آزمایشات برتر NFL QB Trevor Lawrence برای ویروس کرونا مثبت است

Category: خبرهای جهان

ترور لورنس ، بازیکن خط حمله Clemson ، آزمایش COVID-19 مثبت است و این تردید را ایجاد می کند که آیا چهره فوتبال دانشگاهی برای انجام بزرگترین بازی فصل برتر ببرها در دسترس خواهد بود.

مربی کلمسون ، دابو سوینی ، در بیانیه ای که پنجشنبه شب توسط این مدرسه منتشر شد ، گفت كه لارنس با علائم خفیف در انزوا است.

سوینی گفت که لارنس بازی کلمسون را در روز شنبه مقابل کالج بوستون از دست خواهد داد. قرار است تیم ببرها شماره 7 نوتردام را در 7 آبان در ساوت بند ، ایندیانا بازی کنند.

افرادی که آزمایش COVID-19 مثبت دارند باید حداقل برای 10 روز جدا شوند.

لارنس در بیانیه ای در توییتر گفت که علائم وی “نسبتاً خفیف” بوده و وی از پروتکل Clemson و ACC پیرامون ویروس پیروی می کند.

وی گفت: “تنها چیزی که باعث درد می شود این است که فرصتی برای حضور در آخر هفته در کنار هم تیمی هایم و انجام بازی مورد علاقه من نیست.”

لارنس گفت که او از انزوا تماشای و تشویق ببرها خواهد بود.

نوجوان از جورجیا رقیب اصلی جام هیزمن و بالقوه بالاترین انتخاب کلی در پیش نویس NFL سال آینده است. او ببرها را (6-0 ، 5-0 کنفرانس ساحل آتلانتیک) به عنوان دانشجوی سال اول به قهرمانی کشور رساند و فصل گذشته به بازی قهرمانی پلی آف کالج فوتبال بازگشت. باخت کلمسون به LSU در بازی عنوان اولین بازی بود – و هنوز هم تنها – که ببرها در 32 شروع کار لارنس از دست داده اند.

از نظر پروتکل کنفرانس ساحل آتلانتیک ، کلمسون هفته ای سه بار آزمایش می شود.

اوایل هفته جاری لورنس وقتی از او در مورد آینده NFL خود س askedال شد گفت که هنوز گزینه ماندن یا رفتن را دارد ، سر و صدا ایجاد کرد.

لارنس روز سه شنبه گفت: “ذهنیت من این بوده است که می خواهم حرکت کنم.” “اما چه کسی می داند؟ بسیاری از اتفاقات ممکن است رخ دهد.”

سوینی گفت که اگرچه لورنس در برابر عقاب ها از دست خواهد رفت (4-2 ، 3-2) ، این “فرصتی برای سایر بچه ها بود که قدم بردارند.”

DJ Uiagalelei پاسور تازه وارد اولین بازیکن پس از لارنس در این فصل است که بازی ها از کنترل خارج می شوند. Uiagalelei ، با 6-4 و 250 پوند ، فصل گذشته توسط Rivals.com به عنوان دومین بهترین دانشجوی کالج کشور رتبه بندی شد. او در ژانویه ثبت نام کرد و تمرینات بهاری را پشت سر گذاشت تا اینکه در مارس گذشته بیماری همه گیر ویروس کرونا ویروس را تعطیل کرد.

Uiagalelei 12 از 19 پاس را برای 102 متری به پایان رسانده است. تیم ببرها همچنین در این فصل از Taisun Phommachanh و Hunter Helms دانش آموز سال دوم استفاده کرده اند.

کلمسون 27 بازی گذشته خود را مقابل ACC و 9 بازی گذشته را مقابل کالج بوستون برده است.