Ravens-Steelers به ​​دلیل شیوع COVID-19 دوباره به تعویق افتاد و به روز چهارشنبه منتقل شد

Category: خبرهای جهان

مبارزه بالتیمور ریونز برای مهار شیوع ویروس کرونا باعث شد که بازی دوباره خود را که سه شنبه شب برگزار شد برابر پیتسبورگ استیلرز شکست ناپذیر به روز چهارشنبه منتقل کند.

این سومین اصلاح در یک مسابقه است که در ابتدا قرار است شب شکرگذاری آمریکا انجام شود.

NFL جدیدترین تعویض را روز دوشنبه اعلام کرد ، پس از آنکه ریونز شروع کنندگان متیو جودون ، ویلی اسنیاد و مارک اندروز را در لیست ذخیره / COVID-19 قرار داد.

اگرچه بالتیمور همچنین چهار بازیکن داشت که از آن لیست بازگشتند ، اما وقتی این بازی در نهایت انجام شود ، تیم همچنان کوتاه مدت خواهد بود.

با اضافه شدن جودون ، یک خط دفاع برجسته و اندروز ، دریافت کننده اصلی تیم ، تعداد بازیکنان Pro Bowl 2019 که بالتیمور در هفته گذشته در لیست COVID-19 قرار داده است ، به 7 نفر می رسد.

کورنبک ترل باندز ، که در ذخیره مصدوم است ، نیز روز دوشنبه به لیست گسترده اضافه شد.

با این حال کمی خبر خوب وجود داشت: بالستیمور خط حمله Jayson Ferguson ، خط حمله تهاجمی DJ Fluker و تدافعی Broderick Washington را از لیست COVID-19 فعال کرد. ایمان مارشال مدافع دفاعی نیز فعال شد ، اگرچه او از زمان پاره کردن ACL راست خود در ماه آگوست در IR حضور داشت.

این مسابقه که دو رقیب دیرینه در آن قرار داشتند ، برای شب شکرگذاری برنامه ریزی شده بود قبل از این که یک مورد ویروس کرونا در میان Ravens مجبور شود بازی را به روز یکشنبه موکول کند. در حالی که بالتیمور به آزمایشات مثبت ادامه می داد ، بازی به سه شنبه شب منتقل شد.

حالا شاید آنها سرانجام روز چهارشنبه در پیتسبورگ دیدار کنند. یا نه.

کلاغ بازی سازان برتر را از دست داده است

ریونز (6-4) بدون چند نفر از بازیکنان برتر خود ، از جمله خط حمله لامار جکسون ، مدافعان پشت سر مارک اینگرام و جی کی دابینز ، و مدافعان خط دفاع کاله کمپبل و براندون ویلیامز به مصاف فولادی ها خواهد رفت.

از دست دادن اندروز و اسنیاد بازهم رابرت گریفین سوم ، مهاجم پشتیبان مانع خواهد شد ، که پس از قرار گرفتن پاتریک مکاری و مت اسکورا در لیست COVID-19 در روز چهارشنبه ، از مرکز رشته سوم ضربه محکم خواهد گرفت.

Andrews یک دیابت نوع 1 است ، که COVID-19 را به طور بالقوه خطرناک تر می کند. از دست دادن او باید از این نظر تأثیرگذار باشد که وی بالتیمور را در پذیرش ها (38) ، حیاط های دریافتی (454) و گرفتن های تاچ داون (6) هدایت می کند.

اندروز ، جودون ، جکسون ، اینگرام ، کمپبل ، پاتریک ریکارد مدافع کناری و مورگان کاکس نامزد بلند مدت همه فصل گذشته به عنوان Pro Bowl انتخاب شدند. جکسون البته MVP NFL در سال 2019 بود.

جودون دارای برچسب امتیاز بالتیمور است. او با چهار کیسه به عنوان قهرمانی تیم مساوی است و 34 تکل دارد.

Snead در چهار بازی گذشته 17 جک برای 230 یاردی و دو لمس دارد.

آخرین بازی NFL در روز چهارشنبه افتتاحیه فصل 2012 بین غول ها و گاوچران ها بود که به دلیل درگیری با کنوانسیون ملی دموکرات ، که قرار بود رئیس جمهور باراک اوباما پنجشنبه شب سخنرانی کند ، از پنجشنبه شب منتقل شد.

کم دفاعی استیلرز ، دفاعی ، گفت: “نه در این حد ، اما ما باید برای هر شرایطی آماده باشیم. من فکر می کنم (مربی مایک تاملین) این طرح را ارائه داده است. ما باید آن را دنبال کنیم و برای ما است که با آن عقب نشینی کنیم.”

فولاد با تکل زاک بنر که در افتتاحیه فصل مصدوم شد افزود: “من تا زمانی که این بازی را انجام می دهم سالم خواهم بود.”

همچنین طبق گفته شخصی که اطلاع مستقیم از سوئیچ دارد ، بازی هفته 13 برنامه ریزی شده بین استیلرز و واشنگتن در میدان هاینز ، از هفتم دسامبر به هفتم دسامبر منتقل شده است. فرد خواست نامش فاش نشود زیرا هنوز تغییر برنامه اعلام نشده بود.

قرار است بالتیمور 7 دسامبر نیز میزبان دالاس باشد.