Taysom Hill 2 TD پرتاب می کند تا Saints 9مین برد متوالی و صعود به مرحله پلی آف را بدست آورد

Category: خبرهای جهان

سرانجام نیواورلئان ساینتز یک ضربه محکم را واگذار کردند اما دفاع در پایان ایستاد تا نهمین پیروزی متوالی خود را که یکشنبه 21 بر 16 برابر شاهین آتلانتا بود حفظ کند.

Saints (10-2) همچنین با شکست 34-30 شیکاگو مقابل دیترویت به یک مرحله پلی آف دست یافتند.

Taysom Hill با انجام سومین شروع متوالی خود به جای درو بریز ، دو پاس ابتدایی کار حرفه ای خود را به زمین زد. اما دست و پا زدن او در اعماق قلمرو آتلانتا باعث بازگشت Falcons شد.

آتلانتا 85 متری را در مقابل مقدسین طی کرد ، و پاس پاس 10 متری مت رایان به راسل گیج با 7:43 باقی مانده بود. نیو اورلئان از زمان آغاز بازی با سانفرانسیسکو در 15 نوامبر ، یک بازه 14 چهارم بدون یک مسابقه ، مجاز به زدن نبود.

شاهین ها (4-8) توپ را پس گرفتند و دوباره به عمق قلمرو نیواورلئان فشار آوردند. در مرحله دوم و دوم در Saints 13 ، تاد گورلی برای هیچ منفعتی غرق شد. او دوباره در موقعیت سوم به پایین توپ رسید ، و سعی کرد یک جارو در انتهای سمت چپ بکشد ، اما دماریو دیویس او را بابت از دست دادن 7 قدم گرفت.

شاهین ها با چهارمین پائین به منطقه پایانی پرتاب شدند ، اما پاس برای به پایان رساندن بهترین فرصت تیم میزبان برای برآوردن ناراحتی ، احساس ناقصی کرد.

هیل در کوارتر ابتدایی یک پاس زمینی 15 یاردی به Tre’Quan Smith داد – اولین پرتاب گلزنی مهاجم از سال بزرگ سال حضور در بریگهام یانگ در سال 2016. او قبل از نیمه اول با یک پرتاب 11 یاردی برای پایان دادن به جارد کوک ، دیگری را اضافه کرد.

نیو اورلئان با نتیجه 11 بر 9 آلوین کامارا در سه ماهه سوم اختلاف را به 21-9 افزایش داد و پس از اینکه رایان در یک بازی که در ابتدا ناقص اعلام شده بود اما بعد از مربیگری مقدسین به احمق تبدیل شد ، این فرصت را داشت تا بازی را به پایان برساند. شان پایتون تماس را به چالش کشید.

هیل آن را برگرداند. تحت فشار شدید ، او سعی کرد توپ را دور بیندازد اما با دست و پا زدن ، آن را امیدوار کرد و به شاهین ها امید تازه ای داد.

درغیر اینصورت این یک بازی جامد برای آغازگر پرستش مقدسین بود. هیل 27 از 37 را برای 232 یارد به پایان رساند. وی همچنین با انجام 14 کارت حمل و نقل ، 83 یارد را با عجله طی کرد ، از جمله یک کلاهبردار 43 حیاطی که طولانی ترین زمان فعالیت وی بود ، و اولین کارت TD خود را تنظیم کرد.

رایان 19 از 39 برای 273 یارد بود. او سه بار اخراج شد – فاصله زیادی با 17 بار ترکیبی از دو بازی گذشته در برابر مقدسین.

هنوز هم او در بیشتر بازی با فشار سنگینی روبرو بود. بازی در حال اجرا خیلی کمک نکرد و فقط 70 یارد و 3.3 یارد را در هر بار مدیریت کرد.

یانگ هو کو سه گل میدان برای شاهین ها به ثمر رساند و از زمان تنها باخت فصل خود در هفته 3 ، رشته های خود را به 24 متوالی افزایش داد.

نیو اورلئان سری فصلی را با شاهین ها جارو کرد و دو هفته پیش در اولین شروع کار هیل 24-9 در Superdome برنده شد.

میفیلد Browns را از تیتان ها عبور می دهد

بیکر میفیلد و کلیولند براونز می توانند کارهایی فراتر از فقط دویدن توپ انجام دهند و طولانی ترین دوره خشکسالی پلی آف NFL پس از 18 فصل به پایان خود نزدیک می شود.

میفیلد در نیمه اول با 4 پاس پاس خود در فصلی پرقدرت 334 متری پرتاب کرد و براون ها 17 امتیاز اول را به دست آوردند تا چهارمین پیروزی متوالی خود را با پیروزی 41-35 مقابل تنسی تایتان در روز یکشنبه بدست آورند.

با هر دو تعقیب اسکله های پلی آف AFC ، قهوه ای ها به نظر می رسید تیمی که یک دسته را رهبری می کند – آنها پس از پیروزی بدون شکست پیتسبورگ استیلر در AFC North دوم هستند – زیرا در دوره گسترش خود برای سومین بار به 9-3 رسیدند.

تیتان ها (8-4) در راس AFC South قرار گرفتند و پس از غلبه بر کلتز مقابل هیوستون با نتیجه 26-20 برابر تساوی رفتند ، هرچند که تنسی هنوز رکورد تقسیم بندی بهتری دارد. تیتان ها پس از یک نقطه بد چهارم پایین در درایو اولیه خود ، از هم پاشیدند. رهبر عجول NFL ، دریک هنری ، اولین اشتباه خود را در این فصل با رانندگی بعدی از دست داد.

میفیلد در آنچه انتظار می رفت یک مسابقه اجرا در برابر تایتان ها و هنری باشد ، به براون ها احتیاج به حمله برتر NFL نداشت. براون ها نیمه برتر خود را به ثمر رساندند و در نیمه اول 38-7 پیش افتادند و 35 امتیاز در نیمه دوم در سینسیناتی در سال 2004 را از آن خود کردند.

تایتان ها اواخر آن را جالب کردند.

کنی واکارو دست و پا چلفتی توسط میفیلد برداشت و آن را در 53 متری با 48 ثانیه مانده اجرا کرد. رایان تانهیل با 28 ثانیه مانده به ثمر رسیدن 8 حیاط TD به کام بتسون برخورد کرد ، اما اندی جانوویچ ضربه ایستگاهی را بازیابی کرد تا طولانی ترین روند پیروزی براون ها از زمان بسته شدن 2009 با چهار پیروزی را از بین ببرد.

میفیلد اولین مهاجم براونز بود که در نیمه اول از سالن مشاهیر اتو گراهام در سال 1954 چهار TD پرتاب کرد. میفیلد که در نیمه دوم پیروزی مقابل سینسیناتی چهار تای پنج TD خود را در 25 اکتبر به زمین انداخت ، فقط دو امتیاز داشت در چهار بازی گذشته با هم پاس می دهد.

هیچ کس دیگری در NFL در این فصل چهار پاس TD به زمین نگذاشته است و میفیلد در پایان نیمه 290 یارد داشت ، فقط در بالای 297 یاردی فصل خود.

این بار ، میفیلد پاسهای هشت گیرنده مختلف را با قطعه پاس TD به جارویس لندری تکمیل کرد. مقابله با پشتیبان گیری کندال لام که اولین خط خط براونز بود که از سال 2001 موفق به دریافت پاس TD شد. یک حیاط 75 متری به دونووان پیپلز-جونز و یک 17 متری به راشارد هیگینز.

نیک چوب TD 1 حیاطی را درست قبل از نیمه کاره اضافه کرد.

تیتان ها در درایو ابتدایی خود کمی زیبا شدند. تانهیل یک پاس به خط حمله تهاجمی باز کرد ، آرون بروور ، که توپ را انداخت. سپس هنری چهارم به پایین دوید و به نظر می رسید که اولین نفر را پایین می آورد ، اما مقامات او را کوتاه از مارک نشان دادند. مربی Mike Vrabel به طور ناموفق محل را به چالش کشید.

نیمه دوم نیمه دوم تنسی در شش دقیقه ابتدایی گلزنی کرد. ابتدا ، تانهیل یک پاس 22 متری به مای کول پرویت انداخت. پایان محکم دست و پا زدن AJ براون در یک صید 16 حیاط و 3 متری برای TD در درایو بعدی اجرا به تایتان در 38-21 کشیدن.

تیتان ها با پنج گردش مالی وارد بازار شدند ، کمترین تعداد در NFL. کلیولند سه بار مجبور کرد ، آخرین بازی در پایان سه ماهه سوم. آدام هامفریس ، که اولین بازی خود را از اول نوامبر به دلیل ضربه مغزی انجام می داد ، پاس Tannehill را که توسط مدافع کرنر MJ Stewart در بازی Browns 9 انتخاب شد ، لرزاند.

کوری دیویس از تنسی در 182 متری از 11 جلب صعود کرد ، از جمله یک ضربه لمسی ، زیرا تیتان ها سعی کردند از طریق هوا در نیمه دوم جمع شوند.

تگزاسی ها را سرنگون می کند

فیلیپ ریورز در نیمه اول دو پاس تاچ داون انداخت و دفاع ایندیاناپولیس در نیمه دوم مسلط شد و یکشنبه کلت ها را به پیروزی 26-20 مقابل هوستون تگزاس رساند.

تگزاسی ها با حدود 90 ثانیه مانده به فرصت شانسی داشتند که پیش بیفتند. آنها در Colts 2 بودند که دشاون واتسون ضربه محکم و ناچیزی را تحریک کرد و آنتونی واکر به آن ضربه زد تا پیروزی ایندی را مهر و موم کند.

کلتس (8-4) پس از انداختن پاسهای TD 21 و 39 متری ، در وقت استراحت 24-20 پیش افتاد. حمله آنها بعد از آن به ثمر نرسید ، اما خط دفاع در نیمه دوم هوستون (4-8) را بدون نتیجه نگه داشت و جاستین هوستون یک ایمنی اضافه کرد.

این ایمنی برای سومین بار در این فصل ایندی و چهارمین بار در حرفه هوستون بود و او را بیشترین تعداد در تاریخ NFL را به دست آورد. هوستون همچنین سه کیسه ، سه ضربه QB داشت و به زور دست و پا می زد.

واتسون برای 341 یارد پرتاب کرد و در نیمه اول برای کسب امتیاز دوید. اما او برای اولین بار در این فصل پاس تاچ داون نداشت و پس از انتخاب نشدن در شش بازی گذشته ، یک رهگیری انجام داد.

به نظر می رسید که او پس از دست و پا زدن مبهوت شده و پس از پایان بازی چند دقیقه تنها روی نیمکت هیوستون نشست.

در حدود 7 دقیقه مانده به پایان کلت ها فرصتی داشتند تا برتری خود را اضافه کنند ، اما جاناتان تیلور در چهارم و یک برابر هوستون 5 متوقف شد.

ایندیاناپولیس سه بازی بعد به برتری خود اضافه کرد که هوستون واتسون را در منطقه پایان اخراج کرد تا نتیجه 26-20 شود.

کلت ها در درایو بعدی دو پنالتی دریافت کردند و شانس خود را برای دادن آخرین فرصت به تگزاسی ها دادند.

TY هیلتون در 110 یاردی رسید و یک مرحله پایین داشت. تیلور پس از از دست دادن بازی به دلیل ردیابی تماس COVID-19 ، 91 یارد دوید. رودخانه ها برای 285 یارد پرتاب کردند.

ککه کویتی 141 یارد و چاد هانسن 101 دریافت کرده بود. هر دو بازیکن در اولین بازی هیوستون از زمان دریافت ویل فولر دریافت کننده ستاره به دلیل نقض سیاست NFL در مورد افزایش عملکرد ، شش بازی محرومیت کسب کردند.

تگزاسی ها در اواخر کوارتر سوم رانندگی می کردند که کنی مور در حالی که روی زمین افتاده بود ، دستان خود را از دست Brandin Cooks بیرون آورد. این نمایش به عنوان رهگیری مورد بررسی و پشتیبانی قرار گرفت ، اولین انتخاب واتسون از 11 اکتبر است.

ایندی نتوانست از این اشتباه سواستفاده کند و مجبور شد بازی را شروع کند.

کلت ها پس از گرفتن 21 حیاط TD توسط هیلتون در اولین رانندگی خود ، 7-0 پیش افتادند. هوستون با تساوی 11 یارد در دقیقه چهارم اول واتسون به تساوی دست یافت. این امتیاز زمانی تنظیم شد که واتسون از چنگ یک مدافع خارج شد و پاس 64 یاردی را به کویتی داد.

گل 52 متری زمین توسط فیربیرن باعث شد هوستون در اواخر کوارتر اول با نتیجه 10 بر 0 پیش بیفتد. Nyheim Hines در یک اجرا 5 متری در فاصله کمتر از یک دقیقه از بازی Colts با نتیجه 14-10 جلو افتاد.

قبل از اینکه ایندیاناپولیس در 39 یارد حیوان توسط تیلور موفق به گلزنی 21-10 شود ، فیربیرن یک تلاش زمینی 53 متری را از دست داد. سپس هوستون در یک مسابقه 6 متری توسط دیوید جانسون در موقعیت 21-17 قرار گرفت و هر دو تیم گلهای زمینی را به زمین اضافه کردند تا در نیمه اول ایندیاناپولیس با نتیجه 24-20 جلو بیفتد.

Tagovailoa ، دلفین ها از کنار بنگال ها تجمع کردند

Tua Tagovailoa از ناحیه آسیب دیدگی انگشت شست بازگشت که او را مجبور به از دست دادن یک بازی کرد ، برای 296 متری پرتاب یک امتیاز و یک امتیاز برای کمک به دلفین های میامی در یکشنبه 19-7 در بازی Cincinnati Bengals در یک بازی شامل پنج اخراج و نیمکت. مقابله با پاک کردن

دلفین ها در اواخر نیمه اول که Xavien Howard رهبر رهگیری NFL بیرون انداخت بهترین مدافع خود را از دست دادند ، اما آنها سینسیناتی را به 25 یارد پس از پایان نیمه محدود کردند و با شش کیسه به پایان رسید. میامی در NFL در دفاع گلزنی در رده دوم قرار دارد و در دو هفته گذشته 10 امتیاز مجاز کرده است.

بعد از اینکه مایک توماس از سینسیناتی به دلیل خطا در پوشش توپ پرچم زد ، هر دو نیمکت در کوارتر چهارم خالی شد. هل دادن و هل دادن وجود داشت و ایمنی بنگال ها شاون ویلیامز و گیرنده های میامی DeVante Parker و Mack Hollins بیرون رانده شدند.

تایلر بوید یک پاس کوتاه را به یک ضربه محوطه ای 72 متری تبدیل کرد تا بنگالی ها 7-0 پیش بیفتند ، اما بعداً به دنبال کشمکش با هاوارد او را بیرون انداختند.

دلفین ها (8-4) برای هفتمین بار در هشت بازی به پیروزی رسیدند تا بهترین رکورد 12 بازی خود را از سال 2003 بدست آورند. بنگالها (2-9-1) چهارمین بازی متوالی خود را از دست دادند و حداقل 9 شکست مطمئن هستند برای پنجمین سال متوالی

Tagovailoa با هفت پاس تاچ داون و هنوز بدون رهگیری ، به عنوان یک تازه کار تازه کار به 4-1 رسید. او با انگشت شست روی دست پرتابش نوار چسب بازی کرد و با ادامه بازی گرم شد. وی در سه ماهه سوم محوری 167 یاردی را پرتاب کرد ، زمانی که دلفین ها با کمبود 7-6 نیمه اول جمع شدند تا سه درایو گلزنی کنند.

براندون آلن از سینسیناتی ، دومین شروع خود را پس از آسیب دیدگی زانو با پایان یافتن فصل تازه نفس جو بورو انجام داد ، قبل از اینکه در اواخر بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه سینه ، از بازی خارج شود 11 به مدت 19 برای 153 یارد رفت.

جیسون سندرز چهار گل زد و امسال 28 گل برای 29 است.

میامی برای اولین بار امسال سه خط حمله تهاجمی تازه کار را آغاز کرد و هیچ کیسه ای را واگذار نکرد. مایلس گاسکین ، پس از از دست دادن چهار بازی به دلیل آسیب دیدگی زانو ، 90 یارد داشت و 51 بار دریافت می کرد.