Chase Claypool کانادایی که توسط سختی و سخت کوشی رانده شده است تاریخ NFL را ثبت می کند

Category: خبرهای جهان

در فصلی که قبلاً با تأثیر گذرگاههای تازه وارد با استعداد متعدد مشخص شده بود ، چیس کلیپول از پیتسبورگ استیلرز روز یکشنبه تاریخ NFL را ثبت کرد.

Abbotsford ، BC ، متولد بومی ، در پیروزی 38-29 تیمش مقابل فیلادلفیا ، رقیب خود نقش مهمی داشت و به اولین تازه وارد در تاریخ لیگ تبدیل شد که حداقل سه بار در یک بازی تاچ داون دریافت کرد و یک بار دیگر یک مسابقه سریع انجام داد.

مهاجم استیلرز بن روتلیسبرگر پس از آخرین پیروزی تیم ، در عرض 6 فوت 4 و 238 پوند ستایش کرد.

روتلیسبرگر به بروک پریور از ESPN گفت: “او توانایی های خدادادی دارد که افراد زیادی در این دنیا ندارند.” “او بزرگ ، سریع و قوی است و بسیار بسیار باهوش است. من واقعاً به نحوه بازی او در حال حاضر افتخار می کنم.”

اگرچه نگرانی های COVID-19 باعث شد NFL پیش فصل خود را لغو کند ، کلیپول به سرعت خود را به عنوان یکی از عوامل اصلی تخلف فولاد معرفی کرد و اعتماد مخاطب سیگنال خود را جلب کرد.

“آخرین تماس نهایی [in Week 5 against Philadelphia] یک مثال کامل است ، “روتلیسبرگر در مورد امتیاز گرفتن و فرار 35 متری کلایپول گفت.”[I] نمایش را تغییر داد و او این اتفاق را می افتد. فقط باید کمی به او اشاره کنم. این عالی است.”

انتخاب پیش نویس دور دوم ، که چهار سال در دانشگاه نوتردام بازی کرد ، در طول اولین فصل حرفه ای خود ، شاهد افزایش حجم کار بوده است ، و این نشان می دهد که اهداف صعودی بازی در هر چهار بازی اول پیتسبورگ نشان می دهد.

Claypool ، 22 ساله ، ترکیبی دلپذیر از اندازه و سرعت دارد که امثال آن چنین است مقایسه های کشیده شده گیرنده سابق شیرهای دیترویت کالوین جانسون.

در طی ترکیب سالانه پیش تولید NFL در ماه فوریه ، وی به عنوان تنها گیرنده که در زمان 40.45 در فاصله 40 یارد با سرعت 6 فوت-4 ، 235 پوند یا بزرگتر کار کرده است ، به جانسون پیوست.

همراه با یک کارزار تبلیغاتی درخشان در South Bend ، جایی که او 1037 یارد و 13 پذیرش در 66 پذیرایی را جمع کرد ، Claypool هنوز به عنوان یازدهمین انتخاب گسترده در پیش نویس آوریل سقوط کرد.

در حالی که درگیر درگیری کلاس دریافت تازه کارهای عمیق و فقط یک سال تولید کالج نخبه گم شده بود ، تصادفی نبود که وقتی بی ثباتی وضعیت خط حمله نوتردام در سال 2019 برطرف شد ، تولید کلایپول نیز همین امر را داشت.

تاکنون ، او با نمایش ورزشکاری ایجاد شده در آزمایشگاه و مجموعه ای از نمایشنامه های برجسته ، از بسیاری از کسانی که پیش از او انتخاب شده اند ، سبقت می گیرد.

در تلاش برای تعدیل انتظارات – همانطور که بیشتر مربیان سرمربی NFL معمولاً این کار را می کنند – مایک توملین از پیتسبورگ آخرین عملکرد کلیپول را به طور خلاصه با پیشنهاد منظمی که “او مسابقه خوبی داشت” خلاصه کرد.

فروش سخت با توجه به اینکه او همچنین از سال 1972 به عنوان اولین تازه کار استیلرز تبدیل شد که در یک بازی ضرب و شتم سریع دریافت می کند – شاهکاری که آخرین بار توسط Hall of Famer فرانکو هریس حاصل شد.

او در ثبت رکوردها غریبه نبود ، او در یک بازی 84 حیاطی در جریان پیروزی هفته 2 پیتسبورگ مقابل دنور برونکوس گلزنی کرد. اولین کار حرفه ای او و طولانی ترین برخورد با اختلاف در تاریخ NFL توسط یک بازیکن متولد کانادا.

در ابتدا یک بازیکن بسکتبال AAU ستاره ای بود ، کلایپول تمرکز خود را به فوتبال در نیمه راه دوران تحصیل در دوره متوسطه Abbotsford تغییر داد و در آنجا به پیروزی در دبیرستان AA 2015 کمک کرد.

“او دلیل من است”

در خارج از زمین ، سفر Claypool به NFL بدون سختی شخصی انجام نشده است. در سال 2011 ، خواهر بزرگتر او ، اشلی ، جان خود را گرفت.

او جزئیات تجربه خود را در سال 2017 ، گفت: از دست دادن خواهرش یکی از بزرگترین نیروهای محرک او در تحقق جاه طلبی های خود در زمین است.

وی گفت: “من در واقع هر روز به آن فكر می كنم – مخصوصاً وقتی كه صحبت از فوتبال بازی می شود … شما باید دلیلی برای انجام کاری پیدا كنید.” “او دلیل من است.”

در نتیجه محدودیت های سفر مربوط به همه گیری بین کانادا و ایالات متحده ، آخرین بار کلیپول خانواده اش را کمی بعد از پیش نویس آوریل دید.

وی قبل از بازی هفته 5 پیتسبورگ مقابل فیلادلفیا گفت: “قطعاً سخت است زیرا من می دانم که آنها امسال نمی توانند به هیچ بازی دیگری بروند … اما من به آن عادت کرده ام.” “من فقط در تماس هستم و می دانم که آنها در خانه از من حمایت می کنند.”