Ticats یکی از 7 تیم CFL است که در سال 2023 یک کوارتربک جدید خواهد داشت.

Category: خبرهای جهان

بو لوی میچل در صدر چشم انداز در حال تغییر کوارتربک در CFL این فصل است.

این کوارتربک کهنه کار وارد نهمین فصل خود به عنوان شروع کننده لیگ شد اما ابتدا با همیلتون. تایگر-کتز مدت کوتاهی پس از به دست آوردن حقوق میچل از کلگری استمپدرز، تیمی که او از سال 2014 در آن شروع کننده بود، قراردادی سه ساله امضا کرد.

همیلتون یکی از هفت تیم CFL خواهد بود که شروع کننده متفاوتی در این فصل خواهد داشت. تنها ردبلکس اتاوا (جرمیا ماسولی) و وینیپگ بلو بمبرز (زک کولاروس) قرار است برای دومین سال متوالی با همان مدافع ابتدایی افتتاح شوند. هم ماسولی و هم کولاروس مدافعان اصلی سابق همیلتون هستند.

اما کولاروس می تواند تنها کسی باشد که ماسولی به بهبودی از مصدومیت زانو ادامه می دهد که سال گذشته او را از میادین دور کرد. اگر ماسولی مناسب نباشد، سرخ‌بلکس‌ها به احتمال زیاد هنگام افتتاح فصل خود در 10 ژوئن مقابل مونترال به نیک آرباکل کهنه‌کار روی خواهند آورد.

میچل رکورد فصل عادی 90-25-2 را با Stampeders ثبت کرد (شامل 6-3 سال گذشته) که باعث شد آنها به چهار بازی در جام خاکستری (دو برد) بروند. این بازیکن 33 ساله تگزاسی دو بار به عنوان بازیکن برجسته CFL انتخاب شد.

همیلتون پس از یک فصل ناامیدکننده در سال 2022 که باعث شد تیکاتز (8-10) در اولین سال حضور دن ایوانز به عنوان کوارتربک شماره 1 در بخش شرقی سوم شود، به میدان رفت.

ایوانز در جام‌های خاکستری 2019 و 21 شروع کننده همیلتون بود، اما سال گذشته در 6 از 14 رقابت‌های فصل عادی پیروز شد در حالی که در قطع توپ (16)، فومبل (8) و باخت (هفت) قهرمان CFL بود. ایوانز در فصل خارج از فصل آزاد شد و با بی سی لاینز قرارداد امضا کرد.

تیکات از سال 1999 تاکنون موفق به کسب عنوان جام خاکستری نشده است، طولانی ترین خشکسالی قهرمانی در CFL. برای دومین بار در سه سال، همیلتون میزبان بازی عنوان CFL است که در 19 نوامبر در Tim Hortons Field برگزار می شود.

در اینجا نگاهی به هشت شروع کننده دیگر CFL داریم:

بخش غرب

شیرهای پیش از میلاد – کهنه سرباز ورنون آدامز جونیور پس از پیروزی در بازی های چهار بر شش در سال گذشته و پس از اینکه ناتان رورک، ناتان رورک مجروح شد، از مونترال خریداری شد، در پست مرکزی باز می شود. رورک به ترکیب بازگشت اما در این فصل خارج از فصل با جکسونویل جگوارز از NFL قرارداد امضا کرد. آدامز، 30 ساله، 118 یارد از 180 پاس (65.6 درصد) را برای 1504 یارد با شش TD و یک رهگیری انجام داد در حالی که برای 129 یارد روی 14 بار عجله داشت (متوسط ​​9.2 یارد). او همچنین با جرم جوردن ماکسیمیک هماهنگ کننده تهاجمی آشنا خواهد بود. اضافه شدن ایوانز به شیرها یک ضربه کوارتربک محکم 1-2 می دهد.

کلگری استمپدرز – جیک مایر اولین فصل کامل خود را به عنوان شروع کننده شروع می کند، اما بازی او در سال گذشته باعث شد تا استمپدرز با بازیکن شش فوتی و 227 پوندی کالیفرنیایی تمدید قرارداد کنند و در نهایت حقوق میچل را به همیلتون واگذار کنند. مایر در سال گذشته با دوبرابر TD (14) تا رهگیری (هفت) درصد کامل 74.7 را به دست آورد. مهمتر از همه، او در 6 از 9 شروع فصل معمولی پیروز شد، زیرا کلگری اجازه 17 اخراج کم CFL را داد و همچنین دارای بهترین حمله سریع لیگ (135.3 یارد در هر بازی) و راشر برتر (Ka’Deem Carey، 1080 یارد) بود.

ادمونتون الکس – انتظار می رود که تیلور کورنلیوس آمریکایی اولین فصل کامل خود را به عنوان شروع کننده پس از امضای قرارداد دو ساله در اواخر سال گذشته آغاز کند. کورنلیوس 6 فوت پنج و 230 پوندی سال گذشته 205 از 357 پاس را انجام داد (57.4 درصد) با 11 TD و 9 قطع توپ، اما با 502 یارد و هفت تاچ داون روی 71 کریر (7.1) بهترین کوارتر بک CFL بود. -متوسط ​​یارد). اضافه شدن گیرنده یوجین لوئیس (71 شکار، 1303 یارد، 10 بازی در فصل گذشته با مونترال) به کورنلیوس یک گیرنده بازی بزرگ می‌دهد و باید حمله الکس‌ها را تقویت کند که میانگین امتیاز هجومی 19.2 در هر بازی کمتر از لیگ بود.

ساسکاچوان راگریدرز – تروور هریس کهنه کار آمریکایی جایگزین کودی فاجاردو به عنوان شروع کننده شد و فاجاردو به مونترال رفت، تیمی که هریس سال گذشته در آن بازی کرد. ساسکاچوان پنجمین تیم CFL برای هریس 36 ساله است که فصل گذشته 71.6 درصد از پاس های خود را برای 4157 یارد انجام داد. هریس 6 فوت سه و 212 پوندی کار خود را در کانادا با تورنتو در سال 2012 آغاز کرد و همچنین برای اتاوا و ادمونتون بازی کرده است. محافظت از هریس برای رایدرهایی که سال گذشته 77 کیسه CFL را تسلیم کردند بسیار مهم خواهد بود.

بمب افکن آبی وینیپگ – کولاروس بمب افکن ها را به سه بازی متوالی در جام خاکستری هدایت کرده است، در دو بازی اول پیروز شده و به عنوان بازیکن برجسته CFL در دو سال گذشته انتخاب شده است. کولاروس در فصل گذشته 70 درصد پاس‌های خود را به مدت 4183 یارد با 37 توپ و تنها 13 توپ قطع کرد. بازگشت دریافت کننده ستاره، کنی لالر در سال 2023، کولاروس را تهدیدی جدی دیگر برای همراهی با دالتون شوئن (70 شکار، 1441 یارد، 16 TD) و کهنه سربازان نیک دمسکی (10 گرفتن TD) و رشید بیلی (9 تاچ داو) به همراه خواهد داشت. صید می کند).

بخش شرق

آرگونوت تورنتو – آرگوس از عنوان قهرمانی جام خاکستری خود با چاد کلی آمریکایی به عنوان شروع کننده دفاع خواهد کرد. او جایگزین کهنه سرباز مک لئود بتل تامپسون (نیواورلئان، USFL) شد. این اولین بار از فصل آخر کلی در Ole Miss (2016) است که برادرزاده ستاره سابق Buffalo Bills، Jim Kelly، یک کوارتربک شماره 1 خواهد بود. کلی نقش کلیدی در پیروزی تورنتو در جام خاکستری مقابل وینیپگ داشت، او در کوارتر چهارم جایگزین بتل تامپسون آسیب دیده (شست شست) شد و پاس های چهار از شش را برای 43 یارد انجام داد. اما این دوی 20 یاردی او در بازی دوم و 15 بود که باعث شد AJ Ouellette در پنج یاردی تاچ داون را ایجاد کند که باعث برتری 24-23 باشگاه شد.

ردبلکس اتاوا — ماسولی، 34 ساله، دومین فصل خود را با سرخ‌پوشان آغاز می‌کند، که با این بازیکن کهنه‌کار قرارداد خود را در خارج از فصل تا فصل 2024 تمدید کرد. خوش‌بینی در پایتخت کانادا زمانی بالا بود که ماسولی 10 فوتی و 215 پوندی در سال 2022 به عنوان یک بازیکن آزاد به این مجموعه پیوست. اما او در چهار بازی فصل معمولی ظاهر شد قبل از اینکه در پایان فصل در باخت به ساسکاچوان راگریدرز دچار آسیب دیدگی زانو شود. آرباکل، 29 ساله، وارد پنجمین فصل CFL خود می شود، که مدتی را نیز با کلگری، تورنتو و ادمونتون گذرانده است. او سال گذشته در 12 بازی با اوتاوا ظاهر شد.

آلوئت مونترال – فاجاردو پس از سه فصل حضور در ساسکاچوان به آلوئت ها می پیوندد. پس از حضور متوالی در فینال بخش غرب (2019، 2021)، رایدرها پلی آف CFL 2022 را با رکورد 6-12 از دست دادند. فاجاردو 6 فوت دو و 223 پوندی بیشتر سال را با مصدومیت زانو بازی می کرد قبل از اینکه به نفع میسون فاین جوان نیمکت نشین شود. فاجاردو دوباره با جیسون ماس، سرمربی مونترال، هماهنگ کننده تهاجمی او در رجینا، متحد می شود. یک ویلیام استنبک سالم مطمئنا کمک خواهد کرد، اما از دست دادن لوئیس بسیار بزرگ است.