ترجمه مقاله انلاین

Category: خبرهای جهان

5 دلیل برای ترجمه وب سایت خود ترجمه انلاین مقاله
25 اکتبر 2016 نیکولاس سیتسانیس بازار یابی

“اگر با مردی به زبانی که او می فهمد صحبت کنید ، این به سر او می رسد. اگر با او به زبان او صحبت کنید که به قلب او می رود. ” – نلسون ماندلا

ترجمه محتوای وب به زبان محلی بسیار مهم است. تقریباً بدون محرومیت ، مردم بهتر به زبانی که با آنها ارتباط برقرار کرده اند پاسخ می دهند. برای تجارت موفقیت آمیز با مردم ، صحبت کردن به زبانی که آنها درک می کنند کافی نیست (به خصوص اگر درک آنها محدود باشد). شما باید آنها را به زبانی که قلبشان اعلام می کند بیان کنید.

1. محلی سازی
قرائت نشان می دهد که افراد متمایل به اختصاص وقت بیشتر در وب سایتی هستند سما نیوز که به زبان مادری آنها ترجمه شده است و بسیار بیشتر مشتاق خرید محصول قابل دستیابی به زبان ذاتی خود هستند. افراد علاوه بر این با معنای ذاتی خود بسیار راحت هستند ، بنابراین شما باید آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. با بومی سازی مطالب ، دسترسی مخاطب به موضوعات مورد نظر خود آسان شد. یکی از خدمات قدرتمندی که پشت محلی سازی محتوای برنامه ریزی شده وجود دارد ، تصور این است که به تبلیغات تجاری شما کمک می کند. اما آنچه شرکت ها به طور معمول انجام می دهند بیش از این است. آنها همچنین روند بسیار رقابتی را در بازار بومی توسعه می دهند.

اسناد ، مطالب و وب سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. پرونده های خود را بارگذاری کنید بهترین مترجم انگلیسی به فارسی یا متن خود را جای گذاری کنید و یک مترجم حرفه ای بلافاصله شروع به کار می کند. ترجمه خود را همین الان سفارش دهید

2. شما به جستجو تبدیل می شوید
عامل بسیار مهم در مورد ترجمه وب سایت شما این است که “قابل جستجو” هستید. در این مرحله دیجیتالی که همیشه قابل توجه است ، فقط اجازه می دهید که نگرانی خود را به عنوان یک موسسه در اختیار داشته باشید ، مرحله بسیار بزرگی است. و این مرحله ای است که می توانید از قبل و حتی با عمد رفتن به سراسر جهان به پایان برسانید. با ارائه آماری از زبان خود و تأسیس در این امر ، در این امر تأثیر بگذارید.

3. بین المللی شدن سایت خود
با ترجمه وب سایت خود ، محصول شما از مرز عبور کرده و به شما امکان می دهد گوگل ترجمه تعداد زیادی مشتری داشته باشید. زبان بومی مردم آنها را به خود جلب می کند و در ازای آن مزایایی به شما می دهد. هنگام بازدید توسط تعداد افراد ، رتبه وب سایت شما به طور خودکار افزایش می یابد. مطالب موجود در وب سایت شما در فرم ترجمه شده اعتماد بالایی به بازدیدکنندگان دارد.

4. مزیت اقتصادی
برای ترجمه وب سایت خود ، حتی اشتراک گذاری در آن ، می تواند کاملاً یک فشار به نظر برسد. برای آن دسته از شرکت هایی که از این طرح دریافت می کنند ، یک دوره قبل از مسابقه دهندگانشان است که فقط سایت خود را فقط به یک زبان انفرادی دارند. با داشتن یک وب سایت دوزبانه می توانید خود را از رقبای خود متمایز کرده و اصلی ترین امتیاز را تعیین کنید. ترجمه محتوای وب به شما امکان می دهد محیطی دوستانه تر و مشتری پسند با منطقه ارتباط بهتر ایجاد کنید

5- وب سایت شما به رشد خود ادامه می دهد.
مشاغل قابل نگهداری براساس سود و درآمد تأسیس می شوند. اگر نسبت توسعه شما در بازار بومی شما بی تحرک می شود ، هدف قرار دادن بازی های خارجی که کالاها یا کالاهای شما مناسب است می تواند به شما در ادامه رشد تجارت کمک کند. وقتی وب سایت ترجمه شده شما به دریای خارج از کشور معرفی می شود ، از محتوای مردم قدردانی می شود و مشارکت مردم بیشتر از مردم کشور خودتان است.