بازگشت کوارتر چهارم، رافریدرز را 30-27 بر لیونز در شیب پیش فصل CFL برد.

Category: خبرهای جهان

بازگشت کوارتر چهارم، رافریدرز را 30-27 بر لیونز در شیب پیش فصل CFL برد.

با حضور تروور هریس به عنوان کوارتربک شروع کننده ساسکاچوان راگریدرز، پیروزی 30-27 CFL در پیش فصل شنبه بر بی سی لیونز کمک چندانی به جدا کردن سه پیوتی که برای کسب جایگاه پشتیبان می جنگیدند، نداشت.

میسون فاین، جیک دولگالا و شی پترسون با هم توانستند 30 پاس از 41 پاس را برای 284 یارد و سه تاچ داون انجام دهند تا رایدرها اولین پیروزی پیش فصل خود را از 14 ژوئن 2014 به دست آورند، زمانی که آنها ردبلکس اتاوا را 21-17 شکست دادند.

رایدرز در کوارتر سوم 20-9 و در کوارتر چهارم 27-17 عقب افتادند، قبل از اینکه فاین با دو پرتاب تاچ داون با میچل پیکتون ارتباط برقرار کرد تا پیروز شود.

فاین در کوارتر چهارم جای پترسون را گرفت و شروع بدی داشت. در اولین تلاش خود برای پاس، رایدر وارگا، مدافع خط BC، تلاش را قطع کرد و آن را 11 یارد برای تاچ داون برگرداند. وارگا، دانشگاه سابق رجینا رام، شیرها را 27 بر 17 با تاچ داون جلو انداخت.

فاین در سری بعدی برگشت، و با یک پاس گل چهار یاردی به پیکتون یک درایو را محدود کرد. کاره ودویک با برتری 27 بر 23 بی سی گل را از دست داد.

این شرایط را برای دومین پرتاب تاچ داون فاین در فاصله 2:44 مانده به پایان بازی آماده کرد و اولین برتری را برای رایدرها از کوارتر دوم به ارمغان آورد.

کریگ دیکنسون، سرمربی ساسکاچوان راگریدز، مدافع دفاعی ساسکاچوان راگریدرز، دوین جونز را در کنار زمین سلام می‌کند. (هیوود یو/کانادین پرس)

فاین از انتخاب شش راضی نبود، اما نمی‌خواست این عقب‌نشینی مانع از نشان دادن تعلقش به گفتگوی ساسکاچوان شود.

“این بدترین چیزی بود که ممکن بود اتفاق بیفتد. من یک دقیقه تمام کردم اما هم تیمی ها و مربیان بزرگی دارم.

فاین که پاس های 8 از 10 را برای 110 یارد با دو تاچ داون و یک توپ به پایان رساند، گفت: “آنها آمدند و مرا بلند کردند و بعد این یک مورد بازنشانی، بازگرداندن ذهنیت و بیرون رفتن و کوبیدن توپ بود.” استراق سمع.

“این کاری است که من در گذشته انجام داده ام. قرار است آن را بندازم و هر اتفاقی بیفتد، اتفاق می افتد. فراز و نشیب های زیادی وجود داشته است، اما پایان دادن به آن عالی بود.”

فاین می‌توانست در ادامه بازی پس از قطع بازی محافظه‌کارانه بازی کند، اما این روش او نیست.

یک مرد سفیدپوست با لباس کامل فوتبال در اواسط پرتاب با توپ فوتبال است.  در اطراف او مردانی هستند، همچنین با لباس کامل، سعی می کنند از او محافظت کنند، در حالی که دیگران در تلاشند تا با او مقابله کنند.  برخی از هواداران را می توان در حال تماشای این بازی در سکوها در پس زمینه مشاهده کرد.
کوارتربک ساسکاچوان راگریدرز، جیک دولگالا، در نیمه اول مسابقات پیش فصل فوتبال CFL در رجینا در روز شنبه، مقابل BC Lions پرتاب می کند. (هیوود یو/کانادین پرس)

“شما باید به خودتان اعتماد داشته باشید. باید به هم تیمی های خود اعتماد کنید و مربیان شما را در موقعیت مناسب قرار می دهند. شما نمی خواهید زیاد فشار بیاورید زیرا در این صورت اشتباه دیگری مرتکب خواهید شد، اما همچنین انجام نمی دهید. می‌خواهید ترسو باشید و عکس‌هایی را که باید بگیرید، نگیرید.”

فاین همچنین اعتراف کرد که در پاس دوم تاچ داون روی پیکتون تمرکز کرده است.

“در آخرین بازی، من به میچ نگاه می کردم. من به میچ اعتماد دارم. او در موقعیت مناسبی برای ساخت بازی قرار می گیرد و باهوش ترین مرد در زمین فوتبال است.”

Dolegala شروع می شود

با هریس در خانه اش در ماریون، اوهایو، برای تولد سومین فرزندش – تریپ هریس پنجشنبه به دنیا آمد – Dolegala روز شنبه شروع کرد. دولگالا با بازی کردن همه سری‌های نیمه اول به جز آخرین بازی، هم با بازو و هم با پاهایش تحت تأثیر قرار گرفت و 12 پاس از 17 پاس را برای 97 یارد انجام داد در حالی که برای چند نزول اولیه تلاش می‌کرد.

او معتقد است که این پیروزی عزم و فداکاری سوارکارانی را که وارد فصل می‌شوند نشان داد.

“مربی [Craig Dickenson] به ما گفت که نه سال گذشته است، این بسیار وحشی است. اما ما چیزی جز هیجان نداشتیم. عظیم بود. من فکر می کنم تیم ما واقعاً نزدیک است و با جشن کوچک ما در آنجا ظاهر شد.”

در حالی که فاین، دولگالا و پترسون می‌دانند که یکی از آن‌ها قرار است در روزهای آینده آزاد شود، هر سه به وضوح برای یکدیگر خوشحال بودند.

دولگالا که در کوارتر دوم در یک یاردی گلزنی کرد، گفت: “من بزرگترین طرفدار آنها هستم. دیدن هر دو بازی بیرون و توپ بسیار عالی بود. همه ما درگیری هایی داشتیم اما به عقب برگشتیم و این فوق العاده بود.” .

پترسون که 10 از 14 پاس را برای 77 یارد و یک تاچ داون انجام داد، اضافه کرد: “این قطعا یک نبرد است.” باید سخت باشد و تقریباً برای هر مربی دیگری باید هیجان انگیز باشد. هر اتفاقی که بیفتد، خوب، همه ما خانه و مکانی برای بازی خواهیم داشت.”

هیچکدام از تیم ها مدافع اصلی خود را نپوشیدند. دومینیک دیویس و دین ایوانز در سه کوارتر اول سریال‌های متناوب را برای شیرها تغییر دادند، در حالی که ورنون آدامز جونیور شروع کننده شب را تعطیل کرد. جاد اریکسون در حالی که 9:30 دقیقه مانده به کوارتر چهارم بازی را به دست گرفت.

یک مرد سفیدپوست، با لباس کامل فوتبال، در حال پیچیدن است تا با دست راست خود فوتبال را پرتاب کند.  حلقه چپ و انگشتان صورتی او چسبانده شده است.  بازوبند مشکی بر مچ دست چپش بسته است.
دان ایوانز، کوارتربک لاینز، برای پرتاب مقابل ساسکاچوان راگریدرز قرار می گیرد. (هیوود یو/کانادین پرس)

ایوانز 13 از 16 پاس برای 162 یارد و یک تاچ داون بود در حالی که دیویس 4 از 10 برای 77 یارد و یک مهار بود.

کندال واتسون بهترین دریافت کننده ساسکاچوان بود که 6 پاس برای 62 یارد گرفت. آیدن ابرهارت یک بازی فوق‌العاده برای شیرها داشت و شش پاس به فاصله 104 یارد گرفت.

علاوه بر این که هریس بیرون نشسته بود، رایدرها لباس تعدادی از کهنه سربازان، از جمله جمال مورو و فرانکی هیکسون، بازیکنان دونده، جیک واینکه، درل واکر و ماریو آلفورد، خط دفاعی آنتونی لنیر جونیور و میکا جانسون و دفاع خط دفاعی لری دین را نپوشیدند. .

لاکی وایتهد و دومینیک ریمز، بازیکن خط دفاعی ماتیو بتس، مدافع خط بو لوکومبو و مدافعان دفاعی گری پیترز و مارکوس سایلس در کنار شیرها حضور داشتند.