آپدیت تاون هال 14

Category: خبرهای جهان

تاون هال 14 یک سورپرایز جدید برای کلش اف کلنز

به نظر می رسد سوپرسل می خواهد با آشکار کردن تان 14 در به روزرسانی بازی کلش اف کلنز ، همه را متعجب کند. این شرکت همیشه سنگ تمام گذاشتن بازی های آنلاین است. با هر تان هال که در کلش اف کلنز بازی می کنید ، آنها واقعاً منفجر می شوند. ما هنوز منتظر به روزرسانی جدید آن هستیم. با ما در بررسی تاون هال 14 کلش اف کلنز همراه باشید.

 

آشنایی با به روزرسانی تان هال 14

کمپانی تولید کننده بازی معروف کلش اف کلنز اخیراً اطلاعاتی درباره میزان تاون هال 14 منتشر کرده است ، اطلاعاتی که طرفداران این بازی محبوب را هیجان زده می کند:

بازیکنان تان هال 11 به 13 می توانند درصدی از اطلاعات بازی خود را در، خرید اکانت کلش تان هال مکس، ارتقا دهند و قدرت خود را افزایش دهند.

 

مثلا:

افزایش سطح ، سطح یا لول به امکانات: ساختمانها ، سربازان ، مدافعان و جادوها. اجازه دهید مقاومت دیوار برای بازیکنان تاون هال 13 تا 50 درصد افزایش یابد.

 

جزئیات:

به عبارت دیگر ، این تالار شهر را می توان با تالار 9 مقایسه کرد. تفاوت اصلی این است که تالار 9 دارای یک موضوع یا فضای ترسناک است ، اما تالار 14 دارای یک فضای جادویی تر است. جادوی سیاه.

در مورد جو این تالار شهر می توان گفت که مضمون این تالار شهر براساس اکسیر سیاه یا جادوی سیاه و شیطانی با زمینه سیاه و بنفش خواهد بود.

 

یکی دیگر از ویژگی های جدید این تالار شهر ، سیستم جدید امنیتی در داخل دیوار است که به جادوی سیاه نیز بستگی دارد.

ویژگی دیگر این است که خاصیت انجماد تاون هال 13 کاملاً از بین رفته و جادوی سیاه جایگزین آن خواهد شد. طلسم مشکی که اگر تالار شهر یا برج سقوط کند یا خراب شود ، سربازان اطراف آن را می پوشاند و تا زمان احیای برج طلسم یا طلسم دیگر کار نمی کند.

 

موضوع شیطانی این تالار شهر نیز بر نیروهای شما تأثیر می گذارد ، بنابراین شما سربازان و مدافعان شیطانی خاصی خواهید داشت که می توانند در نوع خود جالب باشند.

افزایش ظرفیت در شهرهای 12 و 13 که به تالار 14 ارتقا یافته است ، در جدول زیر قابل مشاهده است:

 

انتظار می رود در کمتر از یک سال دیگر این تالار شهر برای بازیکنان عرضه شود و بازیکنان از امکانات فوق العاده آن لذت ببرند.

همانطور که اشاره کردیم ، جذابیت این تالار شهر این است که همان تالار 9 است و یادآور می شود. همان ایده ، اما در عین حال متفاوت و در عین حال جادویی.

 

با استفاده از این تالار جدید می توان امیدوار بود که شرکت تالارهای شهر آینده بتواند ما را با امکانات و زمینه های جدید و گاه یادآور نسخه های قبلی و خاطره بازی های خوب و تمیز برای ما و به خصوص طرفداران اسرار لباس شگفت زده کند.

این یک مرور از تان هال 14 است که امیدواریم از آن لذت ببرید. ?