Winnipeg Blue Bombers در بازی پیش فصل به ساسکاچوان رادریدرز باخت

Category: خبرهای جهان

تروور هریس ظاهری کوتاه – اما بی نقص – برای ساسکاچوان راگریدرز داشت در حالی که میهمانان جمعه شب وینیپگ بلو بمبرز را 28-16 در اکشن پیش فصل شکست دادند.

کوارتربک جدید Roughriders در اولین مالکیت خود، حمله را به یک درایو TD 9 بازی، 83 یارد هدایت کرد که با درل واکر پنج یاردی تاچ داون در ساعت 7:46 به پایان رسید.

خرید بزرگ بازیکن آزاد، هر چهار پاس او را در 72 یارد تکمیل کرد و سپس راه را برای میسون فاین باز کرد.

ساسکاچوان بیشتر شروع‌کننده‌های پیش‌بینی‌شده خود را بازی کرد، در حالی که بمب‌افکن‌های آبی بازیکنان کلیدی را در دو طرف توپ نشستند و در مقابل 24654 تماشاگر در IG Field نشان داد.

زک کولاروس کوارتربک اصلی وینیپگ در دومین بازی متوالی نمایشگاهی خود بازی نکرد، در حالی که گیرندگان دالتون شوئن و نیک دمسکی نیز مسابقه را از دست دادند.

در دفاع، دیتریک نیکولز، مدافع دفاعی بمب افکن ها غایب بود، جکسون جفکوت، خط دفاعی، مصدوم شد و آدام بیگیل، مدافع خط میانی، در طول کمپ تمرینی تمرین نکرده است.

ساسکاچوان پس از کوارتر اول 6-0، نیمه اول 15-3 و بعد از کوارتر سوم 21-9 پیش افتاد.

فاین در اواخر کوارتر دوم یک پاس پنج یاردی تی دی را به کالیجا لیپسکامب زد. QB پشتیبان شب 9 از 13 را با گذشت 86 یارد به پایان رساند.

برت لاتر، بازیکن کهنه کار راگرایدرز، نیمه اول سختی را پشت سر گذاشت، دو تبدیل و یک گل زمینی را از دست داد، اما او آن را با ضربه زدن از فواصل 51، 32 و 33 یارد جبران کرد.

سرجیو کاستیو، بازیکن بمب افکن، در ساعت 1:38 کوارتر دوم به یک دروازه 29 یاردی برخورد کرد.

درو براون در کوارتربک برای وینیپگ شروع کرد و در کوارتر سوم جای خود را به تایرل پیگروم داد. براون هشت پاس از 15 پاس را برای 69 یارد انجام داد.

پیگروم که برای جایگاه سوم کوارتربک مبارزه می کند، دوباره قدرت تقلای خود را نشان داد و بمب افکن ها را به دو TD هدایت کرد.

این بومی آلاباما در ساعت 9:25 سوم مسابقه، یک مسابقه 9 بازی، 70 درایو را طراحی کرد که توسط آماره جونز در 9 یاردی فاصله داشت. چندلر استانتون این تبدیل را از دست داد و برتری ساسکاچوان به نصف کاهش یافت و 18-9 شد.

پیگروم نیز توپ را به جوردن سلیما داد، که در ساعت 1:40 دقیقه چهارم، چهار یارد را دست نخورده به منطقه انتهایی دوید. تبدیل مارک لیگیو نتیجه را 21-16 کرد.

پیگروم پس از آن جاش را برای جاش جونز باز کرد و 5 از 6 پاس را برای 65 یارد، همراه با 5 حمل به 43 یارد به پایان رساند.

شی پترسون کوارتر بک یارد کوتاه ساسکاچوان با 4:10 باقی مانده در چهارمین مسابقه یک یاردی به میدان رفت. دیوید سولی این گل را برای برتری 28-16 انجام داد.

یادداشت ها: بمب افکن ها در حال تست دادن به سه بازیکن بودند، از جمله لیگیو بازگشته و بازیکنان جهانی جیمیسون شیهان و کارل اشمیتز… دفاع دفاعی بمب افکن ها، مت کول، چند پای ناوگان را نشان داد و یک ضربه از دست رفته راگریدرز را در فاصله 64 یاردی برگرداند. این بازیکن تازه کار از ایلینویز نیز در فاصله 20 یاردی بازی کرد تا اینکه ضربه پنالتی غیرقانونی وینیپگ آن را لغو کرد.