اویل سپراتور و تجهیزات کنترل روغن کستل ایتالیا

Category: خبرهای جهان

در این مقاله به مزایای اویل اسپراتور و و نحوه کار آن می‌پردازیم. خرید اویل سپراتور کستل وقتی سطح روغن در داخل محفظه به سطح مجاز می رسد، شناور بالا آمده به طوری که مسیر برگشت روغن به طرف کمپرسور باز می شود. همان طور که می‌دانید کمپرسور وظیفه کمپرس کردن یا فشرده نمودن گاز را بر عهده دارد. در حین فرآیند فشرده شدن گاز، میزانی از روغن نیز به دست می‌آید که همراه با گاز وارد کمپرسور می‌شوند. ورود گاز به کمپرسور یکی از مراحل کار است که مطلوب است، اما در این میان میزانی از روغن از کمپرسور خارج می‌شود و این امر، نامطلوب است که باید از آن جلوگیری نمود. اویل اسپراتور بنابراین به منظور ممانعت از فرار روغن از کمپرسور از اویل سپراتور استفاده می‌شود.

اویل سپراتورشرکت کستل دارای 7مدل اصلی بوده و برحسب اویل اسپراتور کد قطعه معرفی می شوند.

چرا از اویل سپراتور استفاده کنیم

در مخازن بیش از ۳۰۰ لیتر وجود شیشه نمایش سطح مایع ضروریست . محصولات برودتی شرکت کستل به سراسر اروپا و آسیا صادر می شود . علاوه بر اویل سپراتور از دیگر محصولات شرکت کستل در زمینه تجهیزات برودتی می توان اواپراتور ، کندانسور ، شیر آلات ، کمپرسور و تجهیزات کنترلی را نام برد . اویل اسپراتور گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر جدا کننده های روغن و آب یا همان چربی گیر ها، قطعه ای از تجهیزات هستند که برای جداسازی مخلوط روغن و آب استفاده می شود. در ورودی اویل سپراتور مخلوط گاز و روغن سرعت بالایی دارند اما سرعت آن ها پس از برخورد با سطح بزرگ پوسته کاهش می یابد.

اویل سپراتور کستل چیست؟؟

کارشناسان فروش این گروه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی اویل اسپراتور به مشتریان عزیز خود می باشند. مشتریان محترم می توانند با کمک کارشناسان فروش، اطلاعات جامعی از دستگاه کسب کنند. خریداران با داشتن اطلاعات جامع در رابطه با اویل سپراتور کستل، خرید دقیق تری انجام خواهند داد.

 

هدف استفاده از اویل سپراتور صنعتی چیست؟

|

لایههای فایبر گلاس بکار رفته در فیلتر روغن دارای اویل اسپراتور ساختاری متخلخل بافته نشده از الیاف مصنوعی شیشه آمیخته با رزین میباشد که به صورت لایه لایه قرار میگیرند. اویل سپراتور دارای دو ورق توری فلزی میباشد که در بین آنها لایههایی از الیاف مصنوعی میکروفایبرگلاس جای گرفته است. از این رو جدا کننده روغن نه تنها از ورود روغن به خط لوله جلوگیری میکندد بلکه در میزان روغن مورد استفاده برای کمپرسور نیز صرفهجویی میشود.

شرکت پارس کول یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع و برودتی میباشد که در سال ۱۳۸۷ تاسیس و اقدام به فعالیت نموده است تولیدات شرکت برمبنای اویل اسپراتور علم و دانش نوین و رعایت قوانین ساخت میباشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه صنعتی فامکو می باشد. برای چک کردن کارکرد صحیح اویل سپراتور از سایت گلس و رسیور در مسیر برگشت آن استفاده گردد. این کوکی ها برای ارائه خدمات از طریق وب سایت ما و استفاده از برخی از ویژگی های آن کاملاً ضروری هستند.