تام بردی 2 TD پرتاب می کند تا Buccaneers را بر سر غول ها بلند کند

Category: خبرهای جهان

تام بردی قبلاً در برابر غول های نیویورک احساس ناراحتی کرده بود. به خصوص در دو باخت Super Bowl.

او پیروزی 25-23 دوشنبه شب توسط Tampa Bay Buccaneers خود را تشخیص داد که بسیار هنرمندانه نبود. حداقل برای کوارتر ستاره ، پایان بهتری داشت.

بردی گفت: “بدیهی است که ما آنطور که توانایی داریم بازی نکردیم ، اما کسب یک پیروزی خوب بود.”

در اکثر بازی ها ، برادی در نیمه دوم همان کاری را انجام داد که به بهترین وجه انجام می داد. او پاس های تاچ داون را به راب گرونکوفسکی و مایک ایوانز انداخت و به او یک بار دیگر در پرتاب TD منجر شد.

درو بریزهای Saints ‘Brady روز یکشنبه از Brady عبور کرده بودند ، اما اکنون شش بار قهرمان Super Bowl با 561 بار دیگر در صدر قرار دارد. صعود 8 متری غواصی ایوانز امتیازات برتر را فراهم کرد.

اما خلیج تامپا (6-2) مجبور شد آن را عرق کند. دانیل جونز در 13 نمایش 70 یاردی (1-7) اتومبیل رانندگی کرد و با گلدن تیت برای یک تاچ داون 19 حیاطی در 28 ثانیه باقیمانده. وقتی مقامات پرچمی را برای مداخله پاس دفاعی برداشتند ، تبدیل 2 امتیازی انجام نشد.

مربی Bucs ، بروس آرینس گفت: “شما هرگز برای بردن عذرخواهی نمی کنید.” “ما نمایشنامه هایی را ساختیم که شمردند.”

بردی و گرونکوفسکی زودتر برای یک پاس گل 3 یاردی که گرونک به سختی توپ را به اندازه کافی طولانی نگه داشت ، ترکیب شدند. این باعث شد ترکیب جدید نیو انگلند برای دونفره با 93 ، 21 پشت پیتون منینگ و ماروین هریسون از کلت ها در TDs دوم شود.

بردی که قادر به برقراری ارتباط با ایوانز در تبدیل 2 امتیاز نبود ، هنوز Bucs را در امتیاز 15-14 برتر قرار داد.

پس از آنکه نیویورک به گل زمینی 33 گرمی گراهام گانو برگشت ، دانیل جونز تحت فشار قرار گرفت تا پرتابی غیرعاقلانه به تیت انجام دهد که شان مورفی-بانتینگ در Tampa 33 انتخاب کرد. این زمینه را برای رانندگی 66 متری تا مرحله پایین فراهم آورد. توسط ایوانز

جونز دو انتخاب پرهزینه داشت که به نفی تلاش شدید دفاع نیویورک کمک کرد.

بردی گفت: “رهگیری ها برای ما بسیار زیاد بود.”

آریان افزود: “مهاجم جوان ، او هنوز هم در تلاش است کارهای زیادی انجام دهد.”

جو قاضی مربی سال اول غول پیکرها ، که با بردی در مسابقات قهرمانی سوپر باول در نیو انگلیس موفق به کسب سه سوپر کاسه شد ، از رکورد تیم در نیمه راه برنامه خود دلسرد نیست.

جو قاضی مربی سال اول گفت: “من پیشرفت های زیادی می بینم ، بچه های ما روز به روز پیشرفت می کنند.” “ما بنیان خوبی داریم. من هسته اصلی تیمی را می بینم که در حال پیشرفت است.”

نیویورک استراحت زودهنگام داشت – و بلافاصله پس از یک ضربه محکم – وقتی پاس بردی توسط دالوین تاملینسون جریمه شد و توسط بوکس گرفتار شد که رونالد جونز را عقب زد. اما او در اثر برخورد بلیک مارتینز و تازه کار دارنای هولمز در Tampa Bay 12 بهبود یافت.

دیون لوئیس در موقعیت سوم با اختلاف 7 بر 3 نتیجه را از گوشه منطقه انتهایی گرفت.

در پایان نیمه ، رونالد جونز فاکتور نبود چون بیشتر فعالیت لئونارد فورنت را انجام می داد.

امتیاز بعدی Giants یک مدل بهره وری بود که شامل دو سود 11 یاردی ، 12 حیاط ، 14 حیاط و 17 حیاط توسط وین گالمن بود. او از 2 گل زد تا سری 10 بازی را به پایان برساند که 77 یارد را برای برتری 14-3 پوشانده بود.

بردی ، طبق رسم او طی دو دهه ، سپس تیم خود را به یک امتیاز هدایت کرد ، اما این فقط گل دوم رایان ساکوپ از میان چهار گل میدان بود ، یک حیاط 40 قدم با 7 ثانیه مانده به نیمه. Succop همچنین یک هدف 37 متری در ابتدای بازی داشت ، یک 43 حیاط که توسط رهگیری کارلتون دیویس در اوایل سه ماهه سوم ایجاد شد و یک 38 یارد نیز با 3:41 برای انجام آنچه که معلوم شد بود نکات تعیین کننده

بلافاصله بعد از اینکه Succop نتیجه 14-9 را رقم زد ، گرونکوفسکی در منطقه آخر قرار گرفت – فقط دید که دنیل جونز با یک بازی سخت 30 متری ، Evan Engram ، ارتباط برقرار می کند. این ضربه 33 متری گانو و برتری 17-15 نیویورک را به مرحله چهارم راه اندازی کرد.

اما این معمولاً زمان برادی است.