انواع دیزل ژنراتور بدون صدا ۱ تا ۲۵۰۰ کیلو وات پارسیان پیشرو صنعت, نماینده انحصاری ولوو در ایران, دیزل ژنراتور, لودر

Category: خبرهای جهان

اساسی موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، در ثانیه‌ای که دستگاه را راه و روش اندازی می‌کنید، به قدرت خروجی تام دسترسی خواهید داشت. بدیهی می باشد که اهمیت کارکردن دیزل ژنراتورها دمای آنان ارتقاء میابد و مورد قضیه این می باشد که این افزایش دما سبب افزایش مقدار مصرف سوخت می شود. دیزل ژنراتور ولوو پنتا در همگی نوع موقعیت آب و هوایی، حتی آب و هوای خیلی دشوار قابل استفاده هست و همین انعطاف پذیری دیزل ژنراتورهای ولووپنتا به جهت پیمانکارانی که در سراسر کشور‌ایران اساسی اشکال متفاوت آب و هوائی پروژه دارا‌هستند یک مزیت اقتصادی میباشد. حساس دارا بودن گونه های ژنراتور در قدرتهای متوسط، مگاواتی و نیروی کارشناس (تعمیرگاه و انبار) تامین و ایجاد برق در تمام نقاط کشور‌ایران برای مشتریان گرامی آماده می باشد. خدمت های همین شرکت علاوه بر موردها ذکر شده در بالا شامل ساخت برق لازم و دائم در پروژه های شهری، صنعتی و عمرانی و اجاره دیزل ژنراتور هم هست. بارزترین نصیب این بخش، مخزن است که سوخت حتمی را به جهت حداقل ۶ تا ۸ ساعت فعالیت مراقبت می‌کند.
در این در بین ژنراتورها دارای سوخت مصرفی گازوئیل از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و مفید برای ساخت برق به‌شمار می‌آیند. تا جایی که بسیاری از صنعت های امروزه همین جور ژنراتور را به جهت به حرکت درآوردن دستگاه‌های روشنایی و صنعتی به‌کار می‌گیرند. همانطور که از نام این دستگاه برمی آید، این ماشین از دو قسمت دیزل و ژنراتور تشکیل شده است. موتور دیزل دارای سوزاندن گازوئیل، حرکت مکانیکی گردشی تولید می کند. این حرکت به ژنراتور منتقل شده و ژنراتور حرکت مکانکی گردشی را به انرژی الکتریسیته تبدیل می نماید. همین عمل ساده، خدمات زیادی را به بشریت انجام داده و حتی گاها توانسته، جان انسان ها را نجات دهد.

  • بعد از تعدادی سال میزان مرغوب بودن پایین دیزل ژنراتور گزینش شده باعث خرابی با در آن شده و شرکت الف مجددا به جهت خرید کردن دیزل ژنراتور می بایست اقدام کند.
  • مبدا سرزمین کوپله کننده (اینکه آمریکا باشد یا افغانستان) اثری بر بر روی اسم دیزل ژنراتور کوپله فابریک نمی گذارد.
  • اگزوزها لوله‌هایی هستند که از مسیری عبور دیتا شده و به هوای بیرون جهت دهی می‌شوند.

به طور کلی، دیزل ژنراتورهای پرکینس به ادله هزینه عملیاتی پایین و عملکرد عالی در میان مصرف کنندگان شناخته شده میباشند و به برهان ثبات و اعتمادی که به همین گونه از ژنراتورها وجود دارد، همواره بازخوردهای مثبتی از خویش بجای گذاشته‌اند. شرکت‌های متمایز در مرحله جهانی محصولات متفاوتی را به بازار عرضه می کنند که شناخت اهمیت برندهای صاحب و مالک اسم این راستا (دیزل ژنراتورها) می‌تواند به خریداران همین اقلام یاری شایانی کند. همین ژنراتور بسته‌به کاربرد گزینه نیاز به جهت تامین برق، مهم طیف وسیعی از حالت‌های عملکردی است.
فیلترها انواع متمایز دارند، شامل فیلتر سوخت، فیلتر آب و فیلتر هوا و فیلتر آبگیر گازوئیل می‌باشند. برای بهبود کارایی دستگاه هر یک سری وقت یکبار (باتوجه به نوع فیلتر و ساعت ها مندرج در جدول خدمت نگهداری )باید به جهت بده بستان فیلترها اقدام گردد. در بازار دیزل ژنراتور جمهوری اسلامی ایران هر دستگاه دیزل ژنراتوری که کار کوپله آن خارج از سرزمین انجام شده باشددیزل ژنراتورکوپله فابریک می نامند.

توان دیزل ژنراتور

ژنراتورهایی که به جهت عمل در مدت روزگار بیشتری از ژنراتور های استندبای طراحی شده اند و از ویژگی های آنان لود اثبات کلیدی توان کاهش از 75٪ می باشد. برای مثال در مواردی که برق شهر به دفعات زیاد و یا این که به مدت طولانی قطع می شود یا در مناطقی که برق شهر در دسترس نمیباشد و بایستی به طور پیوسته از ژنراتور استعمال گردد مانند اکتشاف معادن و کمپ ها. کشتی ها و اکثری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مثل خودرو های سنگین و نظامی و قطارها نیز از موتور دیزل خیر فقط به جهت تامین الکتریسیته توسط ژنراتور به حرکت درآمده توسط آنها روشنایی خویش را بلکه نیروی محرکه مورد نیاز خویش به کار گیری می کنند.
پرکینز از سال ۱۹۷۰ مبادرت به همکاری با کمپانی کاترپیلار نموده میباشد و در درحال حاضر حاضر همین دو برند اهمیت تفکیک بازار هدف خویش در برخی از موارد محصولاتی را به جهت یکدیگر تولید میکنند. موتورهای تولیدی کمپانی پرکینز در سه نوع موتورهای دیزلی صنعتی به جهت ماشین آلات صنعتی،موتورهای دیزلی دریایی و موتورهای ساخت قدرت (به صورت دیزلی و گازسوز) از ۱۱ اسب بخار تا ۲۸۰۰ اسب بخار برای ژنراتورهای مولد الکتریسیته تقسیم میشوند. این موتور در ظرفیت های گوناگون از توان ۱۰ کاوا تا بالای ۲۵۰۰ کاوا در دیزل های ۳،۴،۶،۸و ۱۲ سیلندر ایجاد میگردد. از مزیتهای موتور های دیزلی کمپانی پرکینز می توان به طول قدمت بالا، راندمان بالا ،راحتی در حمل نقل، کارگزاری و شیوه اندازی ،دارا بودن اسباب یدکی و … نام برد.
عمومی
۱) روغن هر ۱۲۰ ساعت اهمیت اعتنا به کیفیت آن بده بستان شود و فیلترهای روغن و گازوئیل هم می بایست تعویض گردد. ۴) برسی گازوئیل و ترجیحاً پمپ نمودن به وسیله پمپ دستی (هواگیری) و بازدید کیفیت گازوئیل که کلیدی آلودگی به آب و ذرات نباشد. به وظایف تعمیر و نگهداری خویش ادامه بدهید و به تعمیرات سریعاً رسیدگی کنید، ژنراتور شما برای سال های آینده کار خواهد کرد. قطعا گزارشی از همین بازرسی ها داشته باشید تا در رخ لزوم بتوانید به آن مراجعه کنید. اقتدار موتور، حداکثر توان موتور، حجم و تعداد سیلندرها از ویژگیهای تعیین کننده ظواهر دیزل ژنراتور هستند.
همه موتورهای احتراق داخلی گازهای خروجی از اگزوز ساخت می‌کنند. همین گازها سمی هستند و می بایست از خود موتور و افراد مجاور دور شوند. گازهای خروجی معمولا از شیوه لوله‌ها هدایت و به هوای بیرون تخلیه می‌شوند. معمولا مقررات ایمنی و بهداشتی در مورد نحوه و مکان سیستم‌های اگزوز وجود دارد، به این ترتیب قبل از نصب دیزل ژنراتور نو اساسی اعتنا فعالیت کنید. صحیح نظیر یک وسیله نقلیه، موتور علاوه بر انرژی مکانیکی، میزان زیادی گرما ساخت می‌کند. نیرویی که در دیزل ژنراتور از طرز دینام جریان پیدا می‌نماید هم از روش مقاومت الکتریکی خویش سیم‌ها گرما ایجاد می‌کند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا سوئد و لوری سامر فرانسه

مشتری حیاتی دانلود و مطالعه کاتالوگ به مهربانی می‌تواند با ویژگی‌های مدل‌های متعدد ژنراتورهای دیزلی کامینز آشنا شود و حساس تدبیر تمام به جهت خرید گونه آیتم لحاظ مبادرت کند. کامینز اسم یکی دیگر از کمپانی های بسیار معتبر است که در آمریکا واقع شده و علاوه بر محصولاتی از قبیل سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه های در اختیار گرفتن قدرت و… سایت خبری نیز ایجاد می کند. دیزل ژنراتورهای ایجاد شده در این شرکت رنج قدرتی دربین ۱۰ تا ۳۰۰۰ kVA دارند؛ براین اساس دیزل ژنراتورهای این شرکت برای به کارگیری از گوشه و کنار های تماما صنعتی پیشنهاد می شوند. جالب هست بدانید تعداد نمایندگی های همین شرکت در جهان فراوان میباشد و حتی به ۶۰۰۰ عدد می رسد. دیزل ژنراتورهای مارک کامینز مزایای فراوانی به مشتریان ارائه می دهند.
شما برای گزینش توان ژنراتور دیزلی خویش ، نیاز دارید که در آغاز توان مصرفی وسایل خود را ارزیابی کنید ، که به جهت همین کار نیاز می باشد تا توان وسایل مصرفی خود را باهم جمع کنید. برای اقدام به خرید کردن دیزل ژنراتور واجب هست که نکاتی را قبل از خرید بدانید، چون موردها متعددی هست که زمان خرید ژنراتور مطلوب بایستی در نظر داشته باشید. به عنوان نمونه مولد دایم اضطراری نیست با تابلوی در دست گرفتن وصل مداد در دوران جدا برق شهر باشد. ولی به هر رخ به طور معمول یک فرض معمول همین هست که اگر یک مولد در موقعیت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در شرایط شالوده و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود.

روغن موتور ژنراتور

لوله های داخل صدا خفه کن به دو رخ جریان معکوس و مستقیم یا این که یکسره وجود دارند. لوله های شکاف دار داخل صدا خفه کن به تعداد متعددی موجود دارا‌هستند تا تراز بیشتری را به جهت صدا گیری تولید کنند. در بعضا صدا خفه کن ها داخل انبار اگزوز از مواد نسوز نیز مالامال می گردد. در بعضی موتور های بزرگ و سنگین، به طور معمول از دو المنت یا این که صافی به کار گیری می شود. المنت دو‌مین کوچکتر بوده و به عنوان کاربر ایمنی و تکمیلی استعمال می شود.

انواع کارایی دیزل ژنراتور

همچنین یک اتصال سرریز وجود خواهد داشت که اطمینان حاصل می کند که چنانچه مخزن بیش از حد مالامال شود، سوخت از شبکه بیرون می‌گردد و به سادگی روی تراز موتور یا این که دینام پاشیده نمی‌شود. ژنراتور 1500 دور پرمصرف‌ ترین گونه دیزل ژنراتور به‌حساب می‌آید و از یک سیلندر تا 16 سیلندر قابل ساخت می باشد که بسته به سایز ژنراتور متعدد خواهد بود. موتورهای دیزل در صنعت حساس دورهای استاندارد که همگانی میباشند کار می‌کنند. این دورها عبارت‌اند از 1500 و 3000 به دور در دقیقه که بسته به نوع ژنراتور دور آن هم مختلف خواهد بود. هر دیزل ژنراتور از 4 کاربر حساس و دارای تشکیل‌ شده است که در ادامه به تفسیر همین 4 بخش خوا‌هیم پرداخت و مشخصات هر یک را تفسیر خوا‌هیم داد. گازوئیل نسبت به سایر منابع سوخت مانند بنزین یا گاز طبیعی کاهش قابل اشتعال است.

دیزل ژنراتور شرکت فروش

موتورهای مورد به کار گیری در همین جور از تامین کننده های برق واجب حیاتی شفت می باشند. شفت با انرژی حرارتی ایجاد شده از سوختن گازوئیل آغاز به حرکت می کند. در حالت کلی دیزل ژنراتورها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می شوند و ساده خیس بودن پروسه تولید و همچنین معمولی خیس بودن و کند عمل خیس بودن قطعاتشان، کاهش در گیر خستگی می شوند. در صورتی که در ژنراتورهای گازی هزینه نخستین تنظیم بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از لحاظ اقتصادی به جهت مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است. در همین موقعیت دیزل ژنراتور اضطراری به تیتر پشتیبان وارد مدار شده و به طور موقت و اساسی حداکثر توان، برق آیتم نیاز سیستم را تامین خواهد کرد مانند تامین برق اضطراری بخش ها مسکونی و بیمارستان ها. موتورهای دیزل به برهان استهلاک کاهش و توان بخش اعظم در نیروگاه های ایجاد متفرق برق بوسیله ژنراتورها هم گزینه به کارگیری میباشند .
دیزل ژنراتور های لازم در جاهای نظیر بیمارستان ها،کارخانه جات، هتل ها، داروخانه ها، اتش نشانی، ساختمان های اداری و مسکونی، مرغداری، رویش ماهی، گاوداری، فروشگاهای زنجیره ای و …. که دارای انقطاع شدن الکتریسیته شهری میتوانند دچار ضرر و زیان متعددی شوند کاربرد دارد. ژنراتورهای کلیدی تولید الکتریسیته به طور معمول در صنایعی مانند استخراج معادن و استخراج روغن در مناطق به دور افتاده ای که پایین پوشش کانال برق فقیرنشین نیستند، استفاده می شوند. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه طیف کاملی از خدمات را به جهت کارگزاشتن دیزل بر بر روی شاسی استاندارد و همینطور تولید شاسی به توصیه مشتری ارائه می دهد. دیزل ژنراتورها به تیتر مرجع جایگزینی به خواسته استعمال در هنگام قطع الکتریسیته و یا فقدان جریان برق امروزه بیش از پیش نیز در مصارف خانگی و نیز در مصارف صنعتی دارای پیدا کرده‌اند. دیزل ژنراتور که به عنوان جِن سِت دیزل شناخته می شود ترکیبی از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی به جهت ساخت انرژی الکتریکی میباشد. دیزل ژنراتور بر مبنا موارد کاربرد رتبه‌بندی‌های متفاوتی دارا‌هستند و چهار رتبه بندی با وجود دارد. موقعیت آماده‌به کار واجب و قدرت زمان محدود برای مورد ها مهیا به کار، الکتریسیته مستمر و اقتدار سکو نخستین وقتی که به‌عنوان منشاء حساس الکتریسیته به کارگیری می‌شود. این معمولا یک موتور دیزلی میباشد که دقیقاً مانند آن که در یک وسیله نقلیه پهناور هر چه مرجع انرژی مکانیکی بزرگ‌تر باشد، قدرت الکتریکی بیشتری می‌تواند از «انتهای دیگر» بیرون شود، فعالیت می‌کند. همین ژنراتور انرژی مکانیکی (حرکت) را به الکتریسیته تبدیل می کند و آن را از شیوه کابل‌های الکتریسیته جهت دهی می‌کند.
همچنین خود سوخت هم اهمیت ناخالصی ها و مواد مضاعف کوچک میکروسکوپی است. اندازه این مواد ممکن است به حدی کوچک و کوچک باشد که حساس دیده چشم نشوند. همچنین ورود آب هم به همین نصیب ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات دقیق سیستم سوخت رسانی خواهد شد. وجود آب و ناخالصی ها در سوخت منجر نامنظم کار کردن موتور، نشر دود از اگزوز و کمتر اقتدار موتور نیز می شوند. به کارگیری از دیزل ژنراتور های واجب در همه مرکزها بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است.
یک فن خنک کننده اهمیت سرعت متغیر الکتریکی جریان خنک کننده را طبق اساسی نیازهای خاص موتور تنظیم می کند. ممکن است ساده به نظر برسد، البته همین مهندسی چیزی می باشد که ژنراتورهای QAC را مختلفی می کند. در صورت به کارگیری دائمی و کارگزاشتن دیزل ژنراتور در ارتفاعی بیش 600 متر مصرف سوخت و همینطور آلایندگی موتور ارتقا خواهد یافت. ۱- برای دیزل ژنراتور دایم فعالیت غالبا مارک های اروپایی همچون ولوو ، ایوکو ، پرکینز و مارک های آمریکایی همچئن کارتپیلار ، جی ام و مارک های چینی همانند لوول مناسب است . ارزش دیزل ژنراتور حیاتی دقت به توان آن گوناگون میباشد ، و به دلیل اثبات نبودن بها ارز نمیتوان لیست قیمت آن را به شکل دائمی اعلام کرد. بی آلایش ترین تعریف‌و‌تمجید دیزل ژنراتور همین می باشد گازوئیل را به الکتریسیته تبدیل می نماید به این معنی که درصورتیکه به همین دستگاه سوخت گازوئیل دهید در خروجی به شما الکتریسیته میدهد.
بلکه نوع کاربرد آن ها هست که آن ها را در این دو دسته جای می دهد. یک نحوه عمل موتور دیزل ژنراتور نیز می تواند دائم کار باشد و هم می تواند در مواقع واجب آیتم به کار گیری قرار بگیرد. اما کلیدی مشورت مهم کارشناسان و زبده های همین فن در شرکت تتاپاور می قدرت بهترین انتخاب را اهمیت دقت به کاربرد مورد حیث داشت. این جور دیزل ژنراتور دارای قدرت اسمی 180 kvA و قدرت اضطراری 200 kva در % بارهای 0.05 ، 0.75 و 1 به ترتیب میزان مصرف سوخت 20.1، 30.8 و 41.6 لیتر در ساعت عمل می کند. و از پاراگراف مالامال فروش ترین دیزل ژنراتورهاست که در بین کاربران محبوبیت دارد.پس از ژنراتور کامینز در میزان مصرف سوخت در منزلت دوم قرار می گیرد.
اگر به دنبال کاهش هزینه های خود می باشید می توانید مبادرت به خرید کردن دیزل ژنراتور چیست pdf دست دوم کنید. در همین نوشته شما را اصلی دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم. بدین ترتیب در موتور ژنراتور خواسته از ژنراتور، ساخت کننده می باشد و موتور که به آن پیشران یا این که محرک گفته می شود دستگاهی هست که انرژی را برای به کار انداختن وسایل نقلیه، دستگاههای دیگر، یا تولید الکتریسیته به فعالیت مکانیکی تبدیل می کند.
شرکت اسپادانا صنعت کلیدی داشتن تيم چابکدست و کلیدی داشتن تجهيزات به روز ديزل ژنراتور را با بهترين کيفيت و دارای نازل ترين قيمت ارائه مي نمايد. کالا صنعتی همواره تلاش داشته هست که اصلی مشاوره ظریف و راهنمایی درست بهترین مورد را به مشتریان توصیه دیتا و در کمترین روزگار ممکن مشاوره فنی و مالی را برای شما ارسال کند. دو تراز مهم برای تبدیل انرژی فسیلی به الکتریکی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. بهترین روش سرویس و محافظت ژنراتور ها پیروی از برنامه مراقبت پایه گذاری کردن شده به وسیله تولید کننده ژنراتور می­‌باشد. ۸) در ژنراتور های سه فاز از بارگیری و فشار بر روی یک فاز پرهیز شود و تقسیم توشه روی سه فاز صورت گیرد. سوخت دیزل ارزان خیس از بنزین است به همین مضمون‌ که کارکرد آن ها ارزان تر است. ۳۰۰ تا تا عمده از 8000 kVA گستره‌ای است که می‌توان در آن بهترین دیزل ژنراتور کاترپیلار را یافت. از دیزل ژنراتور به جهت ایجاد الکتریسیته در مکان‌های به دور افتاده استفاده می‌شود. مرکزها نظامی و بیمارستان‌ها از پاراگراف بخش‌هایی میباشند که تقریباً همگی به یک یا یک سری دیزل ژنراتور مجهزند. صرفا عیب واقعی خرید کردن یک ژنراتور دست دوم این می باشد که به وسیله شخصی دیگر آیتم استفاده قرار گرفته‌است. از همین رو، بایستی به شرایط فعلی ژنراتور یا موتور، تاریخچه، و فروشنده که استفاده کننده پیشین بوده میباشد مراجعه شود. به این خاطر میباشد که همواره باید خرید از یک کمپانی معتبر که تخصص فنی و زیرساخت مناسب به جهت آزمون نمودن ، تعمیر ، و یا بنا همین ماشین آلات سنگین صنعتی را دارد در لحاظ داشته باشید.
این در مواردی کاربرد دارااست که محل گزینه لحاظ از شبکه الکتریسیته سراسری دور می باشد یا برق گزینه نیاز آنقدر میباشد که کانال الکتریسیته سراسری قوی به تامین آن نمیباشد یا این که تامین همین تراز از الکتریسیته از الکتریسیته سراسری مقرون به صرفه نیست. در این موارد هست که دیزل ژنراتور مهم کاربرد دایم کار استفاده می شود. دیزل ژنراتور دایم کار همواره پر‌نور است و صرفا برای خدمت های زمان ای یا تعمییرات خاموش می شود.