CFL چندین تغییر قوانین را برای فصل عادی آینده معرفی می کند

Category: خبرهای جهان

برای اهدای یک تک آهنگ در شروع این فصل CFL، نیازی به بازی فوتبال نیست.

لیگ اعلام کرد که حذف این الزام از جمله تغییراتی بود که روز دوشنبه به اتفاق آرا توسط هیئت حکام CFL تصویب شد. این تغییرات در ابتدا توسط کمیته قوانین CFL پیشنهاد شد.

این تغییر، قانون واحد در شروع بازی را با سایر بازی‌های ضربه زدن هماهنگ می‌کند.

CFL همچنین تعداد بازیکنان را در فاصله دو یاردی از خط درگیری در دو طرف اسنیپر بلند به حداکثر شش نفر در اسنپ محدود می کند. اگر خط حمله در یک خط نامتعادل صف آرایی کند یا بازیکن تهاجمی از موقعیت اولیه خود حرکت کند یا حرکت کند، محدودیت اعمال نخواهد شد.

و این محدودیت فقط روی گل‌های میدانی یا تلاش‌های تبدیل با ضربه پا اعمال می‌شود. هدف از این تغییر، جلوگیری از بارگذاری بیش از حد خط دفاعی در یک طرف قیچی بلند است.

هنگامی که یک تیم به دلیل نگه داشتن توپ در محوطه دروازه خود جریمه می شود، ایمنی به گزینه های موجود برای حریف اضافه شده است.

CFL همچنین تماس یک بازیکن یا عضو مجاز نیمکت نشین یک تیم را با یک مقام رسمی در طول بازی غیرقانونی دانسته است. زمانی که بازیکنان یا مربیان در کنار زمین می ایستند یا فقط از کنار زمین می گذرند و خطر درگیر شدن با یک مقام رسمی را می گیرند، این موضوع می تواند به مشکل تبدیل شود.

تماس با مقامات ممکن است منجر به بیرون راندن شود

اگر بازیکن یا عضو مجاز یک منطقه نیمکت تیم با یک مسئول تماس بگیرد، مسئولان می توانند با مرکز فرماندهی بررسی کنند تا در مورد “اجتناب” بودن تماس کمک کنند، و در این صورت، جریمه رفتار ناپسند 10 یارد اعمال خواهد شد.

این تغییر بر اساس قوانین موجود در مورد تماس با مقامات است که ممکن است منجر به اخراج شود.

هر گاه در پرواز توپی به تیرک دروازه برخورد کند، نقطه بعدی درگیری به جای خط 25 یارد، خط 30 یاردی خواهد بود.

و از امسال، تیم‌های CFL نمی‌توانند بازیکنانی با 0 و 00 داشته باشند. فقط یک بازیکن مجاز به پوشیدن 0 یا 00 خواهد بود.

دارن هاکوود، معاون داوری CFL گفت: «تغییرات فصل گذشته نتایج مثبتی را در چندین معیار کلیدی به همراه داشت. “تغییراتی که در سال جاری ارائه می شوند بر تنظیم دقیق قوانین از منظر سلامت و ایمنی و اصلاح برخی از تفاوت های ظریف در بازی متمرکز هستند.

این به‌روزرسانی‌ها بر اساس تغییرات فصل گذشته ساخته می‌شوند، زیرا لیگ و کمیته قوانین همچنان به اندازه‌گیری تأثیرات بررسی محصول 2022 ادامه می‌دهند.»