ریلز اینستاگرام چیست و 10 نکته مهم استفاده از ریلز در اینستاگرام بیلاود مارکتینگ

Category: خبرهای جهان

اهمیت ترین مزیت ریلز در اینستاگرام نسبت به تیک تاک، کاربرد آن در به دست آوردن و کارتان می باشد. هر تعدادی تیک تاک از نظر زمانی یا ادیت ویدیو به جهت ریلز امکانات بیشتری در حیث گرفته است، اما کاربران مدام به آن از دید سرگرمی نگاه می کنند. در حالی که امروزه اینستاگرام به یک عدد از منش های به دست آوردن درآمد و برندینگ تبدیل شده است.

  • بله؛ می‌توانید زمان ایجاد ریلز، از کلیپ‌های ذخیره شده بر روی حافظه داخلی دستگاه خویش نیز بهره بگیرید.
  • انجام این فعالیت به تعامل بالایی به جهت ویدیوهای Reels شما باعث می شود.
  • در گوشه سمت چپ بالای نرم افزار خود روی آرم + بزنید، بعد آیتم Story را گزینش کنید.

این در حالی می باشد که در تیک تاک مدت زمانه ویدئوها تفاوت دارد. شباهت استوری و ریلز در اینستاگرام، در جذابیت و سرگرمی بودن آن‌ها است. امکاناتی نظیر ریلز و اینستاگرام به همین عامل به وجود آمده‌اند تا کاربران را درگیر نمایند و به جهت آن ها طراوت داشته باشند. حال اینکه چه محتوایی ایجاد نمایید تا چه اندازه دیدنی و سرگرم‌کننده باشد، موضوعی میباشد که خود شما آن را مشخص می‌کنید.
شما به‌عنوان یکی از از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در اینستاگرام می بایست از یک عدد از روش‌های تحت استعمال کنید یا هر سه طریق را آزمون کنید تا ریلز برایتان فعال شود. اهمیت قرار دادن این لینک و پیوند در بیوی فروشگاه اینستاگرامی، مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز توصیه خویش را تصویب و مبلغ آن را از شیوه درگاه پرداخت امن به حساب شما واریز کنند. اطلاعات خود را بنویسید و بر بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. لطفا رمز عبور خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید.
با فعال کردن ریلز اینستاگرام فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌توانند دگرگون سازی بسیار زیادی در اینگیجمنت خود را تماشا کرده و تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهند. اینستاگرام از آن گونه از کاربرانی که اهمیت فعال کردن ریلز اینستاگرام ساخت محتوا انجام میدهند حمایت می‌کند. اینستاگرام در یک زمان زیاد ایدئال و حرفه‌ای اهمیت فعال نمودن ریلز اینستاگرام کاربرانش را سورپرایز کرد و در رقابت اساسی تیک تاک از آن مسافت گرفت.
از ۵ روتین نگهداری از پوست گرفته تا راز صحیح نمودن پنکیک فقط در 1 دقیقه و یا ۵ ترفند استایل نمودن شال یا روسری از جمله مواردی هستند که می‌توانید اساسی مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. سقوط بازدید پست‌ها و استوری‌ها تقصیر شما نیست، اینستاگرام به طور بی‌رحمانه‌ای ریلز اینستاگرام را به جای پست‌های ساده وارد اکسپلور می‌کند. آیا در اینستاگرام صاحب و مالک کسب‌وکاری هستید؟ آیا از امکان ریلز اینستاگرام به کارگیری می‌کنید؟ در صورتی که نیکی خوب تر میباشد درباره استراتژی شبکه‌های اجتماعی خویش مرمت حیث کنید. شاید بیزنس شما به شکلی باشد که محصولی به جهت فروش نداشته باشید و فقط خدمات ارائه دهید. این سوال پیش می‌آید که آیا باز نیز می‌توان از ریلز به جهت تبلیغات به کار گیری کرد؟ فارغ از شک بله! فرض میکنیم شما معلم ارزهای دیجیتال می‌باشید و مفاهیم اقتصادی مربوط به ارزهای دیجیتال و باز‌نگری تکنیکال را تدریس می‌دهید.
همچنین عکس العمل محتوایی که جنبه‌ی سرگرمی داراست حساس محتوای تبلیغاتی تماما مختلف خواهد بود. کلیدی همین درحال حاضر به خاطر این‌که از پلتفرمی به جهت گجت‌های قابل حمل صحبت می‌کنیم، طبیعتا محتوای ساخته شده اصلی تلفن همراه هوشمند یا این که تبلت که حساس طبیعی‌تری نیز داشته باشند، برخورد بهتری خواهد داشت. جهت فعال کردن قابلیت ریلز، روی مثبت ( + ) در ذیل کاغذ اینستاگرام خود کلیک کنید.

سامانه ساتنا چیست؟ و سقف انتقال ساتنا چه میزان است؟

یک ایده ریلز اینستاگرام همین است که از راهبرد پخت براونی شکلاتی گرفته تا روش فر نمودن مو، شیوه واکس زدن کفش‌های چرمی و یا این که طرز عوض کردن سیم پاره شده گیتار، شما می‌توانید هر چیزی را تدریس دهید. همانطور که تفسیر داده شد، ریلز روشی تازه برای ساخت و کشف ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده در اینستاگرام می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید حیاتی ساخت ویدئوهای کوتاه و سرگرم‌کننده که فرصتی برای افزایش تعداد مخاطبین در صحنه جهانی اینستاگرام می‌باشد، به راحتی دارای مخاطبان خویش ارتباط برقرار کنید. در طی بیش از ۱۰ سالی که از روی کار داخل شدن پلتفرم جالب اینستاگرام گذشته میباشد این برنامه هر یک سری وقت یک توشه کاربرانش را حیاتی یک امکان جدید و فوق‌العاده شگفت زده کرده است. اینستاگرام در پایانی اقدام خود بخش ویدیوهای خویش را بسط بخشیده و به کاربرانش قابلیت تکثیر شکل جدیدی از ویدیوها را داده است. ریلز یک عدد از قابلیت‌های دوچندان دیدنی و کاربردی اینستاگرام است که اعضا کلیدی به کار گیری از آن می‌توانند ویدیوهایی فی مابین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه با محتوای گوناگون بسازند و آن را اساسی عزیزان خویش به اشتراک بگذارند.
عمومی
الان شما می‌توانید اساسی کلیک روی همین گزینه، reel را منتشر کنید. پس از فعال شدن این اکستنشن، صفحه ای شبیه ورقه اینستاگرام به شما سناریو دیتا می‌شود. در حالتی‌که دوست دارید درباره کپشن نویسی حرفه‌ای در اینستاگرام دیتاها کسب کنید، سفارش می کنم بدون شک نوشته کپشن اینستاگرام چیست را مطالعه کنید. محل ذخیره ریلز مهم استوری متفاوت میباشد و چکیده اختصاصی به جهت ذخیره Reels در پروفایل وجود دارد. این عمل برای ایجاد تغییرات یکپارچه در ویدیو، به جهت لحظاتی مثل تغییر و تحول لباس، طولانی تر کردن آهنگ جدید یا این که بیش تر کردن دوستان جدید به ریل‌های شما اثرگذار است.

رضایت مخاطبان را به اشتراک بگذارید

پس وجود زیرنویس در ویدئوهای شما منجر می‌شود تعداد فراوان بیشتری از مخاطبان‌تان ویدیوهایتان را مشاهده کنند. شرکت‌های خدماتی می‌توانند در قالب ویدئو‌های ریلز مشکلات رایج مشتریان و طریق رفع آنها را توضیح دهند. به عنوان مثال یک کمپانی ارائه دهنده خدمات امنیتی، می‌تواند در مورد راه‌های مختلف ایمن‌سازی منزل، محل عمل و غیره صحبت کند. بدین ترتیب مدت زمانه مشخصی را به بازدید نمودن همین ریلزها اختصاص دهید. به‌این ترتیب می‌توانید ایده بگیرید و مخاطبین و علایق آنان را خوبتر بشناسید. علاوه بر این ریلزهایی که توسط همکاران و رقبای شما ساخته می شود را بررسی نمایید تا با دیدگاه‌ها و اهداف آن‌ها آشنا شوید.
اما چند ماهی می‌گردد که ریلز تقریبا به جهت کل کاربران ایرانی فعال شده و همه می‌توانند از آن استعمال کنند. درواقع هیچ محدودیتی در آپلود ویدئوها ندارید، ولی به غیر از مدت زمانشان که غایت تا ۶۰ ثانیه می‌توان کلیپ ویدیو آپلود کرد. در شروع معرفی ویژگی ریلز تنها می شد ویدئوهایی ‍۱۵ ثانیه‌ای آپلود کرد، البته پس از مدتی اینستاگرام مدت زمان ویدئوها را به ۶۰ ثانیه ارتقا داد. اصلی زدن (+) در نصیب زیر سمت چپ صفحه، فیلم گزینه حیث را انتخاب کنید.
حتی می‌توانید مهم محاسبه سایت خود، محتواهای دوستداشتنی در آن را شناسایی کنید. درصورتیکه قصد دارید در ادامه ویدئو قبلی، ویدئوی دیگری بگیرید مجدد سوییچ ضبط را لمس کنید. در ذیل تایمر موردمرحله ” به عبارت دقیق‌تر “Align” را مشاهده می‌کنید. همین آیتم به شما این امکان را می‌دهد تا چند ثانیه اخیر کلیپ ویدیو ضبط شده پیشین را بازدید کنید.
در کش‌وقوس مشکلات سیاسی دربین آمریکا و چین، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت به کارگیری از تیک تاک را اعلام کرد و دقیقاً در این دوران بود که اسم تیک تاک بخش اعظم از قبل در صدر خبر‌ها قرار گرفت. تیک تاک یک عدد از جذاب‌ترین برنامه‌هایی است که به برهان تولید و تکثیر ویدئوهای کوتاه و حرفه‌ای محبوبیت متعددی به دست آورد. البته اعضا می‌توانند کلیدی افزودن افکت‌های صوتی و تصویری، جلوه‌ی خاصی به ویدئوهای ضبط شده بدهند.

اینستاگرام ریلز به جهت چه افرادی مناسب است؟

ویدئوهایی که از همین شیوه در پیجتان به اشتراک بگذارید، در کاغذ home فالورهای روح به نمایش نهاده می شود. فرآیند اپلود ریلز اینستا در تلفن همراه اندروید کمی طولانی خیس فعال کردن ریلز در ایفون است البته انجام دادن آن بی تردید به جهت رونق کسب و کارتان زیاد موثر خواهد بود. آن گاه از فعال کردن Instagram reels روند زیر را به ترتیب انجام دیتا و ریلز خویش را در پیج آیتم لحاظ قرار دهید.

من قابلیت Reels را ندارم در صورتی که دوستانم دارند؛ چه‌کار کنم؟

افزایش بازدید سایتوب‌رمز اهمیت نزدیک ۲۰ سال سوابق ارائه خدمات وب، تبلیغات وب سایت گوگل ادز و خدمات بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را به طور حرفه‌ای به تیتر راهکاری مطلوب جهت ارتقاء تماشا سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. در صورتی که برنامه اینستاگرام تلفن همراه شما آخرین نسخه میباشد اما قابلیت و امکان ریلز فعال نمیباشد ممکن می باشد به برهان فایل های خراب باشد. هنگامی که شما برنامه اینستاگرام را باز میکنید تعدادی فایل تولید می شود که شما بار آنگاه سهل وآسان تر و سریعتر میتوانید وارد برنامه شوید. در صورتی که علاقه مند هستید تا ریلز شما علاوه بر تب ریلز در نصیب فید (یعنی جایی که پست های شما هم در آن قرار دارند) دیده شود، صد رد صد آیتم Also share to feed را زمان ادیت ویدیو، تعیین نمایید. اصلی اعتنا به حصر وقتی ریلز، در حالا حاضر ریلزهای بامزه و خنده دار که اهمیت تیتر ویدیوهای تیک تاکی شناخته می شوند مهم شانس بیشتری نسبت به ویدیوهای جدی روبرو هستند. همانطور که گفتیم (در روزگار نشر این مقاله) ریلز اینستاگرام در میان 5 تا 90 ثانیه است.

reels اینستاگرام چیست؟

پس از دانلود نمودن اکستنشن گزینۀ add to chrome را بزنید و در اخیر در قاب بازشده add extension را گزینش نمایید تا پروسه افزودن اکستنشن به کروم به اتمام برسد. پس از اتمام روند نصب کروم اکستنشن به کروم Insta Downloader without login شما طولانی تر شده و در نوار ابزار در نصیب بالای کروم نشان دیتا می‌شود. ویدیوهایی از راضی بودن مخاطبان و خریداران محصول‌تان به‌شکل ‌کوتاه می‌تواند در ریلز به شدت دوست داستنی شود و مخاطبان جدیدی برای‌تان بسازد.

چگونه ریلز اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر شما از نسخه نو این اپلیکیشن به کار گیری کنید، می توانید این قابلیت را در اکانت خویش تماشا کنید. شما می توانید ریلز را در فید خود نمایش بدهید و در پروفایل تان باقی می ماند. به علاوه، قابلیت های ریلز برای ضبط ویدیو، اکثر از استوری است. ریلز اینستاگرام یک‌سری ثانیه هست ؟ ریلز همین قابلیت و امکان را به شما می دهد که ویدیو های 15ثانیه ای بسازید و اهمیت استعمال از موزیک، برچسب و افکت های مختلف، آن را ویرایش کنید. به جهت دانلود Reels منتشر شده می توانید از سایت ها یا برنامه های دانلود Reels استعمال کنید. در این قسمت بهترین وبسایت دانلود ریلز را به شما معرفی می کنیم.
در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از جواب آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر همین رخ تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد. نوشته حتی به جهت افرادی که ویدئوی شما را اهمیت صدا نگاه نمی کنند و یا این که ممکن میباشد حساس مشکلات شنوایی باشند پر‌نور و قابل درک است. می تواند دیتاها بیشتری را به آنچه در صدا به اشتراک گذارده شده بیشتر کند. ذخیره نام، آدرس اینترنتی و تارنما من در مرورگر به جهت وقتی که مجدد دیدگاهی می‌نویسم. “محتوا پادشاه است”، جمله‌ای معروف از بیل گیتس که هم اکنون به اثبات رسیده است.

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام

می‌توانید از طریق دکمۀ camera در همان لحظه reels اینستاگرام خویش را ضبط کنید. حتماً سؤال می‌کنید که چرا تابه‌حال ریلز اینستاگرام را ندیده‌اید؟ همان‌طور که گفتیم ریلز اینستاگرام تنها در یک سری از کشورها فعال شده می باشد و جمهوری اسلامی ایران جزء همین کشورها نبوده است. ولی بعضی از اکانت های ایرانی اعلام کرده‌اند که همین ویژگی به جهت آن ها فعال شده است و این خبر خیلی خوبی میباشد که نشان می‌دهد ریلز هنوز در مرحلۀ آزمایشی می باشد و احتمالاً برای کل اکانت‌ها در دنیا فعال می‌شود. به خصوص زمانی کالا خاصی دارید یا این که دست کم وقتی قرار است محصول را اساسی یک تخفیف عالی به اشتراک بگذارید، ویدیوهای ریلز در فروش بخش اعظم امداد متعددی به شما خواهند کرد. در آن زمانه اعضا صرفا می‌توانستند در ریلز ویدیوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای منتشر کنند.
بعد از فعال شدن ریلز برای اندروید شما میتوانید از طرز سه طرز از این قابلیت و امکان استعمال کنید و در ورقه خویش ریلز بگذارید در ادامه همین نحوه ها را بررسی میکنیم. رمز عبور و اسم کاربری خویش را وارد نمایید تا وارد حساب کاربری خود شوید. الگوریتم های اینستاگرام در درحال حاضر حاضر حمایت بیشتری از ریلزها می نمایند و امکان جذب راه‌بندان برای صفحه به امداد ریلز عمده از پست خواهد بود. در اکنون حاضر همه ویدیوهای پایین 15 دقیقه در اینستاگرام به صورت ریلز منتشر می شوند. همین ویدیوها بر مغایر ویدیوهای اسلایدی عمودی هستند و در فید و همچنین بخش ریلزهای شما باقی می مانند. به علاوه قابلیت به کارگیری از فیلترها، کپشن، بک گراند، استیکر و…در سایت منبع وجود دارد.
کاربران اینستاگرام می‌توانند کلیپ‌های ویدیویی و عکس‌های تنظیم‌شده را مهم نیز ضبط و ویرایش کنند و آنان را در فید، استوری و کاغذ reels به اشتراک بگذارند. همین امکان به جهت اشخاصی که ایجاد محتوا مینمایند و همچنین کمپانی ساخت محتوا از مهم بالایی برخوردار است. ریلز اینستاگرام یک قالب محتوایی هست که به شما امکان می دهد ویدیوهای جالب کوتاهی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید که برخلاف استوری‌های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت ناپدید نمی‌شوند.
بنابراین بدانید که در شکل انجام همین ترفند کلیدی چنین ریسک‌هایی نیز روبرو هستید. اول از کلیه اینکه برخی مواقع می بایست از اپلیکیشن‌های جانبی به جهت فعال نمودن مورد ریلز استفاده نمایید که به اینستاگرام‌تان متصل می‌شوند. به همین ترتیب ممکن می باشد مخاطب هنگامی روی یک ریل در اینستاگرام کلیک کند، در 30 دقیقه بیشتر از 40/50 تا از آن‌ها را به ترتیب و پشت سر هم بازدید کند. به همین شکل می باشد که احتمالا محتوای شما هم در در بین همین محتواها به وسیله مخاطب چشم می‌شود. پست‌های کوتاهی که می‌توانید مهم افکت‌های جذاب و صداهای متفاوت آپلود کنید.
برای صرف لحاظ از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید. درحال حاضر وارد صفحه‌ای لبریز از افکت می‌شوید که بایستی یکی از را گزینش کنید. همانطور که در تصویر ذیل نیز معلوم است، گزینه‌ای مهم اسم View Effect Page وجود دارااست که بایستی انتخابش کنید. البته در نهایت، سایز استوری و ریلز، هر دو به یک‌اندازه یعنی 1080 در 1920 است.
در نهایت پس از گزینش تنظیمات دلخواه، صرفا به اندازه می باشد تا بر روی سوییچ Share بزنید تا ویدیوی نو منتشر شود. به جهت حذف یک کلیپ نیز تنها باید انگشت خود را به جهت یک سری لحظه بر روی آن نگه دارید و آنگاه آیکن «-» را تعیین کنید. در پنجره باز شده گزینه Discard را انتخاب نمایید تا حذف کلیپ مورد حیث را تایید کنید. برای ضبط ویدیو در باطن اپلیکیشن هم بایستی آیکن مشخص و معلوم شده در تصویر زیر را لمس کرده و نگه دارید.