کمیساریای CFL می گوید لیگ در حال بررسی همه گزینه ها برای برگزاری فصل 2021 است

Category: خبرهای جهان

رندی آمبروزی ، کمیسر CFL ، می گوید که لیگ در حال بررسی همه گزینه ها – از جمله از سرگیری مذاکرات با دولت فدرال ، بازی در شهرهای اصلی و برگزاری بازی های بدون هوادار یا تماشاگران محدود – برای بازگشت به زمین در سال 2021 است.

CFL به دلیل همه گیری COVID-19 ، فصل 2020 خود را لغو کرد ، تصمیمی که پس از عدم توانایی برای دریافت کمک مالی از اوتاوا گرفته شد. این لیگ امیدوار بود که یک کار کوتاه تر در وینیپگ انجام دهد.

CFL اعلام کرده بود که برای اجرای یک فصل کوتاهتر به بودجه دولت نیاز دارد. در ماه آوریل ، یک درخواست سه طبقه به اوتاوا ارائه داد که در ابتدا با 30 میلیون دلار شروع شد ، بیشتر در صورت کوتاه شدن فصل و تا 150 میلیون دلار برای یک کار لغو شده.

در ماه جولای ، CFL قبل از درخواست اوتاوا برای 30 میلیون دلار وام بدون بهره در 3 آگوست ، این درخواست را به 44 میلیون دلار تغییر داد. با این حال ، دو طرف نتوانستند در مورد یک توافق به توافق برسند.

تماشا کنید | نگاهی عمیق تر به لغو فصل CFL 2020:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

آمبروزی روز پنجشنبه در یک مصاحبه تلفنی گفت: “هنگامی که ما در ماه آگوست موفق به بحث و گفتگو نشدیم ، دولت فدرال در را برای بحث های جاری باز گذاشت. “احساس قوی من این است که بخشی از مسئولیت این است که خوش بین باشم که گفتگوها می توانند دوباره شروع شوند و ما را به جایی ببرند.

“شما باید در این مورد متفکر باشید ، باید واقع بین باشید. اما در پایان من معتقدم که علاقه واقعی به از سرگیری مکالمات وجود دارد و شما باید امیدوار باشید که ما را به نتیجه ای برساند که به ما کمک کند تا دوباره به رشته.”

آمبروزی معتقد است که رابطه بین CFL و دولت فدرال همچنان قوی است.

وی گفت: “نگاه كنید ، من معتقدم احمقانه است اگر به چالش طاقت فرسایی كه در این زمان حاكم است ، اعتراف نكنیم.” “منفی و خصمانه نسبت به آنها فکر می کنم اشتباه باشد.

“شما تصدیق می کنید که ما موفق نبودیم ، پس فقط باید خودتان را غبارروبی کنید و مایل باشید یک بحث جدید ایجاد کنید. صادقانه بگویم ، من اینگونه به این مسئله نزدیک شده ام ، فقط برای اینکه فردی با انرژی مثبت باشم و این انرژی برای هر بحثی که داریم. “

گزینه های متعددی در حال بررسی است

اما CFL امیدهای خود را برای سال 2021 فقط به اتاوا امیدوار نکرده است. آمبروزی گفت که لیگ و 9 تیم آن در حال بررسی همه گزینه ها برای بازگشت به زمین هستند.

این شامل بازی در یک مرکز توپی ، روی صحنه بردن بازی ها در یک استادیوم خالی یا قبل از جمعیت کم است. همه این گزینه ها برای حق رای دادن CFL دشوار خواهد بود ، که همه به فروش بلیط برای تولید درآمد متکی هستند.

آمبروزی انتظار دارد در مورد آینده CFL در تاریخ 16 نوامبر پاسخهایی بدست آورد. این زمانی است که او برای شروع مسابقات Grey Cup Unite ، یک شهر بزرگ را با هواداران برگزار می کند ، ابتکاری که در آن لیگ بسیاری از رویدادها را که معمولاً در هفته جام خاکستری برگزار می شود ، برگزار می کند.

با این حال ، یک چالش بزرگ پیش روی CFL عدم اطمینان در مورد ویروس کرونا است. مشخص نیست که در تابستان سال آینده چه رقمی خواهد بود یا چه زمان واکسنی به طور گسترده در دسترس است.

آمبروزی گفت: “ما در حال بررسی یک سناریو بدون طرفدار هستیم ، ما در حال بررسی چند سطح طرفداران محدود هستیم.” “خوش بینانه ترین نسخه از برنامه ما این است که واکسن خارج شده و جایگاه مثبتی دارد و ما دوباره در حال بررسی مرکز شهر هستیم زیرا شما باید همه این موارد را به عنوان احتمالات حساب کنید.

“اما چالشی که همه ما ، نه فقط فوتبال ، با آن روبرو هستیم این است که نمی دانیم همه گیر در کوتاه مدت و میان مدت همه گیر کجاست. ما می خواهیم به هر راه ممکن برای بازگشت این زمینه … ما به یک روش یا روش دیگر سعی خواهیم کرد تا بهترین توانایی خود را پیدا کنیم تا راهی برای انجام آن دریابیم. “

مسئله دیگر Ambrosie و CFL وضعیت Lions BC پس از مرگ دوشنبه صاحب دیوید برلی است.

آمبروزی گفت: “بدیهی است که این مکالمه ای است که با خانواده اش درباره آینده تیم خواهیم داشت.” “ما مجبور خواهیم بود تا چالش عبور دیوید از وسط این همه گیر را برطرف کنیم … اما من واقعاً معتقدم آینده ای درخشان و عالی برای شیرهای BC وجود دارد.

تمایز ناخواسته

CFL یکی از تنها لیگ های بزرگ ورزشی بوده است که در طول بیماری همه گیر فعالیت نمی کند. آمبروزی اذعان می کند که چندان مورد پسند وی نیست.

وی گفت: “این برای من همیشه ناامید کننده خواهد بود که ما این کار را نکردیم اما من فکر می کنم انجام برخی تمایزها مهم است.” “اول از همه ، NHL بیشتر فصل عادی خود را پشت سر گذاشت .. وقتی برای پایان دادن به آن حباب زد. به همین ترتیب در مورد بسکتبال.

“ما جمع آوری بزرگترین گروهی را كه باید هر ساله دور هم جمع كنیم ، یعنی لیست اردوگاه شما قبل از تمرین ، شروع نمی كردیم و با آن روبرو بودیم. این وضعیت ما را متفاوت از شرایطی كه برخی دیگر از لیگ ها با آن روبرو هستند ، ایجاد كرد. اکنون این همان چیزی است که هست و شما نمی توانید در مورد آن غر بزنید اما ما با چالش های منحصر به فردی روبرو شدیم. صادقانه می توانم بگویم که ما همه تلاش خود را کردیم تا بتوانیم دوباره روی پا بایستیم و کمی کوتاه آمدیم. “

یک سوال سوزان همچنان ادامه دارد که اگر CFL نتواند دوباره در سال 2021 بازی کند ، آینده آینده چه خواهد بود ، به خصوص با توجه به اینکه لیگ به دلیل فصل لغو شده بین 60 تا 80 میلیون دلار ضرر کرده است. آمبروزی گفت ، این یک سناریو است که او در نظر نمی گیرد.

وی گفت: “من فقط احساس می كنم كه راهی پیدا خواهیم كرد.” “خوب نیست که در سال 2021 بازی نکنیم؟ به هیچ وجه.

“اما من می دانم که هواداران ما چقدر می خواهند ما را به زمین برگردانند و از طریق آن لنز من تمام فعالیت هایمان را بررسی می کنم تا مطمئن شویم که در سال 2021 نتیجه خوبی خواهیم گرفت.”

در همین حال ، لیگ روز پنجشنبه اعلام کرد که به جای قهرمانی لغو شده خود ، هفته مجازی کری خاکستری را برگزار می کند. Grey Cup Unite 16 تا 22 نوامبر برگزار می شود.