Stampeders پیش فصل CFL را با پیروزی بر الکس پس از تأخیرهای متعدد آب و هوا آغاز می کند

Category: خبرهای جهان

دود، باران، رعد و برق و رعد و برق در افتتاحیه پیش فصل CFL در استادیوم مک ماهون در کلگری در روز دوشنبه، ویران کرد.

پس از دو تاخیر جداگانه – یکی به دلیل کیفیت هوای ضعیف ناشی از آتش‌سوزی‌های منطقه و دیگری به دلیل طوفان رعد و برق – در نهایت کلگری استمپدرز با پیروزی 29-24 مقابل ادمونتون الکس ظاهر شد.

دیو دیکنسون، مربی کلگری، گفت: «این فقط یک روز عجیب بود. “با مقداری دود شروع شد و آیا ما این و آن را به تعویق می اندازیم؟ و سپس طوفان می آید. ما خوش شانس بودیم. ما در آنجا بودیم. [the dressing room] در نیمه گاهی اوقات فکر می‌کنم برای این بچه‌ها خوب است – چیزی متفاوت، چیزی که نمی‌توانید کنترل کنید و چگونه واکنش نشان خواهید داد.

“فکر می‌کردم کمی بازی شلخته‌ای بود. در نهایت، چیزهای زیادی می‌توانیم مربیگری کنیم و در آنها پیشرفت کنیم و من هنوز هم برد را دوست دارم. در نهایت، هنوز هم خوب پیش رفت.”

لوگان بونر که برای شغلی به عنوان کوارتربک رشته دوم یا سوم کلگری پشت سر جیک مایر شروع می‌شود، یک پاس 31 یاردی به لوتر هاکوناوانهو پرتاب کرد تا کوارتر چهارم را شروع کند.

بونر که اعتراف کرد که در طول استراحت طولانی نیمه به دلیل برخورد رعد و برق در منطقه کلگری چرت کوتاهی زده است، گفت: «من فقط آنچه را که به من دادند می گرفتم و فقط کارم را انجام می دادم.

ایمنی به نوعی برگشت و بیرون را دید و گوشه به نوعی روی آن نشسته بود و لوتر در حال دویدن بود.

“جوان ها می آیند”

سپس Bonner یک درایو 70 یاردی را طراحی کرد که زمانی که Ryth-Jean Giraud از خط دروازه برای یک TD هشت یاردی دوید، پایان یافت.

دیکنسون از Bonner گفت: “او خوب به نظر می رسید.” “او حدود چهار ساعت عقب نشست و بالاخره فرصتش را پیدا کرد. فکر کردم [quarterback] کریس [Reynolds] خوب هم کرد من از گروه ابتدایی خود کمی ناامیدتر شدم. اصلا فکر نمی کردم کار خاصی انجام دهیم. در واقع، من فکر می کردم که آنها اساساً آن را زودتر به ما رساندند.

دامپزشکان، بچه‌های جوان می‌آیند، بنابراین شما باید رقابت کنید و باید به آنجا بروید و نشان دهید.»

کلارک بارنز و هاکوناوانهو برای استمپ پاس های تاچ داون گرفتند، در حالی که رنه پاردس و کمبل فیر هر کدام یک گل زمینی زدند.

موریس فرنچ و گاوین کاب برای الکس تاچ داون دریافت کردند، در حالی که دین فیتفول سه گل میدانی و یک تک گل به ثمر رساند.

فرنچ، که تمام گیرندگان را با 10 شکار برای 119 یارد رهبری می کرد، گفت: “شما همیشه می خواهید برنده شوید.” “با قبول این باخت، کمی مرا آزار می‌دهد. ما بدون دامپزشک در آنجا بودیم، بنابراین رشد زیادی داریم که می‌توانیم مرتکب شویم و اشتباهات زیادی داریم که می‌توانیم آنها را بهبود بخشیم و اصلاح کنیم.

“ما می دانستیم که آنها قرار است بسیاری از دامپزشکان خود را شروع کنند، بنابراین قطعاً با آنها رقابت کردیم تا تعداد زیادی از افراد تازه وارد CFL، از جمله من، داشته باشیم.”

طبق بیانیه لیگ، شروع بازی به دلیل شرایط دود آلود ناشی از آتش‌سوزی جنگل‌های آلبرتا با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد و زمان بیشتری برای نظارت بر کیفیت هوا و اطمینان از اینکه هر دو تیم زمان کافی برای گرم کردن داشتند، نیاز بود.

در این بیانیه آمده است: “تصمیم به تاخیر انداختن بازی با توجه به پروتکل آب و هوا توسط لیگ، هر دو تیم رقیب و CFLPA اتخاذ شد.”

بازی به آرامی شروع می شود

این بازی کمی بعد از ساعت 14:30 به وقت محلی و پس از مشخص شدن شاخص کیفیت هوا در سطح قابل قبولی برای ورزشکاران آغاز شد.

پس از 15 دقیقه افتتاحیه بدون گل، الکس ها در 4:43 کوارتر دوم با گل 37 قدمی فیتفول، 3-0 پیش افتادند.

تمبرها در ساعت 9:37 زمانی که پاردس یک گل زمینی 39 یاردی را به ثمر رساند پاسخ داد.

جارت دوج، کوارتر بک ادمونتون، سپس یک درایو 70 یاردی چهار بازی را با پرتاب ضربه 45 یاردی TD به فرنچ پایان داد تا میهمان 10-3 شود.

اگرچه استمپ‌ها پس از متوقف شدن درایو بعدی‌شان مجبور به زدن پونت شدند، براندن دوزیه وقتی توپ را از سی‌جی سیمز بازگرداند و آن را در خط 26 یاردی ادمونتون بازیابی کرد، یک بازی فوق‌العاده برای تیم‌های ویژه انجام داد.

در بازی بعدی، تامی استیونز یک پاس 26 یاردی را برای کلارک بارنز در منطقه پایانی پرتاب کرد تا نتیجه 10-10 مساوی شود.

سپس فیتفول یک گل زمینی 34 یاردی را از دست داد زیرا زمان نیمه اول به پایان رسید. اگرچه ضربه او از سمت راست به بیرون رفت، اما توپ از ناحیه انتهایی عبور کرد تا الکس 11-10 پیش بیفتد.

90 دقیقه تاخیر در نیمه

مدت کوتاهی پس از بازگشت بازیکنان به رختکن خود، بازی یک بار دیگر به دلیل طوفان مهیب که با بارش شدید باران و اصابت رعد و برق در محوطه اطراف استادیوم مک ماهون به تعویق افتاد.

به هواداران توصیه شد تا زمانی که بازگشت به سکوها امن تلقی شود، در محوطه سرپناه بجویند، اما تعدادی از جمعیت اعلام شده 17942 نفری مستقیماً به سمت وسایل نقلیه خود رفتند و پارکینگ ورزشگاه را ترک کردند.

پس از حدود 90 دقیقه تاخیر، نیمه دوم از ساعت 5:15 به وقت محلی زیر آسمان ابری آغاز شد.

فیتفول در ساعت 7:38 کوارتر سوم، یک گل میدانی 23 یاردی به ثمر رساند تا الکس ها را 14-11 جلو بیاندازد، قبل از اینکه استمپ بار دیگر در ساعت 11:30 زمانی که فیر از فاصله 42 یاردی به گل میدان متصل شد، به یک امتیاز رسید.

Stamps کوارتر چهارم را با موقعیت میدانی عالی آغاز کرد و Bonner – چهارمین کوارتربک کلگری در بازی – با پرتاب سریع TD به هاکوناوانهو با حروف بزرگ استفاده کرد. پس از اینکه ددریک میلز در یک تبدیل دو امتیازی دوید، استمپ با نتیجه 21-14 پیش افتاد.

ژیرو مدت کوتاهی بعد امتیاز شتاب‌زدگی‌اش را اضافه کرد تا اینکه توشیکی ساتو، یک تک‌آهنگ 59 یاردی برای Stamps اضافه کرد.

کاب با پاس تاچ داون 27 یاردی از Elks QB Kai Locksley و تنها 15 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، امتیاز را کامل کرد.