Metcalf و Wilson با عبور از Sea Eagles به عقب Eagles رسید تا NFC West را از آن خود کند

Category: خبرهای جهان

DK Metcalf انگیزه اضافی پیدا کرد که حتی نیازی به آن نداشت.

Metcalf 10 پاس برای 177 یارد گرفت ، راسل ویلسون 230 یارد و یک تاچ داون انداخت و سیاتل سیهاوکس دوشنبه شب عقاب ها را با نتیجه 23 بر 17 شکست داد.

قبل از بازی ، متکالف گفت هماهنگ کننده دفاعی عقاب ها جیم شوارتز ، که مربی کالوین جانسون در دیترویت بود ، او را با ستاره سابق شیرها مقایسه کرد.

“من کمی احترام می گذارم ، اما شما می دانید که هنوز کارهایی برای انجام دادن دارم. یکی از مربیان دفاعی پیش من آمد و این باعث شد من دیوانه شوم که مثل او بود ،” می دانید ، من با مگاترون در دیترویت بودم اما شما هنوز آنجا نیستید ، “” متکالف گفت. “در ذهن من ، من سعی نمی کنم Megatron باشم. سعی می کنم من باشم. بنابراین کل بازی روی شانه ام کمی تراشه داشتم.”

Seahawks (8-3) یک بازی جلوتر از Rams در NFC West حرکت کرد. عقاب ها (3-7-1) یک نیمه بازی عقب افتادند از غول ها و واشنگتن در ناملایمات NFC East.

کارسون ونتز بسیاری از بازی های زودهنگام را برای پشتیبان گیری از Jalen Hurts واگذار نکرد اما بازی خشن دیگری داشت. او 25 از 45 برای 215 یارد ، دو TD و یک رهگیری بود.

دفاع سیاتل به بازی اجازه می داد بیشترین یارد در NFL و بیشتر حیاط ها را پشت سر بگذارد اما خطای ناعادلانه فیلادلفیا را تا 250 یارد نگه داشت.

هنگامی که عقاب ها در دور دوم با انتخاب 57 امین بار در سال 2019 جی جی آرسگا-وایت ساید را گرفتند ، متکلف در هیئت مدیره بود. Arcega-Whiteside دارای 12 شغل حرفه ای است و قبل از قرار گرفتن در لیست COVID-19 ، یک فرد سالم و غیر فعال بود. متکالف ، که انتخاب نهایی دور دوم بود ، بهترین بازی سال تازه کار خود را در پیروزی پلی آف سیاتل در فیلادلفیا در فصل گذشته انجام داد و دوباره نشان داد که چرا او یکی از بهترین دریافت کنندگان NFL است

ضرب 52 متری متکالف در سومین و 13 ثانیه پاس TD یک حیاط ویلسون به دیوید مور را راه اندازی کرد که به برتری 7-0 Seahawks منجر شود.

متکالف گفت: “این به نوعی مانند آمدن به خانه است ، مکانی که فرصتی برای ترسیم من داشت اما آنها این کار را نکردند ، بنابراین من مجبور شدم که آنها را پرداخت کنم.”

کرنرب داریوش اسلی که در پوشش متکالف دنبال می کرد ، آن را بدترین بازی دوران حرفه ای خود خواند.

اسلی گفت: “من هر 50-50 توپ را از دست می دادم. تیم را ناامید کردم. باید بهتر بازی کنم.”

کریس کارسون با قلدری در دفاع از فیلادلفیا برای یک مسابقه 16 قدم ، نتیجه 14-0 را رقم زد.

کارسون گفت: “شما من را می شناسید ، من آن منطقه را دیدم بنابراین بازی من فیزیکی است بنابراین می خواستم آن را وارد کنم.”

عقاب ها اولین سقوط را کسب نکردند تا اینکه ونتز در 20 یارد دوید و در نیمه اول کمتر از 5 دقیقه مانده بود. Wentz در 13 و 3 در 5 و 3 متنی تلاش کرد تا درایو را ادامه دهد و یک پاس 3 متری TD را به دالاس گودرت پرتاب کرد تا در نیمه اول آن را به 14-6 برساند. جیک الیوت یک موقعیت اضافی را از سمت چپ ترک کرد.

گل زمینی 42 یاردی الیوت در سه ماهه سوم به 14 بر 9 کاهش یافت. جیسون مایرز با ضربه یکی از 44 ، آن را به امتیاز 17-9 افزایش داد.

پس از تماس تلفنی با سدریک اوگبوهی ، یک TD 17 حیاط توسط کارلوس هاید را نفی کرد ، مایرز از 33 متری به هم متصل شد. او یکی دیگر را از 39 زد.

ریچارد راجرز در دقیقه آخر توپ وحشیانه ای را از دست داد که توسط ونتز برای یک TD حیاط 33 متری انجام شد.

مربی عقاب ها ، داگ پدرسون یک گل میدانی را با اختلاف 11 کاهش داد و در چهارم و چهارم از Seahawks 15 به این گل رفت. پاس Wentz مستقیماً به Quandre Diggs از سیاتل رفت ، زیرا گودرت مسیر دیگری را تغییر داد.

عقاب ها در سریال افتتاحیه سیاتل بسیار متوقف شدند. بعد از اینکه یک جریمه رفتار غیر ورزشی باعث شد Seahawks به 3 برسد ، درک بارنت مور را بابت 5 قدم از دست دادن در چهارم از 2 برابر پر کرد.

بارنت ویلسون را در چهارم و 2 از 37 فیلادلفیا در دومین رانندگی سیاتل اخراج کرد.

ویلسون ، سیهاوکس به سلطه خود بر عقاب ها ادامه می دهند

ویلسون برابر عقاب ها 6-0 است و سیه هاکس در این سری هفت پیروزی پیروز شده است.

هرتس دو نمایشنامه را سریع انجام داد. او یک پاس 6 متری را به آلشون جفری تکمیل کرد و دیگری را تحویل داد. ونز در بازی در حال اجرا و در حاشیه پاس برای بازی کاملاً شكاف خورده بود.

ایگلز در سه ماهه اول منهای 4 یارد داشت ، که با بدترین سه ماهه اول 30 فصل گذشته مطابقت داشت (همچنین منهای 4 در مقابل مینه سوتا در 7 اکتبر 2018). آخرین تیمی که در سه ماهه اول حیاط منفی داشت شیکاگو با منفی -1 مقابل فیلادلفیا در 3 نوامبر 2019 بود.

عقاب ها در پنج درایو اول خود سه و خارج شدند.

هر دو تیم تکل درست خود را از دست داده بودند.

براندون شل از سیاتل به دلیل آسیب دیدگی مچ پا بی تحرک بود. اوگبوهی جای خود را گرفت.

لین جانسون بازیکن فیلادلفیا به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا برای ادامه فصل از زمین بازی خارج شد. مت پرایور به جای او شروع کرد.