NFLer کانادایی Duvernay-Tardif در میان 5 ورزشکار فعال برای برنده شدن جایزه SI

Category: خبرهای جهان

شلوغ 2020 لوران دوورن-تاردیف شامل یک پیروزی در Super Bowl ، کار در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 و بازگشت به مدرسه است.

او اکنون می تواند تقدیرنامه دیگری به رزومه خود اضافه کند.

خط حمله تهاجمی 29 ساله کانادایی برای کانزاس سیتی سرز یکی از 5 ورزشکاری بود که روز یکشنبه توسط Sports Illustrated به عنوان “ورزشکار سال: ورزشکار فعال” شناخته شد.

Duvernay-Tardif در کنار هم تیمی و مدافع خط حمله کانزاس سیتی ، پاتریک ماهومس ، لبران جیمز ستاره لس آنجلس لیکرز ، برانا استوارت از طوفان سیاتل WNBA و نائومی اوزاکا قهرمان تنیس آزاد زنان در ایالات متحده تکان داد.

یکی از اهالی مونت-سنت-هیلار ، ایالت كوی ، Duvernay-Tardif پس از داوطلب شدن در یك مرکز مراقبت طولانی مدت در استان زادگاه خود در اوج اولین موج همه گیری ، انتخاب كرد كه در مسابقات NFL در سال 2020 حضور یابد.

گارد سمت راست فرماندهان مدرک پزشکی را از دانشگاه مک گیل دریافت کرده و در تلاش بوده است تا نیازهای خود را برای تبدیل شدن به پزشک در خارج از فصل تحقق بخشد.

انصراف از فصل 2020

Duvernay-Tardif روز یکشنبه در توییتی نوشت: “ما به عنوان ورزشکار ، قدرت تأثیر مثبت در جامعه خود را داریم.” “شناخته شدن برای درگیری من در خارج از زمین توسط یکی از بزرگترین جوایز ورزشی برای من معنی دارد.”

Duvernay-Tardif ، که اولین بازیکن NFL بود و به دلیل ویروس جدید کرونا ، از مبارزات انتخاباتی 2020 انصراف داد ، در ماه سپتامبر اعلام کرد که فصل پاییز را با تحصیل در زمینه تغذیه ، آمار و آمار و اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه چان دانشگاه هاروارد در کمبریج ، ماساچ .

در حالیکه او همچنین قصد داشت به خانه مراقبت طولانی مدت که اوایل سال جاری در آنجا کار می کرد ، بازگشت.

Duvernay-Tardif ، برنده سوپر کاسه در ماه فوریه ، روز یکشنبه در توئیت بعدی نوشت: “من این جایزه را به همه کارکنان مراقبت های بهداشتی تقدیم می کنم که برای حفاظت و مراقبت از دیگران بسیار فداکاری کرده اند.” “متشکرم. کار تمام نشده است.”

جدا از دستاوردهای خود در زمین یا دادگاه ، جیمز به دلیل کمک به ایجاد رکورد مشارکت در انتخابات در ایالات متحده ، استوارت به دلیل حمایت بی دریغ از جنبش زندگی سیاه زندگی ، ماهومز برای کار در جامعه و فشار دادن NFL مسئله حق بازیکن برای اعتراض ، و اوزاکا به دلیل اینکه صدایی قوی در مبارزه با بی عدالتی اجتماعی است.