها می دهند و می دهند ، به سختی قضاوت شود. “

لیگ دروازه محور

آمبروزی گفت در حالی که ناامید است ، CFL و تیم هایش وقت تجملاتی برای برنامه ریزی برای فصل 2021 دارند. با این حال ، در مورد فصل آینده عدم اطمینان زیادی وجود دارد ، به ویژه در صورت مجاز بودن هواداران CFL به سکوها.

CFL یک لیگ دروازه محور است و تیم های آن برای درآمدزایی بسیار به فروش بلیط بستگی دارند. آمبروزی اعتراف می کند که نگران تأثیر ویروس کرونا در لیگ او در فصل آینده است.

وی گفت: “مطمئنا من نگران هستم اما من فکر می کنم این چالشی است که همه با هم روبرو هستیم.” “هیچ کس واقعاً نمی داند که 2021 چگونه خواهد بود.”

تماشا کنید | رندی آمبروزی می گوید لیگ نمایندگان در معرض خطر است:

رندی آمبروزی ، کمیسر CFL ، روز پنجشنبه در اظهارات خود در برابر کمیته دائمی امور مالی عوام اظهار داشت که در صورت از بین رفتن فصل آنها به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، لیگ می تواند تا 150 میلیون دلار از دولت فدرال نیاز داشته باشد. 4:47

وزیر میراث کانادا ، استیون گیلبو گفت که دولت تلاش کرد با CFL کار کند.

گیلبو در بیانیه ای گفت: “دولت ما به CFL كمك كرد تا از طریق برنامه های پاسخ اضطراری COVID-19 موجود كه به ده ها هزار مشاغل در سراسر كانادا با چالش های درآمد و نقدینگی در این مدت كمك می كنند ، انجام دهد.”

“اگرچه لیگ توانست از برخی از این برنامه ها بهره مند شود ، اما در نهایت اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که فصل آینده را دنبال نکنند.”

فدرال رزرو “تصمیم درستی گرفت”

نماینده مجلس لیبرال ، پیتر فراگیسکاتوس (مرکز شمال لندن) از عدم پرداخت پول فدرال به CFL حمایت کرد.

با لغو ، CFL به یکی از معدود لیگ های معتبر ورزشی آمریکای شمالی تبدیل می شود که در سال 2020 بازی را از بین برد. لیگ برتر بیس بال یک فصل کوتاه را در حال اجرا است ، در حالی که NHL ، NBA و لیگ برتر فوتبال بازی خود را از سر گرفته اند.

در حالی که این بیماری همه گیر باعث شده لیگ های فوتبال – طرفدار و همكار – این سال فعالیت خود را متوقف كنند ، NFL قصد دارد یك فصل منظم را به طور كامل بازی كند. با این حال ، 66 بازیکن در حال حاضر از شرکت در مبارزات انتخاباتی 2020 انصراف داده اند ، که می تواند فرصتی را برای برخی از بازیکنان CFL برای امضای معاملات در جنوب مرز ایجاد کند و فرصتی برای کسب فیش فوتبال ، چه در لیست فعال و چه در تیم تمرین داشته باشد. .

حداقل حقوق تازه کار NFL در این فصل 610،000 دلار آمریکا است ، در حالی که برای کل 18 بازی CFL 65،000 دلار است.

آمبروزی گفت CFL برای انجام هر کاری که می تواند برای کمک به بازیکنانش باشد ، قابل اصلاح است.

وی گفت: “در جایی كه بتوانیم كاری انجام دهیم ، خواهیم كرد.”

آمبروزی انتقادات زیادی را به دلیل رهبری خود در پیمایش CFL از طریق بیماری همه گیر دریافت کرده است. بازیکنان به طور معمول به شبکه های اجتماعی مراجعه می کردند تا نارضایتی خود را از آمبروزی در طول مراحل ابراز کنند و سیاستمداران از همه احزاب بزرگ لیگ را به دلیل درگیر نشدن بازیکنان خود در درخواست کمک مالی اولیه انتقاد می کردند.

با این حال ، آمبروزی می خواهد در پست خود باقی بماند.

آمبروزی گفت: “کار سختی بوده است و صادقانه نخواهد بود اگر بگوییم که از زمان شروع این کار هر روز یک کاسه گیلاس بوده است.”

“من سخت تر یا سخت تر از هر کاری که در طول زندگی حرفه ای ام انجام داده ام تکیه می کنم ، زیرا فکر می کنم چیز خاصی داشته ایم و دوست دارم بخشی از آن باشم.”