Damar Hamlin از Bills در Super Bowl LVII ظاهر می شود

Category: خبرهای جهان

دامار هملین به سوپر بول راه یافت.

ایمنی بوفالو بیلز سومین حضور خود را در فینیکس، آریز، در طول هفته سوپربول انجام داد، این بار در ورزشگاه State Farm قبل از بازی یکشنبه بین کانزاس سیتی چیفز و فیلادلفیا ایگلز.

کمی بیش از یک ماه از ایست قلبی هملین می گذرد و نیاز به احیا در زمین در سینسیناتی داشت. ظاهر یکشنبه نقطه عطفی دیگر در بهبود قابل توجه او بود.

هاملین در مصاحبه ای با مایکل استراهان از فاکس گفت: “من اجازه می دهم که در دستان خدا باشد.” فقط ممنونم که به من فرصت دوباره داد.»

در طول مراسم پرشکوه قبل از بازی، NFL از کادر آموزشی و پزشکی بیلز و سینسیناتی بنگالز، همراه با کارکنان مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی تقدیر کرد. یک دقیقه بعد، هاملین به آنها ملحق شد و دستانش را در کنار هم قرار داد تا یک قلب شکل بگیرد. او همچنین از چند نفر از اولین پاسخ دهندگان آغوش گرفت.

او پنجشنبه شب نیز در «NFL Honors» روی صحنه حاضر شد.

هاملین روز پنجشنبه گفت: «در تمام زندگی ام احساس می کردم که خدا از من برای امید دادن به دیگران استفاده می کند و اکنون با مجموعه ای از شرایط جدید، می توانم بگویم که او همان کاری را انجام می دهد که همیشه انجام می داد. “من سفری طولانی در پیش دارم، سفری پر از ناشناخته ها و سفری پر از نقاط عطف، اما وقتی هدف خود را بدانید، مواجه شدن با ترس هایتان بسیار آسان تر است.”

هاملین در 2 ژانویه پس از برخورد با گیرنده عریض بنگالز، تی هیگینز، در زمین سقوط کرد. منظره یک ورزشکار نخبه در حال مرگ در زمین مسابقه باعث شوکه شدن NFL و جهان شد.