CFL برنامه “بازگشت” 2021 را منتشر می کند ، از جمله طرفداران در استادیوم ها

Category: خبرهای جهان

با وجود تاریکی و هلاکت در لیگ فوتبال کانادا طی ماه های گذشته ، اکنون امید امید برای بازیکنان ، مربیان و هواداران برای فصل پیش رو وجود دارد.

لیگ فوتبال کانادا آماده بازگشت است.

روز جمعه ، لیگ برنامه 2021 خود را با اولین بازی فصل با بازی برگشت جام خاکستری 2019 بین Hamilton Tiger-Cats و قهرمان Winnipeg Blue Bombers در روز پنجشنبه ، 10 ژوئن اعلام کرد.

این فصل در اواخر ماه نوامبر با برگزاری جام خاکستری 2021 در همیلتون یکشنبه ، 21 نوامبر در تیم هورتونز فیلد به پایان می رسد.

رندی آمبروزی ، کمیساریای CFL ، گفت: “ما مشتاقانه منتظر برگزاری فصل بازگشت خود در استادیوم ها و در مقابل هواداران هستیم.”

“با این برنامه ، ما نشان می دهیم که با خوش بینی منتظر بازی در سال 2021 هستیم.”

برای اولین بار از سال 1919 جام خاکستری پس از لغو لیگ در فصل 2020 در ماه آگوست ، به جام خاکستری اهدا نشد.

تماشا کنید | Devin Heroux تصمیم برای لغو فصل CFL 2020 را بررسی می کند:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

اردوهای آماده سازی فصل آینده در اوایل ماه مه آغاز می شود و اولین بازی های تدارکاتی در هفته آخر ماه برگزار می شود.

پس از ناکامی در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر ، این لیگ تمرکز زیادی بر رقابت های منطقه ای برای کاهش سفر بازیکنان دارد.

در حالی که برنامه اصلاح شده نشانگر خوش بینی است ، هنوز تعدادی سوال بی پاسخ وجود دارد ، از جمله اینکه چگونه صدها بازیکن آمریکایی قادر به عبور از مرز برای بازی هستند.

در گذشته ، تیم ها به طور معمول دو تیم دسته ای و دو تیم دسته ای سه تیم بازی می کردند و سپس دو بار تیم های غیر دسته ای را در خانه و خارج از خانه بازی می کردند. اکنون ، تیم ها سه بار با سه تیم دسته ای بازی می کنند و فقط یک بار با یک تیم غیر دسته ای بازی می کنند.

به عنوان مثال ، ساسکاچوان رافریدرز سه بار ادمونتون ، کلگری و BC و دو بار وینیپگ بازی خواهند کرد. آنها سپس دو بار با تورنتو ، مونترال و اتاوا بازی می کنند اما در طول فصل فقط یک بار به مصاف همیلتون می روند.

برنامه حفظ سنت

در حالی که برخی تغییرات کوچک وجود دارد ، اما برنامه جدید بازگشت با بسیاری از سنت های CFL همراه است.

در آخر هفته روز کارگر ، مجموعه ای از مسابقات تطبیقی ​​کلاسیک وجود دارد که مونتئال آلویت ها جمعه ، 3 سپتامبر از Ottawa Redblacks بازدید می کنند ، Roughriders ساسکاچوان میزبان بمب افکن ها در روز یکشنبه ، 5 سپتامبر و دو سر سر در تعطیلات ، دوشنبه ، سپتامبر. 6 ، با Toronto Argos.

آمبروزی گفت: “همانطور که منتظر یک فصل جدید هستیم ، گزارشات مربوط به واکسن ها ، درمان ها و آزمایش های سریع در اخبار ما را تشویق می کنند.”

“ما در سال 2021 با مقامات بهداشت عمومی محلی خود کار خواهیم کرد. ما از هواداران ، شرکا و پخش کنندگان خود برای حمایت مداوم شان تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر لذت بردن از فوتبال عالی کانادا در کنار آنها هستیم.”

فوتبال شکرگذاری روز دوشنبه ، 11 اکتبر ، هنگامی که سرخ پوشان از آلوت دیدن می کنند ، بازگشته است. فصل منظم شنبه ، 30 اکتبر با دو مسابقه تقسیم بندی با آلوت در تورنتو و ادمونتون از بمب گذاران به پایان می رسد.

مرحله پلی آف در اولین یکشنبه ماه اکتبر با حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات شرق و غرب آغاز می شود. در روز یکشنبه ، 14 نوامبر ، فینال های مقدماتی دنبال می شوند و در نهایت یک هفته بعد به جام خاکستری در همیلتون می رسند.