رتبه,های,برتر,حرف,آخر,در,کنکور,❼❾,و,❽❾,همراه,با,یک,سورپرایز,ویژه,خبرهای جهان" />

ادبیات حرف آخررتبه های برتر حرف آخر در کنکور ❼❾ و ❽❾ همراه با یک سورپرایز ویژه

Category: خبرهای جهان

من یک لغت هم برای عربی بلد نیستم و فقط با روش های استاد واعظی در کنکور به درصد 96 عربی ششم ابتدایی دست پیدا کردم. سال 98 جزو درخشان ترین سال های فعالیت موسسه حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری به شمار میآید چرا که با آمار درخشانی که در کسب رتبه برتر های کنکور 98 حرف آخر ایفا کرد جایگاه خود را چندین مرتبه در بین موسسات و منابع کنکور تقویت کرد و به برترین تولید کننده محصولات آموزشی لقب قیمت محصولات حرف اخر یافت. در ادامه مصاحبه با رتبه برتر های حرف آخر را مشاهده خواهید کرد که علاوه بر توضیحات فیلم مصاحبه با رتبه های برتر حرف اخر که در تلویزیون و در برنامه موسسه حرف اخر ضبط شده است را نیز میتوانید مشاهده کنید. با خواندن این مقاله با رتبه های برتر حرف اخر آشنا میشوید ، افرادی که واقعا شرایط سختی را گذرانده اند تا به آرزو و رویای خود رسیده اند.

پاسخ: زیرا نتایجی که با حرف آخر گرفته شده است را کامل مشاهده کردید و از طرفی با حرف آخر دیگر به هیچ منبع دیگری نیاز پیدا نمیکنید زیرا هم آزمون، هم منبع، هم مشاوره و برنامه ریزی و هم جزوه برای داوطلب ارسال میشود که دیگر به هیچ چیزی نیاز پیدا حرف آخر نکند. پاسخ: از مشاوره نیز بی نیاز خواهید شد زیرا برنامه ای که توسط اساتید برای هر درس تدوین شده است در اختیار شما قرار میگیرد و یک برنامه ساده نیست بلکه کاملا مشخص شده است داوطلب هرروز چه دروسی را باید مطالعه کند، از هر درس چه مباحثی را بخواند و برای خواندن هر مبحث چه قدر زمان بگذارد! پاسخ: موسسه حرف اخر یک نشر دیجیتال است و محصولاتی که ارسال میشود در قالب لوح های فشرده به صورت رمز دار است که برروی کامپیوتر یا لپتاب وصل میشود و غیر قابل کپی کردن است. یک برنامه ریزی کاملا اصولی که در قالب دو پروژه دو ماهه و چهار ماهه با توجه به زمان داوطلب میتواند تهیه کند.

پکیج هدیه حرف آخر 20 درصد از پروژه 6040 است که شما فقط با پرداخت هزینه پست و تولید از این پکیج بهره مند خواهید شد و با استفاده از آن قادر خواهید بود به 40 تست قطعی از کنکور پاسخ دهید. طبق مصاحبه ای که با مهراد زارع برگزار شد متوجه شدیم که در 30 دقیقه به تمامی سؤالات ریاضی پاسخ داده استو فقط در دو سؤال دچار اشتباه شده است که مربوط به هندسه بوده .” در اولین سؤال هندسه بزرگترین وتر دایره خواسته شده بود که همان قطر بود. فردی که دید همه رو نسبت به ریاضی تغیر میدن. در مورد ریاضی استاد منتظری که تعریف کردم چگونه فقط در یک هفته درصد ریاضی مرا از 17 به هفتاد رساند. درصد فیزیک خود را واقعا مدیون استاد کامیار و روش های ایشان هستم. در دروس اختصاصی نیز زیست را 90 فیزیک را 95 و شیمی را 90 زد. مجددا در تاستان جرقه ی شرکت در کنکور به سرم زد و ثبت نام کردم. اگر از دی وی دی های حرف آخر استفاده نمیکردم قطعا به رتبه و رشته ی الانم نمیرسیدم و همیشه میگویم اگر اندکی زودتر با حرف آخر آشنا شده بودم میتوانستم به رتبه ی خیلی بهتری دست پیدا کنم.

از دید افراد زیادی رسیدن به رتبه تک رقمی شاید در سال اول کنکور غیر ممکن باشد؛ اما در این ویدیو حسامن مراد بیگی رتبه 2 کنکور از موفقیت خود با کمک تدریس اساتید حرف آخر سخن میگوید، فردی که در اولین تجربه خود برای شرکت در کنکور به رتبه 2 منطقه در رشته ریاضی دست پیدا کرد و درصد های فوق العاده ای همچون درصد 88 در ریاضی رشته ریاضی، 76 در فیزیک، 82 در شیمی و 92 در ادبیات دست پیدا کرد. سوال: افرادی هستند که همین محصولات را با هزینه کمتر به فروش میرسانند. سوال: اگر محصولات مشکلی داشته باشند موسسه پشتیبانی میکند؟ آقای رضا عطار پور رتبه 34 رشته ریاضی که رازهایی در رابطه با اینکه چگونه توانست در 15 دقیقه عربی را 85 درصد بزند و در درس عربی 5 دقیقه برای خود زمان بخرد و همچنین در 7 دقیقه دینی را 90 بزند و 10 دقیقه هم در این درس برای خود زمان پس انداز کند صحبت میکند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد harfe akhar لطفا از صفحه ما بخواهید.