NFL برای قابلیت استخدام تنوع ، برنامه تحرک 7 نقطه ای را تدوین می کند

Category: خبرهای جهان

هنگامی که قانون رونی توسط NFL در سال 2003 تصویب شد ، تروی وینسنت در دوازدهمین دوره از 15 فصل حضور داشت و به عنوان یک دفاع برجسته دفاع می کرد. او قرار بود به زودی رئیس انجمن بازیکنان NFL شود ، موقعیتی تأثیرگذار که چهار سال در آن حضور داشت.

وی در سال 2010 به عنوان نایب رئیس تعامل بازیکنان به دفتر لیگ پیوست و تا سال 2014 وینسنت بر فعالیت های فوتبال NFL نظارت داشت. وینسنت ، که سیاه پوست است ، پیشرفت زیادی در این ورزش داشته است.

با این حال او می داند که قانون رونی ، که برای پیشبرد فرصت ها برای اقلیت ها در مناطقی مانند مربیگری و سمت های دفتر جلو طراحی شده است ، تأثیر مطلوبی نداشته است. در اوایل این ماه ، NFL یک طرح تحرک هفت امتیازی را اجرا کرد که پیش بینی می کند چنین شانس هایی را افزایش دهد و به تنوع بیشتری در سراسر لیگ منجر شود که در آن حدود 70 درصد بازیکنان اقلیت هستند.

وینسنت به آسوشیتدپرس گفت: “ما باید همه کارهایی را که انجام می دادیم و انجام می دهیم بررسی کنیم و بدیهی است که همه چیز کارساز نبوده است ، بنابراین این یک اصلاح کامل بود.” “قطعنامه تصویب شده فقط مکمل کاری است که ما در گسترش قانون رونی طی سالها انجام داده ایم و سیاست رسانه و سیاست ضد دستکاری.

“این مکمل سایر نکات آموزش لیگ و باشگاه ها و داشتن برنامه های متنوع و متناسب با ارزش است. این مکمل شناسایی استعداد ، رشد استعدادها و شبکه سازی استعدادها است. جمع آوری داده های جهانی و گزارش و اندازه گیری معیارها.

“حال بیایید ببینیم که در پایان چگونه اندازه گیری می کنیم.”

البته بازی آخر فاصله زیادی دارد. اما حتی در صورت وجود تنها دو مدیر کل رنگی در لیگ ، حتی مراحل افزایشی نیز قابل توجه است. از 30 مربی تمام وقت ، فقط چهار مربی اقلیت هستند. هر دو مربی موقت در هیوستون (رومئو کرنل) و آتلانتا (رحیم موریس) سیاه هستند.

“قدم برداشتن” برای فراگیرتر شدن

قطعنامه اخیر خواستار انتخاب پیش نویس به عنوان پاداش به سازمان های توسعه مربیان اقلیت ها و مدیران دفاتر پیشخوان است که به عنوان سرمربی ، مدیر کل یا روسای تیم برای سایر باشگاه ها تبدیل می شوند.

برنامه تحرک هفت نقطه ای مستقیماً بر موارد زیر تمرکز دارد:

  • توضیح مسئولیت 32 باشگاه
  • جریان اطلاعات و اینکه چه کسی به آن دسترسی دارد
  • برنامه های توسعه مانند بورس تحصیلی (بورس تحصیلی Bill Walsh Diversity Coaching and the Nunn-Wooten Scouting Fellowship دارای تأثیر زیادی در استخدام ها بوده اند)
  • مسئوليت
  • دسترسی بیشتر مربیان به رسانه ها برای افزایش مشخصات آنها
  • ایجاد مسیر پیشرفت

“سالن فوتبال Pro از مشاهیر Ozzie Newsome ، که قهرمانان Super Bowl را در بالتیمور به عنوان مدیرعامل کمیاب سیاهپوستان در لیگ ساخت ، گفت:” NFL به اقدامات خود برای تبدیل شدن به یک لیگ فراگیر و متنوع ادامه می دهد. “

نیوزوم در کمیته تنوع محل کار NFL فعالیت می کند.

وی گفت: “امیدوارم فرصت های جدید و تحرک رو به بالا برای مربیان و پرسنل در سراسر لیگ ایجاد شود. هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد ، اما این قطعنامه گام دیگری در مسیر درست است.”

‘ما کاری داریم که باید انجام دهیم’

وینسنت ده ها نفری را یادداشت می کند که طی 17 سالی که قانون رونی تصویب شده است ، به تنوع طلبی پرداخته اند. از پاول تگالیابو ، کمیساریای NFL در آن زمان ، و مالک استیلرز ، دان رونی ، که برای آنها این قانون نامگذاری شده است ، گرفته تا سایر دارندگان تیم مانند آرتور بلانک آتلانتا ، جفری لوری فیلادلفیا ، پت بولن دنور ، استن کرونکه رامز و چنین تالاری از اعضای مشهور به عنوان پل براون ، ولینگتون مارا ، آل دیویس و لامار هانت که در طول دوران تصدی خود برای تنوع طلبی باز بودند.

او افراد پشت صحنه را ستایش می کند:

  • مشاور لیگ جف پاش
  • وکیل سیروس مهری ، یکی از توسعه دهندگان Rooney Rule
  • رود گریوز ، مدیر اجرایی Fritz Pollard Alliance
  • مدیران تیم گذشته و حال مانند نیوزومه ، بیل پولیان ، ریچ مک کی ، کیتی بلکبرن و امی تراسک
  • مربیان سیاهپوست ، تایرون ویلیگهام ، دیوید شاو و دنی گرین را که وینسنت آنها را همراه با والش صدا می زند ، “ستون” در مبارزه برای موقعیت است.

و البته بازیکنانی مانند جیم براون ، تریس آرمسترانگ ، دیکی دانیلز ، داگ ویلیامز ، جیمز “شاک” هریس ، رابرت پورچر ، مارشال فاولک ، تونی ریچاردسون ، رایان مک نیل و دریک بروکس.

وینسنت گفت: “می بینید که تلاش ها مدتها بوده است و افراد زیادی درگیر آن شده اند.” “هنگامی که شما به مکان شروع خود و برخی از اعداد و مکانهای امروز نگاه می کنید – ما کارهایی داریم که باید انجام دهیم.”

او امیدوار است که روند استخدام ، به ویژه در پایان فصل ، کندتر شود ، چیزی که تالار مشاهیر تونی دانگی و بسیاری دیگر به عنوان یک اشکال عمده در استخدام تنوع مطرح کرده اند.

وینسنت گفت: “من معتقدم که این یک نکته دقیق است.” “با گسترش قانون رونی ، شما این سیاست را به سیاست ضد دستکاری که اکنون مجبور است باشگاه ها به ما ساختار سازمانی و نقش و مسئولیت های شغل بدهند ، متصل می کنید. شما این را به توسعه الزامات تعداد [minority] متقاضیانی که باید مصاحبه شوند – سرمربی دو نفر است و ما معتقدیم که باشگاه ها از این حد فراتر می روند.

“کار هماهنگ کننده اکنون روی میز است و در گذشته برای یک نفر رنگین پوست یا اقلیت نبوده است. ما به معنای واقعی کلمه از نظر ارگانیک سرعت را کاهش می دهیم ؛ نیازهای بیشتری وجود دارد که باید برآورده شود ، بنابراین سرعت کار روند.

“سرانجام امید این است که ما مجبور نباشیم این موارد را سر جای خود قرار دهیم. اینکه ما به عنوان یک مردم و یک سازمان و یک لیگ بتوانیم فراتر از قانونگذاری و تغییرات سیاست حرکت کنیم و فقط به دلایل درست در انجام کار درست ایستاده باشیم. ممکن است در طول زندگی من اتفاق نمی افتد ، اما این هدف نهایی است. تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، لازم است آنچه انجام شده است در محل خود داشته باشید. “