Pigrome تحت تاثیر قرار می گیرد زیرا Blue Bombers 25-23 Elks را در جدال پیش فصل CFL اج می کند.

Category: خبرهای جهان

اولین طعم Tyrrell Pigrome از اکشن CFL بسیار شیرین بود.

کوارتربک تازه کار دو دوش تاچ داون را ثبت کرد، از جمله یک سرعت 46 یاردی که در اواخر بازی برنده شد و به منطقه پایانی رسید، زیرا وینیپگ بلو بمبرز از یک پیشنهاد بازگشت جان سالم به در برد تا بازی پیش فصل CFL را با پیروزی 25-23 مقابل تیمش باز کند. ادمونتون الکس بعد از ظهر شنبه.

پیگروم، اهل بیرمنگام، آلا.، که به تاوسون رفت، در اولین بازی خود در تلاش برای به دست آوردن نقش کوارتربک سیم سوم در نبردی با جاش جونز، مورد خوبی برای خود ایجاد کرد.

مایک اوشی، سرمربی بمب افکن ها گفت: او واقعا می تواند حرکت کند، او بسیار ورزشکار است. زمانی که تصمیم می گیرد از زمین بلند شود، تحملش سخت خواهد بود.»

Pigrome خوشحال بود که زودتر تأثیر بگذارد.

او گفت: «خوشحالم که اینجا هستم، از این فرصت خوشبختم. “برای اینکه این اتفاقات برای من در اولین بازی من اتفاق بیفتد، این یک موهبت است. با این حال، این تازه شروع است. من هنوز باید تیم را بسازم و هنوز باید به کار، فشار آوردن و تلاش برای بهتر شدن خودم ادامه دهم.”

دو بازیکن فوتبال با بازیکنی از تیم مقابل تکل می زنند.
دمریو هیوستون (35) از وینیپگ بلو بمبرز و شان کوین (87) با موریس فرنچ (88) از ادمونتون الکس در نیمه اول مسابقه پیش فصل CFL در ادمونتون، آلتا، در روز شنبه 27 می 2023 تکل می زنند. (جیسون فرانسون/ مطبوعات کانادا)

ادمونتون در اقدام نمایشگاهی به 0-2 سقوط کرد.

تری فورد مدافع الکس که یکی از گل های ادمونتون را به ثمر رساند، گفت: “ما کمی طول کشید تا به راه بیفتیم، اما وقتی شروع کردیم، همه با هم حرکت می کردند، ما با هم حرکت می کردیم و من فکر می کردم که حمله توپ را به خوبی حرکت می دهد.” تاچ داون ها

الکس ها در ابتدای بازی خود به گل رسیدند و دین فیتفول یک گل میدانی 35 یاردی دریافت کردند.

وینیپگ به سرعت پاسخ داد، زیرا کوارتربک کهنه کار زک کولاروس، کنی لالر را در یک پاس 67 یاردی پیدا کرد.

ادمونتون در تلاش از دست رفته Faithfull در فاصله 44 یاردی، یک گل برگشت داد.

بمب افکن های آبی کوارتر دوم را با یک یاردی تاچ داون از پیگروم آغاز کردند.

یک بازیکن فوتبال با لباس سبز، زرد و سفید به بازیکن تیم حریف با لباس آبی و طلایی تکل می زند.
مت کول (6) از وینیپگ بلو بومبرز توسط مایکل برودریک (44) از ادمونتون الکس در نیمه دوم پیش فصل CFL در ادمونتون، آلتا، در روز شنبه 27 می 2023 تکل می‌شود. (جیسون فرانسون / مطبوعات کانادا)

فیتفول یک درایو طولانی را که توسط فورد پشتیبان طراحی شده بود با یک گل میدانی 31 یارد تکمیل کرد، قبل از اینکه ضربه زننده وینیپگ با میخ 34 یارد، بمب افکن ها را 17-7 در میانه راه قرار داد.

فورد همچنان در پشت مرکز ادمونتون خوب به نظر می‌رسید، زیرا کوارتر سوم را با یک درایو قوی دیگر آغاز کرد، که با یک سرعت هفت یاردی و شیرجه زدن بزرگ به منطقه پایانی پایان یافت تا الکس‌ها را به سه امتیاز برساند.

سپس ادمونتون حتی در شروع فریم نهایی روی یک دروازه فیتفول 19 یارد مساوی کرد.

پیگروم چند فوت ناوگان خود را در چهار دقیقه در چهارمین بازی به نمایش گذاشت و تیمش را با یک دوی تاچ داون 46 یاردی در جلو قرار داد.

بمب‌افکن‌ها یک امتیاز جایزه در یک تک آهنگ دریافت کردند.

ادمونتون با سرعت 1:54 برگشت تا به عنوان کوارتربک سیم سوم، کای لاکسلی، سی جی سیمز را در یک بازی پاس 44 یاردی پیدا کند و یک بازی دیگر را برای تاچ داون به رافائل لئونارد ترتیب دهد. با این حال، تلاش تبدیل دو امتیازی برای مساوی کردن مسابقه ناقص بود.

تلاش 52 یاردی توسط فیتفول با گذشت زمان برای پیروزی مسدود شد.

کریس جونز، سرمربی تیم الکس، گفت: “ما باید راه هایی پیدا کنیم تا در اوایل بازی به پای خود شلیک نکنیم و احتمالاً در شرایط بسیار متفاوتی خواهیم بود.” اما ما خراش و پنجه را انجام دادیم و به خودمان فرصت بردیم تا دیر بازی را ببریم و متاسفانه کمی کوتاه آمدیم.