بک لینک Pbn – ویرگول

Category: خبرهای جهان

سعی کنید بخشی در وبسایت خود راه اندازی کنید و شروع به تولید و انتشار اینفوگرافیک های کاربرپسند نمایید. عکسهای علمی هفته از نگاه زومیت؛ سایت ما از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۵۰ سایت پربازدید همراه برندهای برتر است مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی خبر ، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند . اگر بک لینک شما از سایتی معتبر و با رتبه بالا باشد، مسلما تاثیر بیشتری بر سئوسایت خواهد داشت. با آنچه تاکنون بیان شد، فهمیدیم بک لینک چیست و همچنین با انواع بک لینکها آشنا شدیم. این روش یک روش کاملاً آشنا و متداول است. تبادل لینک جهت ازیاد بک لینک اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو تغییر بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.در مقاله ی لینک های nofollow و dofollow می توانید با nofollow و dofollow آشنا شوید.

طبق تحقیقات اخیر ، برخی از متخصصین سئو معتقدند که فاکتور DR بیشترین ارتباط را با سیستم رتبه بندی سایت ها در گوگل دارد و هر سایتی که DR بالاتری دارد به احتمال زیاد در رتبه های بهتری قرار می گیرد. امروزه لینک سازی PBN به این معناست که یک بازاریاب تعدادی وب سایت شامل اطلاعات مفید و اصلی ایجاد میکند و در اطلاعات آنها لینک هایی را به صفحات اصلی که میخواهد رتبه بندی بهتری داشته باشد تعبیه میکند. طبیعتا هرچه اشاره بیشتری به وبسایت شما وجود داشته باشد، در رتبهبندی گوگل، شرایط بهتری خواهید داشت. بک لینک نوفالو به سایت دیگری اشاره نمیکند، در واقع رباتهای موتورهای جستجو این لینکها را دنبال نمیکنند. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد، در پنل گوگل سرچ کنسول، در بخش Manual Actions یک پیغام با موضوع Unnatural Links دریافت خواهد کرد. اگر سایت هایی که دارید در بازه زمانی متفاوت بک لینک دریافت نکند و یا در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته باشید باز هم توسط گوگل شناسایی می شوید. توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد.

لینکهای خارجی که به آن ها Back Links نیز گفته میشود، لینکهایی هستند که از سایر سایتها به سایت شما اشاره میکنند. به عبارت دیگر، لینکهای فالو از سایتهای دیگر به مطلبی از سایت شما اشاره میکنند. شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.توجه داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط لینک های با ارزش و مرتبط با پیج رنک بالایی که به شما پیوند می شوند،حمایت خواهید شد. در لیست سایت ها و دامنه های لینک داده شده به شما، باید به نام وب سایت ها توجه داشته باشید. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکرتکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژهای داشته باشید. لینک فالو، همان لینکی است که از مطالب شما در یک سایت دیگر قرار گرفته است.

به لینکی گفته میشود که از یک صفحه سایت به صفحه دیگری در همان سایت هدایت شود. اینجا کار ما شروع میشود. در واقع فقط آن را معرفی میکنیم اما تایید نمیکنیم، پس از اعتبار ما کم نمیشود. حتی خدمات گران قیمت و باکیفیت PBN نمیتوانند تضمین کنند که سایت شما بخاطر سئوی کلاه سیاه پیدا و مجازات نمیشود. لینک سازی به روش PBN یک سری وبلاگ شخصی را به صورت شبکه ای در بر می گیرد که نهایتا برای یک سایت هدف لینک سازی می کنند. متأسفانه ، وب سایتهای PBN معمولاً از تمام این خصوصیات خاص برخوردار هستند . 6. وب سایتی که به وب سایت شما اجازه بک لینک back link را میدهد باید از دامنه اتوریتی خوبی برخوردار باشد و در شبکههای اجتماعی هم فعالیت داشته باشد. چند سایت ارائه دهنده نظر سنجی آنلاین با آتوریتی بالا را در زیر عنوان می کنم. “dead link” با لیستی از نتایجی رو به رو می شوید که منبع آن حذف شده و شما می توانید از صفحات وبسایت خودتان ، به جای منابع حذف شده استفاده کنید . در واقع دریافت چند بک لینک مفید از منابع باکیفیت و تاثیرگذار ، خیلی بهتر است از هزاران لینک بی کیفیت از وب سایت هایی که اسکور بالایی دارند.