شاهد می‌گوید که آرایزا، بازیکن سابق بیلز در زمان تجاوز جنسی، حضور نداشت

Category: خبرهای جهان

اخطار: این مقاله حاوی محتوای گرافیکی است و ممکن است کسانی را که خشونت جنسی را تجربه کرده‌اند یا فردی را که تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند، تحت تأثیر قرار دهد.

مت آرایزا، بازیکن سابق بوفالو بیلز، در زمان وقوع تجاوز گروهی به یک خردسال در یک مهمانی در اکتبر 2021 در سن دیگو حضور نداشت و همچنین در فیلم‌های به دست آمده پس از این حادثه که منجر به تحقیقات پلیس و شکایت زنی شد، قابل مشاهده نبود. طبق شهادت شاهدان گفت که او مورد حمله قرار گرفته است.

این شهادت در شواهدی گنجانده شد که دادستان ناحیه سن دیگو را وادار کرد تا سال گذشته علیه آرایزا اتهامات جنایی را مطرح نکند.

ESPN صوتی را از جلسه 7 دسامبر 2022 که در طی آن جزئیات مورد بحث قرار گرفت، به دست آورد و بررسی کرد. در این جلسه، تریشا آمادور، معاون دادستان منطقه سن دیگو و این زن، و همچنین وکیل زن، بازپرس دادستان منطقه، تد منصور و یک مدافع منتخب قربانی حضور داشتند.

هدف این جلسه عمدتاً این بود که آمادور توضیح دهد که چرا نمی توان اتهامات جنایی را مطرح کرد و به سؤالات پس از پایان تحقیقات اداره پلیس سن دیگو در اوت 2022 پاسخ داد.

به گفته یک شاهد، آمادور به زن گفت آرایزا یک ساعت قبل از زمان گزارش تجاوز جنسی، مهمانی خارج از دانشگاه را ترک کرد. آمادور گفت که آرایزا “گفته می شود که در ساعت 12:30 مهمانی را ترک کرده است” و بر اساس تمبرهای ویدئویی این برخورد، زمانی که تجاوز به عنف در ساعت 1:30 بامداد در اقیانوس آرام رخ داد، “دیگر در مهمانی هم حضور نداشت”.

آمادور همچنین به این زن گفت که هیچ کس خارج از دفتر او، از جمله شاهدی که به خروج آرایزا از حزب شهادت داد، از مهرهای زمانی خاص ویدیوهای بازیابی شده از مهمانی اطلاعی ندارد.

بیل ها آرایزا را در ماه اوت، تنها چند روز پس از طرح دعوی این زن، آزاد کردند. متهم در شکایت ادعا کرد که آرایزا که در آن زمان 21 سال داشت، قبل از آوردن او به اتاق خوابی که در آن گروهی از مردان به نوبت به او تجاوز کردند، با او در یک حیاط کناری در یک اقامتگاه خارج از دانشگاه رابطه جنسی داشت. او گفت در حالی که مردان به مدت 90 دقیقه به او تعرض کردند، از هوش رفت و از هوش رفت.

این زن که در آن زمان 17 سال داشت، روز بعد تجاوز مورد ادعای خود را به اداره پلیس سن دیگو گزارش داد، که این اتهامات را به مدت 9 ماه بررسی کرد تا اینکه تحقیقات خود را در 5 اوت 2022 به دادستان تحویل داد.

دفتر دادستان منطقه همچنین نتوانست ثابت کند که از سن یا میزان مسمومیت او آگاهی دارد. گفته می شود حداقل دو شاهد در این مهمانی شنیدند که دختر می گوید او 18 سال دارد، در حالی که دیگران گفتند که سن او را به خاطر نمی آورند.

تانیا سیرا، دستیار مدیر ارتباطات سان، “بخش جرایم جنسی و قاچاق انسان DA تیمی متشکل از معاونان دادستان، بازپرسان دادستان منطقه، و مدافعان قربانیان دارد که آموزش دیده اند که چگونه در هنگام تعامل با قربانیان از آسیب های روانی مطلع شوند.” دفتر دادستانی منطقه دیگو در بیانیه ای اعلام کرد. «این یک اولویت برای دفتر ما است که با قربانیان با وقار، احترام، ادب و حساسیت رفتار کنیم.

“حتی در مواردی که نمی‌توانیم اتهامات را مطرح کنیم زیرا نمی‌توانیم جرمی را بدون شک منطقی اثبات کنیم، ما با قربانیان تماس می‌گیریم تا بتوانند با ما ملاقات کنند تا ما توضیح دهیم که چرا نمی‌توان پرونده تشکیل داد و به سؤالات آنها پاسخ داد.”

آرایزا ملقب به “Punt God” شد و به خاطر ضربات پررونق خود که به ایالت سن دیگو کمک کرد در سال آخر تحصیلی خود بهترین فصل مدرسه 12-2 را به دست آورد، به عنوان یک مرد اجماع آمریکایی مورد تقدیر قرار گرفت. او توسط Bills در دور ششم درفت NFL 2022 انتخاب شد.